de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 15 december 2016

CAS Kerst


Hallo Allemaal,

Vandaag een serie kleine CAS kaarten, ik had nog 6 uiltjes liggen (van knijpers af gesloopt) en dacht daar moet ik iets mee, dus een leuk papiertje, kerstlint, een hangende ijsster, pailletten en zilveren draadje aan de bovenkant en klaar waren mijn kaartjes (10 x 10 cm)


en de -groepsfoto-


leuk om bij een cadeautje te doen..en ik zag ergens een  challenge..

Gisteren mijn kerstpost verzendklaar gemaakt, heb er echt de hele dag over gedaan, uitzoeken..
stempel er in , schrijven , verpakken in noppenfolie en een stevige envelop en vandaag alles gepost..
en dan thuis komen, kerstpost gekregen en ontdekken, oeps deze 2 stonden niet op mijn lijstje,
gelukkig nog een paar op voorraad..


..altijd leuk om te zien, wat je een heel jaar door hebt gemaakt..dit zijn er 66 en dan heb ik ook nog 25 gekochte kaarten verstuurd...

Vandaag naar de kapper en vanmiddag misschien maar weer een -gewone-kaart maken, heb het nu wel even gehad..met de kerstkaarten.

Vanavond naar het Kerst gebeuren van de school waar mijn man werkt, we krijgen waardebonnen om te besteden en ..er is een stamppot buffet.. vorig  jaar gingen we met honger naar huis..

Wens iedereen een hele fijne dag, groetjes Ans

Challenges:
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/?m=0
http://abcchristmaschallenge.blogspot.nl/2016/12/y-for-yikes-and-z-for-zoooooom.html
http://cutecardthursday.blogspot.nl/2016/12/challenge-456-snowflakes.html
http://crimbo-crackers.blogspot.nl/2016/12/challenge-122-animals.html

54 opmerkingen:

  1. wat mooi al die kaartjes op een rijtje (bij mij volgende donderdag ook een reeks samen).
    Ik weet niet of deze echt CAS zijn, maar leuk zijn ze in elk geval! Veel plezier (en smakelijk) vanavond!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke serie kaartjes heb je gemaakt, Ans.
    En wat een indrukwekkende stapel kerstpost. Leuk om alles zo bij elkaar te zien.
    Fijne dag en avond gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk en lieve kaartjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke grappige kaarten Ans. En ja wat een werk he de kerstkaarten schrijven. Veel plezier vanavond.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten Ans, heel anders dan normaal en dat maakt ze misschien wel extra leuk! Veel plezier vandaag en geniet van het buffet Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke serie!
    Wat veel kaartjes en allemaal stuk voor stuk heb je je liefde erin gestoken. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaartjes zijn dit Ans en zo krijgen de kerstmannekes een goede bestemming.
    En wat een pracht verzameling kerstkaarten heb je over het hele jaar gemaakt. Tja eigenlijk heb ik het ook wel even gehad met de kerstkaarten maken.
    Ik wens je veel plezier met het stamppotbuffet.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke serie kerstkaartjes. Heel anders als we anders van je zien, maar ook mooi gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke serie Ans!
    Gisteren ook mijn kerstpost verstuurd ...ben er dinsdag ook een hele dag mee bezig geweest.
    Inderdaad leuk om te zien wat ik het hele jaar door gemaakt had.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een serie mooie CAS kaartjes Ans, mooie stapel kerstkaarten, ik moet er nog enkele afmaken en dan kan ik ze ook versturen....

    een fijne dag, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke serie weer Ans...top!
    Ik heb ook alles geschreven bijna....moest eerst nog alles op de foto zetten voor mn blog. Het is hier wat stil maar het komt goed.
    Veel plezier en groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Delightful and cheery CAS cards, gorgeous colours too. Love that image used.xx{aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke Cas kaartjes Ans, ik ben ook klaar met mijn kerstkaarten, heb het ook wel een beetje gehad.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattige, leuke kaartje Ans. Veel plezier straks.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige serie kaarten Ans, erg vrolijke set.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige serie, Ans, en voor jou zijn ze heeel CAS!
    Wat een mooi gezicht, al je kaartjes netjes verpakt...het lijkt wel een winkel!
    Dat Brabantse woord voor stamppottenbuffet had ik nog nooit gehoord...maar eet smakelijk iig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je CAS-kaartjes zien er heel gaaf uit.
    Veel plezier vanavond en eet smakelijk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Altijd leuk in dit formaat,
    hele mooie kaartjes ☺
    Zo flinke kerst post heb je !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke serie, zie je maar dat je met heel simpele dingen toch weer een leuke kerstkaart kan maken. Helemaal niet jou stijl maar wel erg leuk!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hartstikke leuke kaarten, dit kun je dus ook wel heel goed zo totaal buiten je comfortzone! Goed gelukt hoor!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig zijn je Cas kaartjes Ans. Dat geloof ik graag dat je de hele dag bezig bent geweest. Met inpakken etc. Ik was ook een paar avonden zoet ermee. Maar wel leuk.
    Fijne dag vandaag.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattige CAS kaartjes Ans, leuk met de uiltjes.
    Het is veel werk de kaarten klaar maken voor verzending, maarje maakt de mensen blij met je prachtige kaarten, dat is een ding wat zeker is.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is een mooi stelletje kaarten Ans. Mijn hulp heeft de onze gisteren naar de post gebracht. Dat is zo'n schat. Maar ik merk ook bij iedere post, dat ik er weer vergeten heb. Maar komt goed. IK heb er nog zat. Die met de uiltjes is ook een mooi stel. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi,klein maar fijn die kaartjes. Ik denk dat jij inderdaad heel veel kaartjes hebt gemaakt en die dan bij elkaar zien is zeker en vast leuk en nog eens genieten van al dat mooie werk.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig die CASkaartjes. Mooi gedaan. Hier eten we vandaag stamppot. Veel plezier straks.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben ook nog met een serie CAS kaartjes bezig voor mijn collega's en kaartjes voor de breek hihi
    Ze zijn hartstikke leuk die van jou Ans! En wat heb je een stapel zelfgemaakte kerstkaarten zeg! Zoveel verstuur ik er niet hoor de rest vul ik aan met gekochte exemplaren!
    Heel veel werk om te schrijven...ik moet nodig een adressen bestand invoeren en etiketten gaan uitprinten voor volgend jaar! Maar met de hand geschreven kerst groet vind ik wel altijd leuk om te doen! Veel plezier vanavond en hopelijk niet met honger naar huis?!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke serie !!!!!
    Goed idee met die uiltjes !!!
    Zo blijven we lekker bezig !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een lieve mooie serie Ans en gaaf zo de kaarten allemaal bij elkaar tezien.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende kaartjes heb je in de loop van het jaar allemaal Ans gemaakt, zo leuk om ze zo te zien....en ook deze kleine kaartjes zijn weer heel mooi gemaakt met die schattige pinguins erop...
    en geniet van het stamppotbuffet...klinkt goed...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke kaartjes Ans.Toppie hoor.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  32. WWoowww vrolijke serie kerstkaartjes Ans.
    Gezellige avond en genieten van de stamp .
    Groet van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke vrolijke kaartjes
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaartjes Ans!Leuk om ze zo te zien liggen!
    En herkenbaar hoor, denk je dat je iedereen gehad hebt....zal er toch nog ook nog een paar bij moeten maken!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke titel geef jij je blogbericht vandaag Ans....CAS Kerst! Je hebt een hele leuke serie gemaakt! En wat een boel kaartjes liggen er klaar voor de post....ziet er wel heel mooi uit hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat leuk om deze CAS-kaartjes bij jou te zien Ans. Leuk idee om uiltjes van de knijpers af te slopen..hihi. Gaaf om al je kerstkaarten zo bij elkaar te zien liggen, wat een uurtjes liggen daar hè? Mijn kaarten zijn eergisteren op de post gegaan en inderdaad dat is een werkje op zich. Toch vind ik het altijd wel heel gezellig. Ik heb ook al een paar app-jes ontvangen en daar vind ik dus helemaal niets aan.
    Ik hoop dat je maag nu lekker gevuld is..LOL
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Geweldige leuke CAS kaartjes! En wat ligt er al een post bij jou klaar! Ziet er top uit!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuke CAS kaartjes Ans. Ik hoop dat je deze keer genoeg petazzie hebt gegeten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Fabulous CAS cards Ans, such a cute owl.
    Wow! You created lots of beautiful cards, well done.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Nou Ans al die kaartjes wat zijn het er veel zeg! Ik kan ook zo genieten van zelfgemaakte kerstpost...
    Je CAS kaartjes zien er ook heel leuk uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke serie mini-kerstkaartjes. Wat een prachtige stapel met kerstkaarten heb je gemaakt. Ik geloof graag dat je daar een hele dag mee bezig bent om alles verzendklaar te krijgen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuke serie kaartjes heb je gemaakt, tof! En gezellig dat je meedoet met de wekelijkse challenge van 52 Weeks to Christmas! grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Cute card! Thanks for joining us at ABC Christmas Challenge.
    Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ja vaak heb je dingetjes liggen en denk je wat moet ik ermee, maar jij hebt dat weer erg mooi opgelost. Deze kaartjes zijn erg leuk geworden. En je collectie kerstkaarten is prachtig,ik heb gisteren ook de eerste 5 kaarten ontvangen duss. het komt op gang.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik dacht al wat komt dat uiltje bekend voor maar daar heb ik kerstkaarten mee opgehangen haha, wat leuk hoe jij deze verwerkt hebt!
    Je hebt er echt leuke kaartjes van gemaakt!
    En, lekker gegeten? Geen honger deze keer?
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  46. This is a fabulous collection of cards! :) LOVE!
    Thanks for sharing it over at the ABC Christmas Card Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Ans. Ik loop wat achter..... maar je cas kaarten zijn erg leuk. Maar wat nog leuker is dat wij zo'n schitterende kaart van je heb mogen ontvangen. Wat een schitterende kaart. Prachtige materialen Maja. De kleuren zijn zo mooi . Heel erg bedankt . Het blijft een feestje als je per post kaarten krijgt. Het is toch leuk om de kaartendienst je gemaakt heb om te kunnen versturen en te krijgen ook. Dank je wel hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Super mooi kaartje
    Ziet er heel mooi uit
    Een fijne zondag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi hoi Ans,
    geweldig wat een reeks en daar nog dit setje bij!!!
    Heel leuk deze uiltjes!!!
    Hopelijk was het buffet leuk en lekker en voedzaam!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een leuke cas kaarten Ans !
    Heel leuk met de uiltjes . Wow top zoveel mooie kaarten daar zit enkele uren werk in .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Prachtige kaarten. Heel leuk de uiltjes en andere details.
    Ik vind het ook altijd leuk om naar mijn kaarten te kijken die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Dan denk O, die is ook leuk, ga ik nog een keer maken. Maar komt niks van terecht☺
    Het zijn ook aardig wat kerstkaarten die je afgelopen jaar gemaakt heb. Was het gezellig op school. Hopelijk zijn jullie deze keer niet met honger thuis gekomen
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Super bedankt voor de mooie kaart/tag!! Echt een plaatje, hij krijgt een mooie plek! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  53. A GOrgeous selection of cards! Such sweet owls. Thank you so much for joining us at ABC Christmas Challenge.
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hi Ans, this is a beautiful set of card, I love the colours you have used and your cute design. Thank you for joining in the fun with us this time at ABC Christmas Challenge.
    Sue...xxx

    BeantwoordenVerwijderen