de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 13 maart 2014

...Christmas Greetings...


Goedemorgen,

Het is weer donderdag dus vandaag een kerstkaart ( mijn 12de) voor het blog van  Yvonne's 52 weeks of Christmas , ik blijf het leuk vinden, weer een voor de voorraad..
De basiskaart is van cardstock  vanille, het papier is van Pion en Inkido, het plaatje is daar ook van, heel erg mooi is dat bij elk plaatje een bijpassend achtergrond  is..


Het plaatje is gemat op ribbelkarton (bewerkt met de paintdabber) kant gebruikt, -gouden- zigzagband, een strik gemaakt van crispylint en lint in een bijpassend streepje, vastgezet met een brad en 2 kerstklokjes..


Het randje is van Nellie Snellen, gestansd uit ribbelkarton, hoekje, ster, nog een kleine ster van Xenos, bewerkt met Stickles..fijn gouden pareldraadje en gouden plakparels..meer heb ik er niet opgedaan, ik wilde graag dat het achtergrondpapier ook zichtbaar zou blijven...


                                                             detailfoto van de strik..


                                                               ..en het plaatje..met een fotohoekje van de Hema..

Het lag allemaal al netjes uitgezocht bij elkaar,maar ben er afgelopen kerst niet aan toe gekomen en nu kan ik alles maken, wat ik nog wilde doen..

Ik ben niet zo'n zonaanbidder en buiten zitter, dus voor mij is het kaarten maken gewoon een lekkere bezigheid en ga daar vandaag ook vrolijk mee verder..

Wens iedereen een fijne dag, liefs en groetjes Ans

55 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kerstkaartje Ans!
    Je hebt heel erg mooi papier gebruikt en leuk dat het plaatje van hetzelfde is. leuke details erop en het is weer een prachtig geheel! Ja....zo komen we mooi aan onze kerstkaart voorraad....en het gaat ongemerkt!

    Groetjes ,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ans,
    Het is een schitterende kerstkaart geworden.
    Het papier is heel mooi, ik vind het mooi dat je
    het plaatje er ziet in terugkomen... En je details
    zijn mooi bewerkt.
    Ik ben ook geen zonneklopper (ik ben roodharig en
    verdraag niet goed de zon). Maar ik word er wel heel
    blij van als het zonnetje schijnt, het gaat dan eens zo
    goed om kaartjes te maken :-))

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje superr geworden, wat een mooie warme tinten heb je gebruikt en wat is je plaatje weer mooi erbij Ans. Ik hou wel van een lekker zonnetje deze tijd van het jaar, ik zal dan ook de zon op zoeken, lekker even buiten zitten. In de zomer ben ik juist binnen te vinden en zie je mij niet buiten in de zon. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello! beautiful card and still admire. Thank you for visiting my blog, Have a nice day. I greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart weer Ans.

    groetjes en een fijne dag,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je toch weer een pracht van een kaart gemaakt, Ans.
    Je blijft kijken en ziet steeds meer mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Ans
    wat een mooie kerstkaart, mooi gemaakt de strik.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart en wat fijn dat je al een mooie voorraad kerstkaartjes tot nu toe hebt oipgebouwd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Ans het is weer een prachtige Kerstkaart geworden. Ik heb even geen puf om iets te maken. Jammer vind ik zelf wel want ik was lekker op dreef.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje weer. Ik ben toch een beetje jaloers dat jullie vierkante kaartjes kunnen sturen. In België zijn dat extra portkosten, of je moet zelf een rechthoekig vlopje maken natuurlijk.
    Een heel sfeervol kaartje weer. Eentje voor de voorraad die gestaag aangelegd wordt op deze manier.
    Prettige dag nog, Ans.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtig kaartje en ook het achtergrond papier is heel schattig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ans wat een schitterende kerstkaart heb je weer geknutseld, allemaal van die mooie details er op verwerkt, toppie...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ans
    jij gaat al goed met je kerstkaarten .
    Vind deze ook weer erg mooi .
    en weer een heel leuk plaatje erop .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt gelijk Ans...dat mooie papier moet je ook niet te vol plakken, dan zie je de mooie plaatjes niet meer! Weer een kaartje af, goed hoor!! Het is een hele mooie met een gouden randje!!! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij hebt het goed voor elkaar Ans, iedere week zo'n prachtige kerstkaart te maken! En al mis ik wel eens iets, ik heb die van vorige week ook nog even bekeken en net zoals deze ziet het er weer mirakels mooi uit!

    Geniet van je dag!
    Liefs Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook deze is weer schitterend Ans, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige kaart Ans!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kerstkaart heb je weer gemaakt Ans - supermooi plaatje, supermooi papier en supermooie accentjes heb je gebruikt - een echt plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie kaart Ans
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo dat gaat lekker zo iedere week zo,n mooi kerstkaarten.
    Het is weer een pracht exemplaar heel mooi dat plaatje met het papier.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een schitterend kaartje weer Ans, leuk plaatje heb je gebruikt en wat staat dat leuk op dat ribbelkarton!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kerstkaartje weer Ans...heel leuk dat het plaatje en de achtergrond van hetzelfde zijn en dan met die leuke accentjes erbij maakt het tot een schitterend geheel!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. jij zat met je hele lijf in de kerstsfeer, dat is hier duidelijk te zien ! het spat er af ! heel geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je weer een schitterende kerstkaart gemaakt Ans, ik vind het weer een beauty geworden, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je kaart is prachtig geworden Ans!
    Ik kom gewoon niet aan kaarten maken toe met dit mooie weer. Ik zit wel lekker buiten te niksen...echt heerlijk.
    Jij hebt tenminste aan het eind van het jaar geen kerststress wat kaarten betreft.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kerstkaart Ans, zo schitterend afgewerkt met al die prachtige details.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh, your christmas card is stunning! I love the bow and bells, and the little star and snowflake... Wonderful! Beautiful papers. :)

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart. Leuk met die kerstklokjes er op.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo'n mooi kaartje! Prachtig zoals alles bij elkaar past, Ans. Het is een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. het is een prachtig kaartje Ans.
    ik vind die strik met die belletjes super gaaf erbij.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooie kaart, zoveel details weer om te zien. Het is echt een schitterende kaart, gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke kerstkaart. Mooie details en een heel leuk plaatje. Die ook heel leuk terug komt in het klein op je kaart. Heel mooi gemaakt . Echt schitterend. Gewoon lekker doen waar jij zin in heb. Als jij geen buitenmens bent, lekker naar je hobbykamer gaan. Ons blij maken met je prachtige kaarten.
    Groetjes, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. supermooie kerstkaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldige kerstkaart Ank, superleuk met die kerstklokjes! Mooi versierd weer! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat goed zeg! Lekker he zo'n voorraadje! Hij is weer prachtig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Ans,
    wat een mooie kaart weer. De strik en de kleuren van e kaart allemaal zo mooi bij elkaar passend!
    Die hoekjes van de Hema, zijn die zo voorgestanst te koop? Ik ben al bij onze Hema geweest , maar niet gevonden, helaas.
    En ja, als je niet zo'n buitenzitter bent kun je maar beter gaan freubelen....
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een plaatje Ans! Prachtige materialen en gouden handen zorgen voor een groots resultaat!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtig kaartje Ans! Die traditionele kleuren doen het toch altijd goed! En zo lekker nostalgisch in combinatie met je plaatje, super! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Weer een heel mooi kaartje en die kleuren echt prachtig.

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtige kaart Ans. Hele mooooie materialen. Heel leuk detail de klokjes aan het prachtige lint. Groeten
    Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ans, wat heb je toch weer schitterende kaarten gemaakt, geweldig mooi zijn ze! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Een schitterende kerstkaart Ans! Prachtig plaatje heb je gebruikt.
    Ik loop giga achter met de kerstkaarten... 'k Was wel bezig met kerst maar dat is voor een kerstboek van MD wat later in het jaar pas uitkomt...
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Schitterend gemaakt Ans.
    Mooi samengesteld en de klokjes staan er ook heel leuk bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik had mijn duim al omhoog gedaan op facebook voor je kerstkaartje, prachtig je gaat maar lekker zo door

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi hoi Ans,
    ik ben geen zonnebakker.. maar wandelen in de zon en kijken en luisteren naar het vogeltjesgezang vind ik helemaal geweldig,
    je hebt weer een pracht van een kerstkaart gemaakt, jij kan als geen ander de sfeer zo mooi oproepen!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  46. wat een supergaaf kerstkaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een stijlvolle kerstkaart is dit!!! Geweldig mooi...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Prachtige kaart weer Ans.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een prachtige kaarten staan er weer op! Kon wegens een kapotte computer de laatste tijd niet langs komen, maar heb nu even zitten smullen!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een prachtige kerstkaart Ans, je bent toch echt een talent hoor, wat een beauty, fijn weekend en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Schitterend mooi kerstkaartje is dit en zo leuk met die belletjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hallo Ans,
    hele mooie kerstkaart
    met leuke details
    fijne avond groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hallo ans
    Ook dit is een pareltje van een kerstkaart, wat heb je deze ook weer prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen