de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

dinsdag 8 maart 2016

...Just for you...


Goedemorgen,

Ik had zomaar zin om eens een kaartje in  voorjaars kleurtjes te maken..zeker met het prachtige weer gisteren.. Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop, het DP van First Edition..


Aan de zijkant, een van de Mixed Media stansen van Sizzix gebruikt..de vlinders zijn van Craft Emotions..de klimop takjes zijn oudjes van MD..
Aan de linkerkant een border van chipboard van Scrapiniec..z贸 mooi en fijntjes..



Onze schoonzoon is vandaag jarig, 33 jaar, en voor hem maakte ik deze kaart..
Ik heb een embossingfolder van Boekenvoordeel gebruikt, alu folie om een op maat gesneden stuk cardstock gevouwen en toen door de stansmachine.. de tandwielen zijn van Sizzix en Memory Box.



..en zondag werd een vriendin van ons 50 jaar..ook voor haar een kaart gemaakt..de tekst en cijfers zijn van Crealies..plaatje van Gerda...Ronde stempel is van de Hema..



Nu maar verder aan de Paaskaarten.. en zaterdag lekker naar de beurs in Zwolle, heb vrijkaartjes gewonnen, ik ga samen met mijn dochter...ben benieuwd wie ik tegen zal komen..

Wens iedereen een hele fijne dag, liefs en groetjes, Ans

Challenges:
http://cardsundmore-challengeblog.blogspot.nl/2016/03/challenge-153-spring-fruhlingserwachen.html
http://craftybootschallenges.blogspot.nl/2016/02/something-for-lady.html
http://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.nl/2016/03/challenge-102.html
http://asnowflakespromise.blogspot.nl/2016/03/challenge-18.html

69 opmerkingen:

  1. 3 Hele mooi kaarten Ans.
    En zo verschillend.
    Mooie mallen heb je gebruikt.
    Gefeliciteerd met je schoonzoon.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi trio...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten heb je gemaakt.
    Wat fijn dat het weer lukt.
    Gefeliciteerd met je schoonzoon.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw! dit zijn 3 hele mooie kaarten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En wee drie mooie karten waarvan de eerste echt de moiste is...wat een plaatje!!! De anderen zijn ok mooi maar ik ben aan de lente toe, vandaar馃槈
    Ik heb me gek gezocht naar het foutje in mijn blog en uiteindelijk gevonden... bedankt voor je oplettendheid.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik zag het je had kaartjes gewonnen!Leuk!
    je kaarten zijn weer prachtig je bent al weer druk aan de freubel zo te zien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie zachte voorjaarskaart Ans , heel mooi die fijne border er langs, de mannenkaart is lekker stoer en ook de andere kaart voor de vriendin is echt een plaatje, veel plezier op de beurs met je dochter...groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt en wat zijn ze allemaal verschillend. Je voorjaarskaart is inderdaad zo mooi en lieflijk. De kaart met aluminium folie is geweldig stoer en wat een schattig plaatje bij het laatste kaartje! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt en die voor je schoonzoon vind ik ook zo schitterend stoer.
    Prachtig die voorjaars kleurtjes kaart met de sizzix stans.
    Veel plezier zaterdag op de beurs.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben jij ijverig geweest Ans ... dus zo te zien gaat alles goed met jou ...
    Het 1ste kaartje is zo prachtig, de chipboard en de mal van sizzix zijn super mooi ! Heel mooie combinatie.
    Het kaartje voor je schoonzoon is ook super mooi van kleur en lekker stoer. Gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonzoon.
    Het kaartje voor jullie vriendin is ook een prachtig kaartje ... ik ben helemaal weg van het Hemma-stempeltje ...
    Ik wens je heel veel plezier op de beurs Ans ... Als alles goed gaat ga ik naar Den Bosch.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous cards Ans, it's lovely to see your crafting again.
    The first card is so pretty, you always use such beautiful images and lovely details. The silver, black and red combination on your other two cards is fabulous, the colours contrast so well.
    I hope you have a good week ahead.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 3 hele mooie kaarten ,maar je lentekaart vind ik echt supermooi zo mooi van kleur en een heel leuk plaatje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten heb je weer gemaakt Ans.
    Gefeliciteerd met je schoonzoon zijn verjaardag.
    Ik ge ook zaterdag naar Zwolle met mijn man.
    Misschien zie ik jullie daar,zou welleuk wezen.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Ans wat super... je bent lekker bezig geweest! Prachtige lente kaart. En van harte met je Zoon hoor. Die kaart voor hem is heel gaf met het alu. En ik wens je heel veel plezier op de Beurs. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alle drie hele mooie kaarten Ans en de kaart voor je schoonzoon is lekker stoer. Veel plezier op de beurs. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful greeting card in pastel colors. The girl is adorable :)Pozdrawiam Serdecznie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful created creation with lovely colours and a lot to look at....xx
     {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Mooi dat chipboard op de eerste kaart en wat een lief en schattig plaatje ook. Het plaatje van de laatste kaart is ook erg schattig zo saampies.
    Veel plezier op de beurs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OOOh jij bent weer on full steam zo te zien: van lief en romantisch naar je geliefde kleuren rood/zwart en allemaal even leuk! Ik had ook vrijkaartjes gewonnen maar voelde me zo belabberd dat ik er toch maar geen gebruik van heb gemaakt en ik vond de deelnemerslijst ook maar zo maar gisteren keek ik nog even en wow wat komen er veel kramen dus nu heb ik toch een beetje spijt.....!! Wens jullie een super fijne dag!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaarten Ans. Die roze is zo mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaarten Ans!
    Was benieuwd naar de rachterkant van het kaartje met het meisje, wat een mooie mal!!!
    Leuk dat je kaartjes hebt gewonnen, ik heb ook kaartjes gewonnen, zo super leuk!
    Ik ga donderdag met een oudere vriendin!
    Heb er zo'n zin in!
    Veel plezier zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Ans,
    Wat weer een bjoetie heb je gemaakt! De stansen van Sizzix heb ik ook net aangeschaft en wat staat dat mooi op je kaart zeg! Prachtig de chipboard rand en heel sfeervol Ans, ik ben er weg van...alles past weer zo mooi bij elkaar!!! Van harte Gefeliciteerd met je schoonzoon zijn verjaardag en ook voor hem heb je een gave en stoere kaart gemaakt en ook een prachtige kaart voor je vriendin in je favoriete kleurtjes!
    Wat een lange post Ans 3 kaarten, zo fijn dat je weer je leuke hobby kan doen! Heel veel plezier zaterdag op de beurs, en ik hoop dat je nog iemand uit blogland tegen kom, dat is zo gezellig! Geniet er van!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die zijn weer prachtig gelukt. je voorjaarskaartje is schattig in die ichte kleur. Ik ben nog in de lappenmand. Even laptop boven. Jouw kaartjes kijken en een mailtje. Dan gauw weer dicht. grts leny
    Fijn dat het weer lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je bent weer lekker bezig Ans! Fijn dat het weer lukt.
    Het zijn alle 3 mooie kaarten. Prachtig is de 1e, zo lief van kleur ook.
    Gefeliciteerd met je schoonzoon. Hij krijgt een stoere kaart van je. En ook de 3e is een mooi sfeervol kaartje.
    Leuk dat je vrijkaartjes won, veel plezier!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het zijn weer superkaarten! Ik vind de onderste twee echt geweldig!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou je gaat weer als een speer, Ans.
    Weer hele leuke kaarten gemaakt.
    Leuk dat je 2 kaarten hebt gewonnen, veel plezier op de beurs.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauwwww je gaat als een trein geweldig mooi zijn ze Ans en gefeliciteerd met je schoonzoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je haalt de schade gelijk maar even in na al die maanden geen kaarten kunnen maken! En ze zijn weer prachtig Ans! De mooie zachte tinten doen het goed maar ook de twee andere zijn prachtig! Gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonzoon! En geniet van de beurs zaterdag!! Misschien dat we ook gaan....

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh Ans weer supermooie kaarten, je hebt het nog niet verleerd hoor.
    Die romantische stijl van de bovenste vind ik het mooist.
    Een prachtig plaatje van die mooie juffrouw.
    Schitterend afgewerkt met al je mooie materialen.
    Zo fantistisch mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt, Ans. Erg geslaagd allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kaartje weer gemaakt..Ans..het zal je vast weer veel voldoening geven om zo lekker aan de freubel te zijn

    Het eerste kaartje is prachtig ...een heeeeel lief plaatje en ook die andere leuke accentjes zijn super....vooral die sierlijke chopboardrand is prachtig..Maar ook het kaartje voor je jarige schoonzoon is heel leuk ...lekker stoer met dat traanplaat embossing..en het kaartje voor je vriendin is net als de rest een ware BEAUTY...Ik heb er weer heel erg van genoten
    Veel plezier zaterdag op de beurs in Zwolle...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het zijn weer prachtige kaarten !
    Die voor je schoonzoon, helemaal top met dat folie !

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Drie heel mooie kaarten! De eerste is een plaatje en de andere twee zijn lekker stoer en modern. Mooie kleuren en leuke tekst. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. een prachtige, stoere en mooie kaart Ans.
    je hebt weer goed je best gedaan, toppie
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dit mooie meisje op de kaart verdiende het zeker om zo mooi verwerkt te worden en wie kan dat dan beter dan jij h猫!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaarten Ans, wat een leuk idee met aluminium folie.
    Prachtig plaatje op de eerste kaart en wat heb je daar een leuke mal gebruikt.
    Veel plezier zaterdag.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een plaatje is de kaart met het schattige meiske! De stoere mannenkaart en die voor je vriendin mogen er ook zeker zijn, dat folie is leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh wauw Ans! Ik vind het zo knap van jou dat je met jouw hand zulke prachtige dingen maakt! Wat ben je creatief :) De eerste kaart is een beauty! Dat meisje is zo mooi en dat chipboard ... I'm in love haha! De kaart voor jouw schoonzoon is super stoer! Heel mooie kleurencombinatie ook ;) Gefeliciteerd met zijn verjaardag! De kaart voor jouw vriendin is ook een beauty en lekker knus! Heel veel plezier op de beurs en gefeliciteerd met jouw gewonnen vrijkaartjes! Ik ga naar Den Bosch dus ik kom jou helaas niet tegen :(
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  39. hoi ans
    3 geweldige kaarten stuk voor stuk erg mooi en wens je een fijne beursdag samen met je dochter
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooie kaart Ans ! Wat super de meisjes kaart met ene mooie frame.
    De andere twee kaarten zijn super mooi ,heel mooi met de rode kleuren
    Heel veel plezier op de beurs Ans.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat heb je prachtige.... heel verschillende kaarten gemaakt Ans! gelukkig gaat je dat weer goed af!
    heel veel plezier op de beurs in Zwolle!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  42. O, jou eerste kaartjie met die fraaie meisie is so pragtig en vroulik, Ans!!!! Ek hou van al die detail wat jy so mooi bymekaar gesit het!!! Regtig pragtig gedoen!!!
    En die kaartjies vir jou skoonseun en vriendin is baie mooi so in rooi, wit en swart!!! Ek hou van die ratte vir die manlike kaartjie en die prentjie op die ander een is so pragtig en daar is sulke pragtige detail ook op hierdie kaartjie!!!
    Drie baie mooi en baie spesiale kaartjies, Ans!!!!
    Groete en geniet die Woensdag!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Waw Ans, wat ben je weer goed bezig!
    prachtig voorjaarskaartje!
    Schitterende stoere kaart voor je schoonzoon
    en wat een toffe kaart voor je 50-jarige vriendin!
    lieve groetejs, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ooooh je gaat weer hard Ans. Wat een mooi drietal en zo verschillend. Ik ben helemaal weg van de onderste, zo'n lief plaatje...echte vriendinnen...mooie stansen en gave kleuren. Top gedaan weer...:)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Allereerst van harte gefeliciteerd met de 33ste verjaardag van je schoonzoon Ans, dat kan ik niet vergeten.
    Je eerste kaart is weer zo mooi, je tweede kaart lekker stoer voor een man en de kaart voor je vriendin is helemaal toppie, die heeft Sara ook gezien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Geweldige kaartjes laat je ons weer zien Ans. Veel plezier op de beurs ik mag nog effe wachten tot het einde van de maand!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Stunning cards with wonderful decorative elements. Greetings and hugs Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Super leuke kaarten heb je gemaakt!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Een geweldig mooie kaart. Leuk hoe je de Sizzix stans hebt gebruikt! Nog gefeliciteerd met je schoonzoon. Een leuke kaart heb je voor hem gemaakt en ook die voor je vriendin. Alvast veel plezier zaterdag!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Ans. Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt. De bovenste is supermooi met deze lieve kleurencombi plaatje en mallen. De kaart voor je vriendin is ook erf mooi met deze kleuren combi en mal. de andere ook . Wat schrijf ik allemaal.... ik ben weg van alle de drie kaarten. Ik vind het heel fijn voor je dat je weer wat kaarten kan maken. Hopelijk gaat het steeds beter met je duim. Gezellig dat je met je dochter naar de beurs gaat. Wij zouden ook gaan , maar ben bang dat er nu niets van komt mijn moeder heeft niet veel zin. Dan gaan we hier vrijdag maar wat knutselen. Misschien toch nog een paar paaskaarten...? Veel plezier in Zwolle. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hele verschillende kaartjes maar wat zijn ze allemaal mooi Ans. En misschien vind ik de onderste wel het allermooist. Zo fris die combi van zwart, wit en rood en zo'n super schattig plaatje. Snoezig hoor. Ik ga morgen met mijn zusje naar de beurs....oh zo'n zin in. Ben benieuwd met wat ik allemaal thuiskom. Heb een heel lijstje liggen met wat ik allemaal wil hebben maar mag natuurlijk niet alles kopen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Prachtige kaarten! Allemaal zo verschillend maar de lente kaart vind ik persoonlijk de mooiste. Mooie details en kleuren van mij mag het echt wel lente worden.
    Veel plezier in Zwolle!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hele mooie kaarten,Ans.Allemaal verschillend maar weer prachtig gemaakt.De bovenste is mijn favoriet :)Nog gefeliciteerd met je schoonzoon.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Prachtige kaarten weer Ans. Leuk dat je kaartjes heb gewonnen.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Leuke kaarten heb je gemaakt de eerste kaart is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  56. prachtige kaarten gemaakt. zo mooi heb je alles afgestemd.
    Veel plezier zaterdag, ik kan helaas niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. 3 prachtige kaarten, Ans. 3 heel verschillend alle 3 even mooi. Veel plezier zaterdag, lekker dat je vrijkaarten heb gewonnen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Three fabulous cards, each very different but great in their own way and I could not pick my favourite. Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

    Dionne

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Supermooie kaartje Ans! bedankt voor je bezoekje en reactie op mijn kerstkaartje! Ik heb de mal van de vogeltjes ook niet zelf hoor, wij zijn met 3/4 vier vrouwen die onder elkaar de malletjes lenen! En samen ook kaartjes maken!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  60. A lovely card, thanks for sharing with A Snowflakes Promise!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. 3 schitterende kaartjes heb je gemaakt Ans - alle 3 pareltjes!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  62. hoi Ans
    3 super mooie kaartjes ook veel plezier in zwolle fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Love the pastel shades. Thank you for joining us at Crafting From the Heart this week.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Prachtige kaart en de andere natuurlijk ook.
    Nog gefeliciteerd met je schoonzoon.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hoi hoi Ans,
    wat een mooi kaartje weer zo romantisch!
    Nog van harte met je schoonzoon,
    ook een prachtige kaart weer gemaakt,
    en nummer drie vind ik oook supermooi!
    Nu ik deze reactie maak, be e al teru van de beurs denk ik zo,
    hopelijk heb je genoten en leuke dingetjes gescoord, laat je ze eventjes zien?
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  66. hoi
    superleuke en toffe creatie
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Beautiful photo and a great card. :)
    Have a lovely day...

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Even wat tussen gekomen vanmiddag dus nu even verder lezen en kijken.
    Wat een schitterende lente kaart is dit!
    Ik ken de mixed media stansen van Sissix niet, dadelijk eens even googlen want die zijn prachtig denk ik voor een mooie vintage look!
    Mooi chipboard element ook aan de linkerkant!
    Jij bent goed op dreef...heerlijk die mannenkaart met folie goed gelukt! En de rood zwarte kaart ook weer prachtig...hier had je drie blogposten mee kunnen vullen maar gelukkig maar dat je dat niet gedaan hebt anders moest ik nog meer inhalen hihi.
    Ik ben er bijna dus ik ga weer verder.
    Tot zo
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen