de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

zaterdag 8 september 2012

Puppy's (4)



Jaja..daar ben ik weer met nieuwe foto's van de puppy's..
Ze zijn nu 16 dagen oud en de oogjes gaan langzaam aan open... zo lief..
Ze zijn rond en gezond, mama Sparkle zorgt heel goed voor ze..

Nog steeds geen zon hier..dus ik ben benieuwd of we hier ook kunnen genieten
van het mooie weer... liefs en groetjes Ans..

BoltLightning                                                
 
 
Gelukkig, hier is inmiddels ook de zon..en kreeg net van Marianne Design de
catalogus in de brievenbus.. wat een superleuk naslagwerk is dat ..een aanrader..
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes zeg. Net cavia's haha.
    En hele mooie oogjes hoor.
    Dat is vast genieten met zo'n nest.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach............zo lief!!
    Daar kan je toch uren naar kijken!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdjes.
    Geniet er nog maar lekker van, want straks komt de tijd dat ze weer weg moeten en dat is wel heel erg kaal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We zijn net terug van een dagje noord Groningen (Uithuizermeede) zet ik de pc aan en zie als eerste puppy's staan. Wat een schatjes zijn het en die rode neusjes is bijna niets meer van te zien. WE hebben de hele dag wel zon gehad, maar niet echt heel warm, want ik had regelmatig mijn vestje nog aan.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen