de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 30 oktober 2014

...Kerstkaart(en) week 44...


Goedemorgen,

Vandaag een kerstkaart voor mijn oudste dochter, ze is een echt kattenmens, dus die mochten op haar kaart niet ontbreken..
Het plaatje gevonden op internet..zó leuk, de moeder met haar kitten,. het nieuwsgierige katje is een stans net als de andere 2 katjes van Memory Box..


Het DP is van Marianne Design  Black&white en Noir&blanc.. verder snowpaper van MD gebruikt voor de bomen , de ster en de tekst winter..


Van de dwarsbalk door de letter T een stuk afgeknipt, ik vind hem erg lang, aan de bovenkant een border van Noor ook van snowpaper..



De poinsettia is van Memory Box, verder nog crispylint (zilver) lint met Merry Christmas tekst en de sneeuw is gemaakt met Foamball Clay white glitter, erg leuk spul om mee te werken..

Maar..het is vandaag  laatste donderdag van de maand dus een challenge bij 52 Weeks of Christmas en deze keer is dat maak een CAS kaart..en oh nee..dat is toch niet mijn ding..

Ben dus op Pinterest gaan zoeken en..heb 2 CAS kaarten gemaakt..


Heel simpel, maar toch met wat houten sterretjes en een strikje van hemp cord..
en .. deze..


deze foto is buiten gemaakt, hangend aan de muur..de bruine boom is van plakbaar kurk en bestempeld..nog een paar sequins en MBoss poeder gebruikt van Kippers, dat werkt heel mooi..

zijn ze CAS genoeg Nelleke ??  doen jullie ook weer mee, je hebt een week de tijd om je kaart te linken en Yvonne heeft een mooie candy beschikbaar gesteld..

Dan wil ik mijn 4 nieuwe volgers van harte welkom heten, Ela, Caroline en Marijke en nog iemand anoniem denk ik..leuk dat jullie mij gaan volgen..ik heb me bij jullie ook aangemeld..

Wens iedereen een hele fijne dag, liefs en groetjes Ans

76 opmerkingen:

  1. En of ze mooi zijn Ans,je cas kaarten zijn goed gelukt.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. CAS is niks voor jou??? Je maakt ze anders PRACHTIG!!! Ook de kaart met katjes is super.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Ans, een prachtig plaatje heb je gevonden via internet, leuk afgewerkt met de winter stans erbij, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een super kaart gemaakt voor je dochter.
    Je Cas kaarten zijn ook heel mooi.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige 'kerstkattenkaart' voor je dochter, Ans. Heel leuk geworden.
    En ook al is het niet je ding, vind je CAS kaarten erg goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze enig Ans. Ik zit ook altijd te zweten op CASkaarten. Ik,heb gelukkigbnog een week om erover na te denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Kerstkaartje heb je gemaakt voor je dochter.
    Ik vind je cas kaarten goed gelukt. ik heb hier ook
    altijd moeite mee.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja Ans: ik ken het 'probleem'! CAS is echt moeilijk als je het niet gewend bent, maar ik vind dat het je goed gelukt is!
    De kattenkaart vind ik top: zo mooi in zwart/wit.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten Ans!
    Ik vind die van de moederpoes met haar kleintjes super... het DP is ook heel mooi, stijlvol zo in wit en zwart.

    Lieve groeten,
    Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaartjes.
    Moet toegeven dat ik veel gekker ben van je mooie volle kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw....Ans wat PRACHTIG allemaal!
    Jij zegt dat je niet zo thuis bent in het maken van CAS kaarten.....nou...ik vind ze aardig gelukt hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de eerste is mijn favo hihi, wat een prachtkaart heel mooi met zoveel katjes, de andere mogen er ook zijn , liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten Ans, vooral de eerste is supermooi....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf kaartje met de katten, ook door de kleuren die je koos, en voor een kattenliefhebber is dit toch super! Je CASjes vind ik ook mooi, ik houd van allebei de stijlen. Wat leuk is dat plakbare kurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart voor je dochter en je CAS kaarten mogen er ook zijn!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ans
    Ach wauw je poezenkerstkaart is weer een plaatje .
    Super mooi gemaakt .
    en je cas kaarten zijn ook goed gelukt hoor .vind dat ook altijd een ramp wil er altijd te veel op plakken .
    Groetjes en een fijne dag .
    Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi de katten kaart voor je dochter en je caskaarten zijn ook goed gelukt!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaarten heb je gemaakt. De poezenkaart is beeldschoon maar ook je CAS kaarten zijn geweldig, met name de laatste vind ik schitterend. dat kurk is mooi mag ik vragen van welk merk het is en waar het te koop is?

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ans. Wat schattig die poezen kerstkaart. Wat mooooooi. Ik ben er weg van.... Zo leuk gemaakt met de tekst erbij. Super. Je weet wij hebben nu ook een zwart-witte poes. Je cas kaarten zijn prima gelukt. Mooi! IK vind het ook lastig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Ans
    wat een lief kaartje heb je gemaakt voor je dochter
    ook je CAS kaarten zijn erg goed gelukt.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het zijn weer hele mooie kaarten geworden.
    Leuk gemaakt Ans.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaarten Ans!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Daar ben ik dan! Huishouden aan de kant. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Mooi met de poezen. En je Cas kaarten vind ik ook heel leuk. Een heel andere Ans.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. CAS zijn we niet gewend van je, maar ze zijn echt hele mooi geworden!! En de poezenkaart is echt een plaatje! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Weer prachtige kaarten de poezenkaart is een genot om naar te kijken!!
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kerstkaart met de katjes Ans - helemaal toppie!
    Ook je CAS kaartjes zijn helemaal toppie - 'k vind ze heel geslaagd voor iemand die nooit CASkaartjes maakt.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaarten heb je gemaakt maar voor al die met de poezen .
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Ans,
    Heel mooi is de kerstkaart voor je dochter geworden! Weer eens de mooie mal van Joy gebruikt is echt een bjoetie! Wederom een prachtige opbouw van je kaart en leuke stansjes van de poesjes! Je bent heel creatief geweest met je CAS kaartjes en hebt een mooi sfeertje weten te creëren, goed gedaan!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel veel mooie kaarten heb ik op je blog gezien, leuk

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful cards on display, lovely to see your crafts and gorgeous images and dies used.xxThe Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kerstkaart, ik hou helemaal niet van katten maar deze is wel erg mooi!! Ook je cas kaarten zijn helemaal geslaagd!

    Groetjes, Priskilla

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kerstkaart... Mooi plaatje zo met de moederpoes en haar jong... Ik ben wel een kattenmens hoor... We hebben er 3 gehad maar heb iedere keer weer zo'n verdriet dat ik geen nieuwe meer heb genomen.. Toen vroeg Sanne of dat ze dan een konijn mocht, ik dacht ach daar zal ik niet zo'n verdriet om hebben als er 1 dood gaat... maar ja, afgelopen zomer ging er 1 dood en je raad het al.... tranen met tuiten....
    Je 2 CAS kaartje vind ik trouwens ook echt mooi... Moet je vaker doen...

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ans je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt voor je dochter. Schattig met die katjes erop. Ook je CAS kaarten zijn erg leuk geworden.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het blijft ook zo leuk om je kaart helemaal te kunnen personaliseren...!!
    Ook je winterse katten kaart is prachtig gelukt, daar word vast weer van genoten!!
    Wat zijn je CAS kaarten super geslaagd zeg! Heel leuk!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een ontzettend leuke en hippe kaarten heb je gemaakt! Vindt de CAS kaarten super geslaagd, mag je wat mij betreft wel vaker doen, hou erg van CAS! :-)
    Je eerste kaart is ook schitterend
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Jeetje Ans, jj bent echt van ale markten thuis want ik vind ze alle 3 super leuk en je CAS-kaarten zijn meer dan geslaagd!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  37. hallo Ans wat een prachtige kaart voor je dochter vind ze super mooi en die CAS kaarten zijn heel mooi , ik wou dat ik het zo kon
    wens je veel succes met de challenge
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ze zijn prachtig Ans...en met de poezenkerstkaart zal Julia wel blij mee zijn! Dus zou zeggen SUPER geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. een prachtige katten kerstkaart en mooie CAS kaartjes Ans
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Beautiful winter climates, and they look lovely cats, Christmas tree wonderful. Hugs and greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Maar liefst 3 in 1 keer! Leuk de kaart met de katje voor je dochter. De ene katten en de andere honden. Het winter stansje staat ook nog op mijn verlanglijstje.
    De CAS kaarten vind ik ook erg leuk. Voor al leuk om bij jou het verschil te zien. De onderste vind ik de mooiste.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw super kaartjes alle 3. Ik probeer ook zoveel mogelijk persoonlijke kerstkaarten te maken voor de mensen dicht bij me. Heel leuk gedaan.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wauwww wat een schitterende kaarten ans... heell gaafffff

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat en beauty's van kaarten Ans. Ook de CAS kaarten zijn mooi. Je kan er wat van hoor. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Het kattenkaartje is weer een toppie kaartje Ans, heel mooi opgebouwd. Je caskaartjes zijn ook heel mooi maar is toch heel iets anders hé ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi hoi Ans
    wat is de kaart voor je dochter een plaatje met die katten!!!
    Ook CAS kaarten gaat je goed af zeg!
    Mooi en strak en eenvoudig!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een prachtige kaart heb je voor je dochter gemaakt. En wat een subliem idee!!!! De kaart zelf pik ik niet, maar het idee van een kattenkerstkaart wel. Zowel voor mijn dochter, mijn zoon als mijn zus. Allemaal kattenliefhebbers en allemaal hebben ze ook een kat.
    liefs
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een prachtige kerstkattenkaart (hihi) Ans. Ik vind 'm zelfs chique in dat zwart-wit-grijs. Ook al is CAS niet je ding zeg je...ik vind ze super..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Ans,
    wat is je Kerstkatten kaart geweldig mooi
    en je cas kaarten vind ik ook de max hoor !! prachtig
    liefs van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Ans , ze zijn super,maar jouw stijl is zo veel mooier !

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Ans,
    Leuk zeg een kattenkaart in een winters sfeertje weer eens wat anders. Je caskaartjes zijn geslaagd hoor ik maak ze zelf nooit het is niet zo mijn ding.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een supermooie kaart is de bovenste Ans! Gezellig met de katjes. Je dochter zal het vast en zeker mooi vinden.
    Je CAS kaartjes zijn ook mooi. Ik heb het eens geprobeerd maar probeer het niet weer. Kreeg er gewoon hoofdpijn van...
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Het zijn toch 3 hele leuke kaartjes Ans....de bovenste is echt jouw stijl...en super leuk voor je dochter....heel mooi met al die poezen erop....
    maar ook de CASkaartjes vind ik PRACHTIG....en laat het niet jouw ding zijn ...ze zijn wel erg mooi....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Je winterse kaart voor je dochter vind ik heel mooi met die schattige katjes.
    Je CAS kaartjes vind ik ook heel erg mooi gemaakt hoor Ans.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een pracht van een kaart voor je dochter Ans! Ik moet jouw werk altijd bewonderen maar toch sta ik versteld van je cas-kaartjes ook! Dat heb je voortreffelijk gedaan!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ach wat snoezig, je kattenkaart! Zo speels gedaan, mooi ook in de monochrome tinten! Ook je CAS-kaarten zien er stijlvol uit, wat ziet dat kurken denneboompje er leuk uit! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een leuke kaart. Gezellig met al die katten. Ook je CAS kaarten zijn heel geslaagd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat verwen je ons vandaag Ans met al die mooie kaarten, ik ben helemaal weg van je poezen kaart wat een dotje.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hallo Ans
    Je hebt alles zo mooi bij elkaar gezocht, de poinsetta van Memorybox is prachtig, echt een blikvanger.
    Je CAS kaarten zijn leuk, mijn voorkeur gaat toch uit naar de vertrouwde Ans stijl.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Schitterende kaart Ans, dat plaat je is ook heel erg leuk!
    Kan me voorstellen dat Caskaartjes niets voor jou zijn, maar ik vind ze toch erg leuk geworden hoor!!!!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Volgens mij heb je al een aardige voorraad met kerstkaarten Ans!! Je CAs kaarten doen zeker niet onder voor de wat vollere kaarten. Schitterend stuk voor stuk. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ans wat heb je toch weer mooie kaarten gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Schitterende kerstkaart voor je dochter. Daar hou ik wel van. Je cas-kaarten zijn prachtig. Ik probeer ze ook wel eens te maken. Maar mis toch vaak iets. Maar die van jouw zijn echt geslaagd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Geweldige mooie kaarten. we kunnen wel zeggen...Ans is weer volop in haar ritme? Wat betreft kaarten maken ;-) Je cas kaarten zijn geweldig mooi ook!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Prachtig, die kaart voor je dochter maar ook de CAS kaarten zien er prima uit. Misschien niet jouw ding maar goed gelukt.

    groetjes en een fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat leuk de kaart die je voor je dochter hebt gemaakt. Zo leuk helemaal aan haar liefhebberij aangepast. Jij bent al heel ver maar voor mij staan zojuist de eerste twee op m'n blog. Je moet ergens beginnen toch ;-)

    lieve groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt. Mooi zo in het zwart/wit en ook erg leuk de CAS kaarten.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Nou Ans daar ben ik eindelijk om te reageren, ik was vooral benieuwd naar je CAS kaartjes.... Jou eerste kaartje is een echt Ans kaartje. Maar ook jou CAs kaart en zijn prachtig. Met een lichte voorkeur voor de 2e, die heeft echt wel wat met de kerstboom van kurk. Ik zit nog te broeden op een herkansing..... Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

  69. Wat een super geweldige katten kaart, ik ben er ook een groot fan van !
    En je andere kaartjes zijn ook super ☺

    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Gorgeous cards, love this colour combo...delightful images and dies used as well.
    aNNie xx


    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Mooie winterkaart met katten voor je dochter Anss , en leuke mallen heb je ervoor gebruikt weer. Ook de andere cas kaartjes erreg leuke geworden top !!!

    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Ans!
    Zo te zien gaat het heel goed met je arm, fijn hoor!
    Het kaartje voor je dochter is super mooi en ze is net als jij een dierenvriend.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hoi Ans,

    Beide kaarten zijn heel erg mooi super

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen