de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

zaterdag 15 maart 2014

... 80 jaar...


Goedemorgen,

 Vandaag viert Leny haar 80ste verjaardag en ..daar moest natuurlijk iets voor gemaakt worden..Gelukkig had ik nog één fotolijstje liggen, wat ik heb gepimpt voor haar.. Een poosje geleden stuurde ze me een paar jeugdfoto's met de opmerking -kijk maar wat je er mee doet- en dat wist ik wel, ik heb een van de foto's gebruikt, volgens mij komt deze uit 1935..


De foto in de ovale mal van Noor geplaatst en afgewerkt met een parelrandje..het papier is van Pion,de mal dubbel gestansd en op elkaar geplakt dan is het wat steviger.. Kantjes gerimpeld..dubbele strik van seambinding en een paar veertjes, vastgezet met een roosjes brad..


de rozenblaadjes zijn van Dutch Doobadoo en bewerkt met Frantage.. takjes van Cheery Lynn..


...de bloementoef , de onderbloemen zijn gemaakt met een mal van Joy Crafts..


de bovenkant van het lijstje..Ik heb ook nog een vogeltje en vlinder van het DP gebruikt..


..en nog een close-upje van Leny..


..en de laatste met het hartje met daarop de leeftijd..
Ik laat dit lijstje meedoen aan de challenge van Een Hoop Inspiratie Scrapkaarten Challenge Blog en de challenge is Bloemen! 
en bij de challenge van HobbyHome artikelen challengeblog..alles mag..

Ik heb er met veel plezier aan gewerkt, ik hoop dat ze het mooi zal vinden..wens haar en Wim een hele fijne, gezellige dag..Liefs en groetjes Ans

74 opmerkingen:

  1. Wat mooi dat je dit voor Leny hebt gemaakt Ans, en echt super mooi uitgewerkt, weer helemaal op jouw manier. Ik vind oude foto's geweldig om te zien. Ik ken leny niet maar ze zal er zeker heel erg blij mee zijn, echt een mooi kado! Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze gaat dit prachtig vinden Ans. Het is ook supermooi. En de foto komt helemaal tot z'n recht. Schitterend.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit super mooi zeg.hier zal Leny heel blij mee zijn.
    En jij kan trots zijn als je zoiets moois gemaakt heb.
    Fijn weekend en groetjes.
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ans,
    Het is prachtig geworden, wat heb je het fotolijstje
    mooi bewerkt...
    Ik ben er zeker van dat diegene die dit ontvangt super
    blij zal zijn :-)

    Lieve groeten en fijn weekend,
    Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ans,

    Wat is dit mooi zeg!
    Denk dat ze hier heel blij mee is!

    Prachtig,

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh...wat mooi geworden, Ans.
    Zeker weten dat Leny daar ontzettend blij mee zal zijn.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit is schitterend gemaakt Ans.
    prachtig fotolijstje gepimpt daar zal ze wel heel erg blij mee zijn.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Ans, dit is beeldig en dan ook nog met een schattige eigen foto uit de oude doos......Leny is een bofbips!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, Ans wat gaaf! Gisteravond las ik haar bericht en zag de berg met post. Dat verklaart nu wel wat. Ze liet toen ook wat foto' s zien, maar het was een beetje te laat om het goed te lezen. Maar jou creatie is echt super zeg, dat zal in goede aarde vallen. Groet Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi Ans,en wat leuk om cadeau te krijgen.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fraai knutselwerkje Ans, weet zeker dat Leny het prachtig vind, supermooi gemaakt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, wat een prachtig persoonlijk cadeau, ik weet wel zeker dat ze het mooi zal vinden.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Ans,
    Wat is dit MOOI!
    Ik heb er met bewondering naar zitten kijken!
    Alleen een vraagje, jij hebt de stans van Joy gebruikt, wat heb je met het papier gedaan, er zit een soort van relief over of is het eerst gestempeld, ziet er zo mooi uit!
    Wat zal de dame in kwestie hier blij mee zijn zeg!!!!
    Groetjes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi, Ans! wat zal ze hier blij mee zijn, het krijgt vast een mooi plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ans wat is dit weer schitterend en ontzettend lief voor de jarige Leny.....en wat een mooi persoonlijk kado...ze zal ontroerd zijn bij het zien van al dit moois!! complimenten Ans het ziet er fantastisch uit!!!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is weer geweldig Ans, Leny is daar vast erg blij mee.
    je zal maar zo'n pracht cadeau krijgen, SUPER.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig Ans!!!! Wat is dit prachtig mooi geworden!! Hier zal ze helemaal van onder de indruk zijn, persoonlijker dan dit kan het niet! Oh, wat ben ik nieuwsgierig naar haar reactie, het zien van dit moois ontroerd mij al dus laat staan van haar! Mooi om te zien hoeveel passie je hier in hebt gelegd!

    Lieve groetjes,
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ontzettend mooi Ans.....heel origineel!
    Wat zal de jarige daar blij mee zijn....een persoonlijk cadeautje!

    groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat is dat prachtig ,Echt een prachtig geheel .
    Leny zal er super blij mee zijn .
    Fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig cadeau is dit gworden zeg! zoveel mooie details, daar zal de jarige wel helemaal blij mee zijn!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend geheel weer super hoor
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook weer zo'n super mooi kaartje en die foto vind ik zo cute. Ze zal hier vast heel blij mee zijn.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat is het weer een mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh Ans wat vind ik dit fotolijstje mooi schitterend en wat lief van jou dat je dit speciaal voor Leny's 80ste verjaardag hebt gemaakt. Wat zal dit een verrassing voor haar zijn. Ik ben er weg van zo mooi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh Ans, wat heb je dat fantastisch gedaan. Zo mooi, en eens iets anders. Top hoor

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wauwww wat mooi Ans
    daar zal Leny blij mee zijn

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi hoor, en erg persoonlijk!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een plaatje, Ans. En zo orgineel. Prachtig! Leny is hier vast heel blij mee. Groeten, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi Ans, ik vind hem (haar) helemaal geweldig, wat heb je dit mooi gedaan, zoals ik al op fb meldde, een schot in de roos, Leny schreef dat jouw lijstje al aan de muur hangt, dat zegt genoeg toch? En het idee om Leny haar foto ervoor te gebruiken...,persoonlijker kan het niet, echt gaaf, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. dat heb je mooi gedaan. ze zal er wel blij mee zijn
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh prachtig en wat zal ze er blij mee zijn.
    Het is een heel mooi kunstwerkje geworden..

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke kaart hoor Ans , het lijkt wel een schiderijtje ?
    Wou dat ik 80 werd en zo'n kaart kreeg ;)

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je kunt niets mooiers en persoonlijkers maken dan dit Ans, wat onwijs gaaf gedaan zo! Het is een pracht van een fotolijstje geworden en ik denk dat Leny hier heel ontroerd door zal zijn (ik ken haar wel niet, maar als ik van mezelf uit ga dan...) Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het is schitterend, ik kan me niet voorstellen dat ze er niet blij mee is. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat heb je dat prachtig gedaan! Super mooi. Leuk werken hè met pion papier. Fijn weekend groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat heb je dat weer mooi gemaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ans, wat een schitterend lijstje heb je gemaakt voor Leny - hij hangt al aan de muur te pronken bij Leny dus dat zegt genoeg :) - werkelijk fantastisch mooi gemaakt met een grote WAUW factor.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtig opgepimpt fotolijstje Ans, ik weet zeker dat ze hier heel erg blij mee is. Echt geweldig super mooi gemaakt voor haar.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat leuk zo een persoonlijk cadeau te krijgen wat zal ze daar blij mee zijn.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Very, very beautiful cards, I love these topics. Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Ans. Prachtig. Wat leuk een foto van Leny in dit lijstje heel mooi gemaakt TOP. Wat supermooie materialen. GEWELDIG. Wat is dit mooi geworden. Hele mooie details. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo Ans
    prachtig heb je het fotolijstje opgepimt daar zal de ontvanger heel blij mee zijn
    hele fijne avond groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een top creatie Ans. Dit is echt geweldig mooi gemaakt zeg. Prachtig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ans, ik zat echt van OH, wat mooi en zó lief dat je dat voor Leny hebt gemaakt. Ik werd er helemaal ontroerd van, zo mooi dat we als bloggers zoveel plezier van elkaar hebben, top. Dáár zal ze blij mee zijn, wat is dit prachtig gemaakt!!!! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat heb je dit schitterend gedaan! Zo´n lief fotolijstje, daar zal Leny vast super blij mee zijn!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Och wat een schattig plaatje Ans!!! Je fotolijstje is een bjoetie!! Hier zal de jarige Leny zeker blij mee zijn!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw wat een schitterend fotolijstje heb je gepimpt Ans! Daar zal Leny vast blij mee zijn.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Woooow Ans ...wat heb jij een prachtig opgepimpt lijstje gemaakt voor Leny haar verjaarag gemaakt...heel mooi die foto van haar erin....dat maakt het heel persoonlijk....GEWELDIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wauw, Ans. Wat heb je dit schitterend gemaakt. Ik weet heel zeker dat Leny hier heel blij mee is.
    Wat een schatje is Leny op de foto. En Jij heb het lijstje prachtig opgepimp met zoveel leuke details. Heerlijk om naar te kijken.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Heel erg mooi gemaakt Ans!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat prachtig zoals je dit gemaakt hebt voor Leny,
    Ik denk dat ze daar met tranen in haar ogen naar gekeken heeft zo mooi zal ze het vinden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Prachtig Ans, dit is toch wel een super kado om tegeven met echt een persoonlijke foto erin, dat is altijd gaaf vind ik, ik heb ook een paar keer met trouwfotos gewerkt, geeft veel meer emotie als je ermee werkt omdat je de gene kent , ik vind het heel mooi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wauw!!!! Wat een super mooi en persoonlijk cadeau.
    Heel mooi gemaakt en Leny vindt het vast prachtig.
    Ik heb de foto's een paar keer bekeken, echt heel mooi.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Jeetje Ans, prachtig! Het is gewoon een klein kunstwerkje geworden!!
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wauw Ans, hoe mooi heb je dit weer gemaakt.
    Hiermee ga je dat 80 jarig dametje toch wel superblij mee maken. Zo leuk en schattig met haar kinderfoto in verwerkt. En wat een afwerking zeg, helemaal geweldig.
    Een dikke 10 !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hi Ans, Ben aan het bloggen, en ben heel stil geworden van alle reakties. En het was precies zoals je van velen hoorde, Ik heb van emotie gewoon even niet kunnen praten. (Wim is dat niet gewoon) en liet me maar even.
    Wat was ik blij met dit superkado, maar dat had je vast al wel gevoeld. Had de spanning van jouw envelop voor mezelf opgevoerd en hem lekker tot het laatste bewaard en .... ik kwam niet bedrogen uit. Jouw van afstand kennende en de mailtjes die we samen uitwisselen, gaf me het gevoel: Ans bewaren tot het laatst. En werkelijk ik wens iedereen dat gevoel toe, van dat toen ik jouw pakje openmaakte. Wauwwwwwwww. Mijn hart bonsde echt in mijn keel en de tranen stonden klaar om te stromen, maar toen, toen won mijn gevoel van geluk, zoiets gebeurt je denkelijk maar een paar maal in je leven. Ik zat met jouw lijstje op mijn schoot, keek Wim aan, kon echt geen woord uitbrengen. Ik was zo, zo , ontzettend blij er mee. We gaven elkaar een dikke kus en Wim zei, eindelijk waardering, die je verdient. Eindelijk voel ik dat je daar al jaren op wacht. Ans had het niet beter kunnen treffen.Samen waren we blij, en hij is gelijk een haakje gaan halen om het op te hangen en daar blijft het tot we hier uit moeten door welke omstandigheid ook. Ik kreeg ook een kaart van Sanne en die tekst zet ik morgen op mijn blog. Eigenlijk verwoordt die het gevoel wat me de hele dag omgeven heeft samen met al dat moois wat ik uitpakte. Dat ik dit mag meemaken. Heel, heel erg bedankt Ans en Ed..
    Knuffels van Wim en Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  57. dankjewel leny, voor je lieve woorden, ik krijg nu ook tranen in mijn ogen, ik heb het lijstje met veel plezier voor je gemaakt..

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hierbij wil ik je bedanken, voor het jarenlang volgen van mijn blog en de lieve reacties!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Oohhh, zucht!
    Wat zal ze hier bij mee zijn! Een super persoonlijk kadootje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat heb jij een prachtig kado gemaakt voor Leny. Helemaal super dat je een foto van haarzelf hebt kunnen gebruiken.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  61. wat een schitterende lijst is het geworden, prachtig als je zoiets cadeau krijgt, zal ze best heel blij mee zijn, gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat heb je dit toch weer mooi gemaakt! Het is echt schitterend en heel persoonlijk en super om zoiets cadeau te krijgen!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ans, very nice retro project! I like it very much!
    Hugs
    Kate from ArtLife :)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hallo Ans
    Ik heb begrepen van Leny dat ze helemaal overdonderd was met haar verjaardag, wat heb jij een prachtige kaart voor haar gemaakt, als het een foto van haar is vroeger, is het des te leuker dat je die in het lijstje hebt gemaakt, ik vind het weer een schitterende kaart.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Prachtig het grijze "lijstje"om de foto lijkt wel haakwerk! En heerlijk als je kaartje zo gewaardeerd wordt door de ontvanger

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oh wat een prachtige lijst heb je gemaakt! Ik las op haar blog al hoe ze er mee op schoot had gezeten...Helemaal leuk omdat zij het zelf is van zo lang geleden. Het is een beeldschone creatie en ik las al dat Wim het op gaat hangen!
    En daar doe je het voor: iemand blij maken....toch?
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Super gave hanger en natuurlijk gaat ze die prachtig vinden.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Een schitterend lijstje Ans, dat heb je heel mooi gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Supermooi dit lijstje Ans!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een lief gebaar! En wat een schitterend lijstje is dit geworden! Prachtig alle details, maar ook omdat het hier om een heel persoonlijk cadeau gaat! Dat maakt het nog specialer. Ben benieuwd wat ze ervan zal zeggen! Dit krijgt vast een heel mooi plaatsje!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Geweldig Ans, wat een schitterende gepimpte creatie heb je weer gemaakt!
    Je zal zoiets persoonlijks maar kijgen.....
    Leuk dat je meedoet met de challenge op het
    Hobbyhome blog!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen