de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 16 februari 2017

25th December


Hallo Allemaal,

Mijn wekelijkse kerstkaart kwam toch nog af..Ik heb een sketch gebruikt van Noor, die sketches vind ik wel heel erg leuk, omdat ze ook lekker vol zijn..en niet zo'n kale,waar ik dan geen raad mee weet..
Het plaatje en DP zijn van Craft&You..


Het plaatje is gemat op de stans van Noor Design, achter het plaatje een ruche en daarop een heel leuk kralenrandje van Action( Glass beaded garland) te koop in verschillende kleuren..


achter het plaatje een strook ribbelkarton met daarop de Pine Needle border van MB, de poinsettia is van IO dies, de hulst takjes van Memory Box..


..strik van organza en een stukje touw, vast gezet met een brad..


Twee sterren uit China ( met stikrand)  postzegelstempel, halve doily  ..nr 8 is klaar..

Gisteren naar Emmen geweest en ..de operatie gaat door, ik heb nu al 14 jaar pijn aan mijn schouder, dit is de laatste kans om pijnvrij te worden, het proberen waard..helaas wel 3 maanden wachttijd.

en ondertussen gebeurde er nog iets vervelends..2 van mijn katten kregen ruzie en ik haalde ze uit elkaar en kreeg één hoektand in mijn hand..ik dacht het valt wel mee, maar de hand werd steeds dikker en roder..dus toch maar de huisarts gebeld zo net rond 5 uur..en ik moest meteen komen, kreeg een tetanusprik en zware anti-biotica..kattenbeten zijn een van de gevaarlijkste beten die je kunt krijgen.. en je moet altijd naar de huisarts..


het gaat nu wel wat beter..

Wens iedereen een hele fijne dag, groetjes Ans

Challenges:

61 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt Ans, je hebt de sketch mooi weten te verwerken.
    Balen van je kattenbeet. Ik ben al heel wat keertjes gebeten door een kat, maar nog nooit tetanus gehaald ervoor.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, Ans. Vind dit ook altijd zo'n mooie kleurencombi.
    Beterschap met je hand. Zal schrikken geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Heel mooi en gaaf gedaan met dat kralenrandje van de action. Oh en je hand, ik heb het zelf ook al een keer gehad. Ook meteen extra tetanus en antibiotica. Hoop dat je er snel geen last meer van hebt Liefs Sabien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! Super!
    Je bent wel een pechvogel zeg...Hopen dat je hand snel hersteld is en dan 3 maanden wachten op de operatie... groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ans. Je kaart is schitterend met deze engeltjes. een hee erg mooi plaatje. Ja soms heb je pech! Heb het ook een keer gehad.... Inderdaad wel actie ondernemen om naar de arts te gaan. Veel sterkte ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en beterschap met je hand.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card Ans, lovely as always are the sweet angels...your hand looks infected..take care..x{aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Ans...er is weer zoveel op te zien!
    Fijn dat de kogel door de kerk is vwb je schouder. Wie weet vallen er veel operaties uit, zodat je eerder aan de beurt bent!
    Heftig wat er gebeurd is met je hand. Goed dat je meteen naar de ha bent gegaan. Hopen dat het snel over is. Sterkte!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super lief kerstkaartje weer Ans...prachtige combinatie dat licht-blauw met kraft en de accentjes weer heel mooi erbij geschikt...
    Beterschap met je hand...heel vervelend zo een kattebeet..
    dat wordt een zomerstop dus met die operatie in het vooruitzicht...Een vriendin van mij heeft ook zo een omgekeerde schouder en dat gaat perfect nu...heeft totaal geen pijn meer ...en daar doe je het voor...toch?
    bedankt voor het meedoen bij 52WTC
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kerstkaartje heb je weer in elkaar gefreubeld Ans, beterschap met je hand en sterkte voor de komende operatie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat het nu zeker is dat je wordt geopereerd en nu maar hopen dat het daarmee voor eens en voor altijd is verholpen!
    Die kattenbeet ziet er niet mooi uit, neterschap daarmee.
    En dan je kaart, dat is weer een plaatje! zo mooi die tinten bij elkaar en dat kralenrandje heb je heel mooi gebruikt (heb ik ook nog liggen).

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Getsie, dat kan er ook nog wel bij! Dacht je een heldendaad te doen en dan ben je zelf de klos! Hoop dat het snel afzakt Ans. Je kerstkaart vind ik prachtig, en als je wilt kun je hem ook inzenden bij ons hoor Ans. Ik heb je gister nog gemaild. 3 maanden is nog wel lang hè om te wachten, maar misschien valt er nog wat uit en kun je eerder.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kleurcombi, gaaf kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kerstkaart.
    Dat ziet er niet echt lekker uit. Hopelijk ben je er snel vanaf, na de spuit. Dat duurt dan nog wel even, 3 maanden wachten. Hopelijk kom je er daarna vanaf.

    Beterschap met je hand.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Ans, ontzettend mooi gedaan al houd ik niet zo van deze plaatjes maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je kaart geweldig mooi is opgebouwd. Super weer.
    Ik las al op Facebook over de beet van je katten. Ja dat kan goed verkeerd aankomen maar met dat kuurtje en de tetanus komt dat vast snel weer in orde. En dan afwachten op de operatie.....spannend hoor en wat zou het fijn voor je zijn als je daar inderdaad pijnvrij weer uitkomt. Sterkte ermee.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige "volle" kaart heb je gemaakt, met deze leuke sketch! Beterschap met je hand, en hopelijk kom je van de pijn af na je operatie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig was je er op tijd bij. Kattebeten zijn naar!
    Je kaartje daarentegen is weer een beauty!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een pechvogel ben je toch Ans.....hopelijk valt dat allemaal mee! De operatie aan je schouder is wel heftig....maar je hoort er goede verhalen over....en je hebt dan hopelijk geen pijn meer!
    Je kaartje is weer prachtig.....heel erg leuk gedaan.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Snap helemaal wat je bedoelt met lege kaart en dan niet goed weten wat er mee te doen! Ik blijf het wel proberen!! Fijn dat de operatie doorgaat en hopelijk heeft het dan ook het juiste resultaat! Veel sterkte! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige kaart weer Ans en beterschap met je hand.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart Ans. Nou en had al op facebook gezien dat je gebeten was door de kat. Beterschap hoor.
    Mijn vriendin is ook aan haar schouder geopereerd,de revalidatie is best zwaar, maar ze is er nu heel blij mee want had ook al jaren vreselijke pijn , dus het is de moeite waard.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje Ans.
    Vind het ook een hele leuke sketch ,heb hem ook opgeslagen is me toen niet gelukt om hem te maken maar dat komt wel een keertje....wil ook zoveel haha.
    Vervelend dat je 3 maanden moet wachten,lijkt me als je de beslissing neemt om het te doen je het ook liefst zo snel mogelijk achter de rug wilt hebben.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oeps , die hand .....
    Goed dat je naar de arts gegaan bent !
    Je kaart is weer een "plaatje", super mooi !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 3 maanden wachten dat is dan weer een nadeel gaat het dan weer rond je verjaardag gebeuren....het is wat.
    Je kerstkaart is weer een beauty!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Card is beautiful. Ans terribly sorry that you suffer and these injections !!! I keep my fingers crossed hopefully everything they quickly healed. Greetings and hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart Ans en sterkte met je hand.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Ans, gatver wat balen zeg dat de kat je net te pakken had in je hand. Ja gemene beten zijn dat. Gelukkig gaat het al wat beter.
    3 maanden wachtlijst pppfff dat is niet fijn.
    Je kaart kerst kaart is geweldig mooi!!!! Leuke details op te zien. Die sterren uit China is dat een malletje? Erg mooi is ie.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De sketch leent zich heel goed voor deze kaart. Hij is prachtig! En wat een narigheid van je hand, bah. Hopelijk kan je snel weer aan de hobby.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een plaatje heb je er weer van gemaakt Ans. Mooie kleuren en mooie details heb je erop verwerkt. Het plaatje met die twee lieve engeltjes is op zich al lief om naar te kijken. Dat draad met kraaltjes heb ik laatst ook gekocht. Mag ik vragen hoe je dat verwerkt hebt, geplakt/genaaid?
    Wat een toestand met je hand, dat van een kattenbeet wist ik wel maar dat je dat net nu weer moet treffen...:(
    Voor je schouder moet je dus nog 3 maanden wachten..balen maar als het helpt wat is dan 3 maanden op de afgelopen 14 jaar? Sterkte hoor en ik hoop heel erg dat het gaat helpen want pijn vr... energie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. A beautiful card Ans, lots of gorgeous details and pretty colour combination.
    I hope your hand gets better quickly.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart Ans en sterkte met je hand. Hopelijk hersteld het snel.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke kaart, heel mooi gedaan. Sterkte met je hand en de operatie van je schouder
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het is weer een plaatje Ans. Ik kan me indenken dat je goed uit de voeten kan met de sketches van Noor. Zo heeft iedereen z'n eigen stijl, dat maakt het ook zo leuk.
    Wat een schrik met die kattenbeet. Goed dat je toch naar de huisarts bent gegaan. Ik wist niet dat een kattenbeet zo gevaarlijk is.Beterschap met je hand.Hoop voor je dat de operatie van je schouder effect mag hebben.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. In 1 woord , weer een schitterende kaart Ans ,
    Veel beterschap met je hand hoor .
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel mooi kaart en tenminste niet zo'n kale!!! Dat mag ik eigenlijk van Wim niet meer zeggen, dat denk ik dan maar als ik er aan bezig ben. Soms vind ie ze van mij te vol, maar als ik dan bij een workshop van Marian ben geweest, en kom met zon mooie thuis. dan vindt hij ze ook heel erg mooi. Net zoals de vintage kaarten die ik met Kerst krijg. Maar zegt ie altijd, die "kale" vind ik ook mooi. Niks meer of minder. Verschil moet er blijven he?
    Wat naar die kattenbeet nu weer. Ja en ze zijn niet voor de poes die beten. hihiih Wat moet je nu weer lang wachten Ans. Ik zou tussendoor af en toe is bellen, of er niemand is uitgevallen. Al die jaren die pijn mag wel voorrang he?
    Veel sterkte weer. En je kaart is prachtig geworden , echt waar. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig kaartje Ans! En beterschap met je hand!!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie kaart en wat een pech met de kattenbeet sterkte ermee, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtig kerstkaartje Ans, en fijn om te lezen dat het al beter gaat met je hand.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een super mooi kerstkaartje heb je gemaakt, Ans. Sterkte met je hand.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hele mooie kaart, Ans.Mooie strik en een lief plaatje.Sterkte met je hand.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik had echt geen idee dat een kattenbeet zo'n probleem kon veroorzaken!
    jammer voor je dat je nu ook nog zolang moet wachten voor je geopereerd kan worden! Maar als het dan goed komt, dat is het belangrijkste natuurlijk!
    en je hebt weer een fantastisch mooie kaart gemaakt!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ans je kerstkaartje is echt weer super mooi ! Wat een knappe combinatie weer ...
    Dus is het nog flink wat wachten voor je operatie ...
    Hopelijk is je hand ondertussen toch wat beter ... ja zeg wat je allemaal toch ineens kan overkomen ...
    Groetjes, fijne avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Beautiful card. I love the soft browns and blues that you chose. Thanks for joining us at Christmas at Sweet Stampin'! --Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super cute!!! Thank you for joining us at TMCC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Heel mooi je kaart en leuk met dat ruche en de kraaltjes. En wat naar van je hand, veel sterkte.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Ans Dankjewel voor je mooie inzending op het scrap-cards blog ....super mooi kaartje hoop ook dat je hand vlug geneest en dat de wachttijd wat ingekort wordt want wachten duurt lang hé
    fijn weekend liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik vind het altijd zo knap dat jij de kaarten zo vol bouwt en het dan nog zo mooi is, ik vind dit echt zo moeilijk! Deze kaart is erg mooi weer!
    Spannend je operatie, je zult zien dat de 3 maanden zo om zijn! En pffff wat een pech met je hand zeg, stoute poezebeesten 😼 Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Ans ,
    Wat een gaaf kaartje Ans !! super mooi gemaakt mooi van kleuren en plaatje . Beten van dieren is nooit te vertrouwen he gelukkig gaat het al wat beter . Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wauw, wat een prachtige kaart weer, Ans. De sketch is heel goed gelukt met mooi kleuren, plaatje en details. Top weer. Ik heb altijd katten gehad en wist niet dat een kattenbeet zo gevaarlijk was. Gelukkig gaat het al iets beter.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Weer een prachtige kerstkaart,mooi dat ijsblauw met kraft. Bah, wat een pech met die kattenbeet, ook ik wist niet dat dat zo gevaarlijk is. Blij dat het al wat beter gaat. Drie maanden wachttijd is wel lang maar groot gelijk dat je het toch gaat proberen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Beautiful card! Thanks for joining us at ABC Christmas Challenge.
    Hugs, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Very beautiful!
    Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week!
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een prachtige kerstkaart Ans! Ik hou van kerst/winterkaarten in het ijsblauw.
    Van je kattenbeet had ik al gelezen op FB. Gaat het weer goed?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi hoi Ans,
    dat wist ik helemaal niet, dat kattenbeten zo erg kunnen zijn,
    heel veel sterkte!!!
    En over 3 maanden aan de beurt, poe das nog even afzien dan, hopelijk mag je dan eindelijk pijnvrij zijn!!!!
    Heel mooi dit kerstkaartje en nee ik zie jou ook niet zo gauw een CASkaartje maken, deze gedetailleerde kaartjes vind ik zo mooi zoals jij ze altijd maakt!
    liefs en groetjes van Martha, sterkte met je hand!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ha die Ans,
    je kaart is weer een plaatje! prachtig plaatje en mooie details. De ster uit China heb ik ook. Nog niet gebruikt, maar dat gaat vast wel komen! Je kunt ook niet alles tegelijk uit proberen! Tenminste ik niet.
    Drie maanden wachttijd, dat is dan wel even een tegenvaller, hoewel... op 14 jaar valt het dan nog mee en je kunt misschien wat in het voren werken, net als de vorige keer. Dat je daarna wel regelmatig wat kunt plaatsen en reacties kunt lezen en zo. Is toch wel leuk.
    Van je hand had ik op FB gezien! Is het al weer over! Zo naar! Ik hoop dat het beter gaat in elk geval.
    Lieve groetjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Beautiful angels. Thanks for sharing at The Merry Christmas Challenge.
    ~Owner/DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Such Wonderful colours and I LOve ALL your pretty embellishments. Thank you so much for joining us over at
    ABC Christmas Challenge.
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Beautiful card. Thanks for joining us at Crafty Creations. Hope to see you back soon again. Anna-Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Mooie kaart in prachtige kleurtjes! Leuk dat je erbij bent bij 52WTC. Hopelijk gaat het al beter met je hand...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen