de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

zaterdag 8 maart 2014

...Dikke Knuffel...


Hallo Allemaal,

..een dikke knuffel die kunnen we allemaal wel eens gebruiken, soms ben je verdrietig, of eenzaam..of..dus voor iedereen die dit leest ... een dikke knuffel..
Het plaatje is van internet en afgedrukt op DCP papier...achter het plaatje een stukje gaas en 2 cirkels, eentje van vellum die door een embossingfolder is gehaald( tussen 2 laagjes printerpapier, bedankt voor de tip Marfien ) het gaat super..


De basis is rose cardstock DP van Bildmalarna en Glitz en ook bruin cardstock gebruikt, voor de rand en de hoek van Noor en een Go Kreate laag..
Er zit ook nog een paper doily achter, de carte postale ticket is van Studio Light..


De randjes zijn weer allemaal beinkt, stukje kant, een dubbele strik van seam-binding, vastgezet met een charm en een leuke bedel..een bloementoef met een strikje van floss, een vlinder..en de ticket van Noor..nog wat plakparels en een fotohoekje van de Hema..


detailfoto van de rand (Die Namics) de hoek van Noor met de bloemen, een stukje vellum en de de ticket..


de strik en nog een foto van het meisje..
                                                             


...een beetje laat maar ik wilde eerst Inspector Lynley kijken, was trouwens een herhaling, maar ik kijk deze serie graag en nu komt Varg Veum, niks voor mij, ik ga nog lekker even lezen in mijn nieuwe boek van Esther Verhoef, de Kraamhulp, volgende week zaterdag komt ze bij onze boekwinkel signeren, daar ga ik zeker naar toe..

Graag wil ik Marja van harte welkom heten als volger op mijn Blog en wens ik iedereen een fijne zondag, met stralend weer... Liefs en groetjes Ans

81 opmerkingen:

  1. Oh wauw Ans, ik ben er helemaal weg van van je kaartje, wat een schatje, echt supermooi, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje. Mooie kleuren zo samen. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een super lieffie
    En voor jou ook natuurlijk een dikke knuffel en voor morgen
    een hele fijne zondag
    liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is weer een prachtig kaartje .een fijn weekend wens ik jou
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een bjoetie Ans, ook een dikke knuffel vanaf deze kant en een fijne zondag....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ans. Wat een prachtige kaart. Wat supermooie details. En een schattig plaatje. Heel mooi afgewerkt. Een topper weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ans
    Wat is je kaart weer mooi gemaakt meis, het is weer smullen hier op je blog, gelukkig heb je de kaart wat later geplaatst, kan ik nu gelijk reageren, wat een schattig plaatje, en alles past weer zo perfect bij elkaar.
    Jij ook een zonnige zondag.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat een schattig plaatje, waar heb je dat dan weer gevonden?
    Deze kaart is echt prachtig, de vorm is erg mooi ook!
    Goede tip van dat vellum moet ik ook eens proberen.
    Het was vandaag al 18 graden hier en morgen misschien wel 20 ! niet te geloven he na geen winter.
    Geniet er maar lekker van en ook van de signeersessie van Esther leuk!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Ans, wat een lief kaartje.
    groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi schattig kaartje heb je gemaakt Ans
    .
    even antwoord op je vraag, een art journal is een boekje waar je je creativiteit in kwijt kan, alles mag en is heerlijk om in te werken.
    ik heb een art journal voor me zelf, en ik doe mee bij de craftorij met Round Robin, dan maak je wat moois bij anderen in hun boekje, in totaal bij 16 mensen, deze boekjes gaan rond en in september krijg ik de mijne terug, gevuld met creaties van anderen.

    fijne zondag, groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ans wat een prachtige kaart en bedankt voor de tip van het vellum ga ik ook proberen.
    Vandaag heerlijk van de zon genieten.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi mooi weer Ans,alles past weer prachtig bij elkaar en wat een snoepie is dat meisje!.


    Fijne dag,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig lief kaartje is dit en zo mooi met dat vellum erachter, dat je tussen twee velletjes printpapier door de embosapparaat hebt gehaald. erg leuk en bedankt voor de tip.

    Groetjes, Els
    Ps. Onze dochter was van de trap gevallen Ans, maar het gaat gelukkig weer de goeie kant op.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wouw wouw wat een prachtige kaart Ans ik vind hem super.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is weer een superschattig kaartje, en wat een leuke tip met het vellum. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart! Wat een heerlijk meisje.
    fijne zonnige dag nog!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super kaart Ans, zulke mooie kleuren weer

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Ans....en veel leesplezier, of heb je hem al uit?
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend kaart, Ans. Indd kan iedereen wel eens een knuffel gebruiken ;)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooi kaartje.
    En ook ik had naar t v gekeken gisteravond,dus een beetje laat nu.
    Ook voor jou een dikke knuffel.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi! Fijne combinatie!
    Mooie kleuren, lief plaatje! Heb je weer super mooi gemaakt en afgewerkt!
    Leuk he die detectives kijk ze ook graag! En ben ook gek op de boeken van Esther Verhoef! En ja als je de kans krijgt om te gaan zou ik het ook zeker doen!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtige kaart Ans en dikke knuf terug:0)
    fijne zondag en geniet van het zonnetje!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ans, wat een prachtexemplaar weer. Geweldig. Alle superlatieven passen hier weer bij. Mooie strik, lief plaatje, en die vellumtip zal ik onthouden. Had het ook eens gewoon gedaan, dan heb je allemaal gaatjes. hihi
    En bedankt voor de knuffel, die krijg je graag terug.liefs Leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Ans. Ook de afbeelding is weer een snoepje en heel vertederend! Ik moet de foto even vergroten om te kijken wat je allemaal gemaakt hebt, erg mooi om naar te kijken allemaal. Super creatie. Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart weer Ans , met super leuke accentjes....vooral een leuke tip erbij...dat ga ik vast ook nog eens proberen, Wat is bloggen toch leuk..... je doet telkens zoveel inspiratie op...
    Ik wens je ook een hele fijne zondag toe...wij gaan dadelijk een fietsrit maken
    Groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige kaart, Ans.
    Wat een mooie details!
    Fijne zondag en geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een beeldschone kaart Ans..alles is weer zo mooi afgewerkt en het ziet er top uit, en dat plaatje is super!!! En de tip van Marfien ga ik ook zeker weten uit proberen! Ik wens jou ook een stralende zondag
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende kaart Ans!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een schitterende kaart Ans, zo mooi bewerkt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterend.....schitterend Ans!
    Wat mooi ....je weet niet waar je eerst moet kijken....alles eraan is mooi! de dubbele strik is ook erg leuk bedacht!

    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ohhhh wat een prachtige kaart heb je gemaakt Ans!

    En wat een schattig plaatje! Ze is een schatje! En weer zoveel moois op je kaart!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schitterende kaart! Mooie details en wat een lief meisje op de afbeelding!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een prachtige kaart Ans zooo lief...mooie kleuren.
    Tja en een knuffel kan ik nu wel gebruiken!!
    En de tip ga ik ook eens uitproberen.
    Nog een fijne zondag, lieve groetjes Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterend kaart Ans.
    Mooi plaatje en mooie details heb je gebruikt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dank je wel voor de knuffel Ans! Je kaart is een schatje!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Schitterend kaartje Ans - mooie kleurencombinatie en een superlief plaatje heb je gebruikt - prachtige stansjes en accentjes toegevoegd - ja voor mij is het weer een echt pareltje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi hoi Ans,
    wat een mooi kaartje met een prachtplaatje!
    Mooie details heb je gebruikt!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Beeldschoon kaartje Ans, wat een dotje is die kleine! Prachtig versierd met alle stansjes en dubbele strik, super!! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een schattige kaart!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo Ans.

    Eindelijk weer eens even bij je creaties gekeken.
    Wat een prachtige creaties heb ik gezien,
    Super mooi gemaakt!!!!

    Fijne dag verder.

    Lieve zonnige groet van,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wauw ans hoe mooi!!!!
    wat een mooie kleuren en mallen gebruikt
    en het plaatje is superlief!

    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heeeeel erg mooi lief kaartje met prachtige contrast kleuren en een scheetje van een kinderkoppie op je kaart.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een lief kaartje,lief plaatje, echt schattig, veel mooie details, bedankt voor de dikke knuffel, gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel mooi en lief kaartje heb je weer gemaakt en ik lees dat ik wat leuks op de tv gemist hebt.....
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  45. hihi, ook een Lynley-fan. Ik vind Havers zo geweldig.
    Mooi kaartje heb je gemaakt, weer een echte Vintage.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtige kaart weer Ans.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een beauty. Prachtig van kleur ook en wat een schattig plaatje.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Ans

    Bedankt voor de dikke Knuffel;)

    wat een lief kaartje zeg
    en dat plaatje....zo schattig

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Het is weer een prachtige kaart Ans. Mooi geheel, ook het geëmboste vellum past er zo goed bij. En bedankt voor de knuffel, die kunnen we allemaal op zijn tijd gebruiken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dag Ans!
    Wat een plaatje zeg! Het vellum staat er prachtig bij, viel me meteen op want ik hou van dit soort papier!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een super mooie kaart weer, heeft de spuit in de knie geholpen, heb je nog pijn?

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Weer een prachtige kaart, Ans! Ik heb onlangs ontdekt dat er ook een Deurne is in Nederland ;) We hebben ook veel dezelfde interesses, ik ben ook een fan van inspector Lynley, van alle detectives trouwens, zeker de Scandinavische! En ook Ester Verhoef is één van mijn lievelingsschrijfsters samen met Suzanne Vermeer en Nicci French!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Ans,
    wat was het heerlijk weer he? Ik heb ervan genoten.
    En gisteren keken wij wel Varg Veum. Ik houd erg van crimi's en detectives. Ook Wallander, Lynley, Morse en andere Britse series. Lang niet altijd tijd...
    Je kaart is weer heel mooi. Heb net een pakje vellum bij Action gekocht en ga het ook eens proberen.
    En ik kijk wel eens naar de silhouette, maar het blijft voorlopig bij kijken hoor....
    Liefs, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Het meisje kijkt er ook nog zo schattig bij, enig

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Ans,

    Dat is ook toevallig...ik had net een stuk vellum door de embossingfolder gedaan en...sommige stukjes zijn kapot gegaan, nu denk ik dus dat je tip....tussen 2 laagjes printerpapier...de oplossing is...ga het morgen gelijk proberen.
    Deze kaart van jouw is weer een beauty, prachtige kleuren, een heel mooi plaatje en schitterend materiaal.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Schitterend Ans. Kan niet anders zeggen. En wat een superlief plaatje heb je gevonden...ik ga ook effe zoeken denk ik want deze is toch leuk! Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Dank je wel voor de dikke knuffel Ans.....voor jou ook eentje!! Je kaartje in weer onwijs mooi, geweldige details en prachtig samengesteld. Dat heb je weer 100% mooi gedaan. Ik wens je nog een heerlijke week, liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ja Ans we kunnen allemaal wel eens een knuffel gebruiken en dat doet een mens goed!
    Je kaart is weer mooi zoals altijd!
    Wens je nog een fijne dag toe en een zonnige week!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Schattig kaartje Ans en zo mooi gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoi Ans,
    Jij ook een dikke knuffel. Ik kan hem alvast gebruiken, nu ik moet werken met dit mooie weer. Een prachtige kaart, met zoveel leuke details. Hier ga ik toch weer iets van meenemen bij een volgend projectje.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hallo Ans,
    Wat een super mooi kaartje, zo'n prachtig plaatje dat
    je gebruikt hebt... Top hoor.
    Voor jou ook een dikke knuffel en nog een fijne
    knutselweek :-)
    Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. O Ans wat heb je weer een lief kaartje gemaakt.
    Heel mooi van kleur en de details zien er super uit.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Prachtige kaart en zo'n schattig plaatje!! Het past allemaal perfect bij elkaar :-))
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat is het weer een prachtig kaartje Ans, mooie kleuren en een schattig plaatje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wow, het is weer een plaatje hoor!!! Super mooie en wat een gave spulletjes erop verwerkt! Top!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Schitterende kaart, Ans en ach wat een lief plaatje. Dan smelt je toch gewoon. Prachtige details heb je gebruikt. Past allemaal perfect bij elkaar.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Prachtige kaart, vooral de kleurencombinatie vind ik echt super!
    Groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hoi Ans,

    Een schitterende kaart met een heel lief plaatje.
    Jouw vorige creaties zijn ook beauty's.
    Ik vind het knap hoor om elke week een kerstkaart te maken.

    Groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een snoezige kaart met dat snoezig meisje!! Supers Ans. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ah, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt zeg!
    En het plaatje is ook zo lief, soms zegt dit al meer dan genoeg! lief dat je iedereen dit toewenst!
    Groetjes,

    Marjolein

    ps. ben zelf gek op Britse detective series, vind ze allemaal super goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hallo Ans,
    wat een supper lief en heel mooi kaartje
    met prachtige kleurtjes en details
    fijne dag
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Van zo'n lieve en mooie knuffel knap je gelijk op!! Dikke knuffel terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Een schatje Ans met mooie details en een mooie kleurencombi!
    groetjes van Janet
    ps. heb de nieuwste Pion serie al liggen hoor.............

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hoi Ans
    Wat een schitterend kaartje is dit weer, het plaatje is zooo lief en er is zoveel op te zien.
    Nog bedankt voor je prachtige kaart die ik voor mijn verjaardag mocht ontvangen, zo leuk met de dingetjes die je uit de candy hebt gebruikt.
    En ik ben benieuwd of je toch nog mee gaat doen aan de challenge op ons borduurkaaartenblog, je twijfelt nog begrijp ik, je moet het alleen maar doen als je het echt wilt, ik zie het wel.
    Geniet morgen nog van het mooie weer.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  75. hoi Ans
    wat is dit een super mooie vintage kaart en ik vind de roze kleurtjes er zo mooi bijstaan.
    een echte binnenkomer en alles is perfect afgwerkt.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Er was steeds geen tijd om te bloggen maar nu kan ik toch hier en daar even langs gaan Ans. Dus ook bij jou! En dat is altijd een feestje hoor, ook deze is zo superdesuper mooi! Je kleurenkeuze, de opmaak, de details, het klopt weer geweldig mooi bij elkaar!!

    Lieve groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen