de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 19 oktober 2017

Warme Winterwensen


Hallo allemaal,

vandaag 2 kaarten met het roze knipvel van Els Wezenbeek, dus ook roze cardstock erbij gezocht,ik vind het nog steeds geen echte kerstkaarten geworden..maar wel winterse kaarten..


het plaatje gemat op een nieuwe stans van MD, afgewerkt met organza ruche en een kralendraadje..



ik heb dezelfde stans (gedeeltelijk) gebruikt aan de boven kant, de leuke guirlande is van Ali..


ook hier de swirl van MD gebruikt, bloem van vellum en cardstock, tekst van Crealies..


en de 2de met het slapende vosje..de stitched Holly border is van Memory Box, de randjes van Ali, de hoekjes van Noor. De leuke kleine hulsttakjes zijn van Joy Crafts..


                           en..samen op de foto..de restanten van de knipvellen, gaan denk ik wel weg,alhoewel, mijn dochter vindt het mooie, mysterieuze kaarten hihi.. ik heb in ieder geval weer 2 kerstkaarten erbij, ben benieuwd wat de ontvangers er van zullen vinden..


Ik kwam nog een keer in de Top 3 en werd een van de Top Picks, ik zet deze niet meer op mijn blog, maar ze staan wel in de sidebar..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ans..

Challenges:
52 Weeks - A snowflakes promise - ABC Christmas Challenge(unlimited) - Crafty Friends -CHNC - The Merry Christmas -  Christmas with the Cuties - The Holly and Ivy - The 12 months of Christmas - Crafting from the heart  - through the purple haze.


64 opmerkingen:

  1. Mooie zachte tinten op je kaarten, Ans.
    En gefeliciteerd met je winnende kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaarten Ans, voor mij ook niet zo kerst, hangt er wat van af voor wie denk ik...
    Ik blijf ervan genieten te zien hoe je alles altijd zo mooi combineert!
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Ook al vind je de plaatjes niet zo mooi, je weet er wel raad mee ...
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn ook weer mooi, Ans! Mooi met die lichte tinten en mooie randjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaarten,kleuren passen prachtig bij elkaar.


    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie combinatie grijs en roze ! Gefeliciteerd met je Top3 pick ! Groetjes en fijne donderdag, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WWooowwww mooie winterkaart Ans , leuke mallen
    en zeer fijne kleurtjes heb je gebruikt ,supers
    Fijne donderdag van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee heel mooie kaarten, prachtige tinten en toffe mallen heb je gebruikt!
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten. prachtig in deze tinten. Misschien niet helemaal zo'n kerstuitstraling maar dat vinden de ontvangers misschien wel leuker> laat je hem langer staan. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch zijn het prachtige kaarten Ans. En voor een jarige in de Kersttijd telt die gewoon toch dubbel.
    Maar de kleurencombinaties zijn zo chic. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De titel van je bericht is precies goed voor deze mooie warme kerstkaartjes Ans.....ik vind ze prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn prachtige winterkaarten geworden. Echt Kerst stralen ze voor mij ook niet uit. Ik heb ze zelf ook maar maak er denk ik gewoon verjaardagskaarten o.i.d. mee.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige winterse kaarten heb je weer gemaakt met deze mooie plaatjes. Mooi gedaan met het organza eronder.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er mooi uit Ans.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Delightfully different and love the colours.x [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaarten de plaatjes die zijn schitterend .
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 2 prachtige kaarten Ans. Heel mooi zoals je de plaatjes hebt weten te combineren met de mallen en dit mooie papier. Een hele mooie zachte uitstraling. Gefeliciteerd met je succesjes. altijd weer een eer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gaaf Ans die wolf is zo tof! Heel mooi gecombineerd je twee kaartjes! Xxx Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je weer een setje mooie kaarten Ans. Heel mooi die pasteltinten al vind ik deze plaatjes echt heel lelijk en vind ze ook net als jij niet echt bij de kerst passen. Jij hebt er toch wel heel mooie kaarten mee gemaakt hoor en smaken verschillen nu eenmaal wat plaatjes betreft. Ik zou ook heel benieuwd zijn wat een ontvanger hier van vindt en zou ook echt even goed moeten nadenken naar wie ik zo'n kaartje zou sturen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaarten Ans, geen echte kerstkaarten, maar wel "winters". Heel mooie plaatjes, en prachtig versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb ook niet zoveel met deze plaatjes maar er zijn er genoeg die ze wel heel mooi vinden dus er is vast wel een ontvanger die je er blij mee maakt!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze plaatjes heb ik ook laten liggen omdat ik er niet veel in zag. Je kaarten zijn weer beeldjes en ik zie graag hoe jij alles zo mooi bij elkaar combineert. Leuke benaming geeft je dochter eraan en ik vind dat eigenlijk wel kloppen..LOL
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Toch wel 2 leuke kerstkaarten Ans...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als ik eerlijk mag zijn vind ik deze plaatjes helemaal niet mooi, maar jij hebt zoals altijd toch wel door alles mooi te matchen met stansen, kantjes, randjes en bloemen weer twee kerstkaartjes klaar....mysterieus, hmmm??? haha
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind de kaarten prachtig en de plaatjes ook. Ik heb ze juist gisteren besteld, met het bijpassende bloc erbij.
    Het is weer eens wat anders en die zachte kleuren vind ik erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaartjes Ans.
    De kleurenkeuze is ontzettend mooi.
    Erg leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Twee mooie kaartjes en ik vind de kleurtjes wel mooi hoor ook voor de kerst!Mijn voorkeur gaat altijd uit naar rood, maar ik vind deze pastelkleurtjes ook erg mooi. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het zijn bijzondere kleuren voor een kerstkaart maar zeker niet lelijk al gaat mijn voorkeur toch naar wat hardere kleuren. Maar desondanks zou ik er toch heel blij mee zijn als ik zulke mooie mocht ontvangen hoor!!
    Fijne avond en lieve groetjes xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. 2 hele mooie kaarten,Ans.Je hebt prachtige stansjes gebruikt.De kleurtjes zijn ook mooi. En die plaatjes zijn weer eens wat anders.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het zijn misschien meer winter- dan kerstkaarten, Ans, maar ik vind ze in ieder geval schitterend (ook van kleur)...proficiat weer met je winnende kaartjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het zijn schitternede kaarten maar ik vind ze qua kleur twijfelachtig voor de kerst ja. Maar ik vind dat je er mooie winterse kaarten van gemaakt hebt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaarten !!!!
    Wel winters en ik snap dat je ze niet echt "kerstig" vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kaarten, leuk zo die kleuren bij elkaar
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ans het zijn weer 2 prachtige kaartjes ... ja de kleurtjes zijn wel speciaal maar erg mooi !
    Wat een mooie randjes heb je er op gebruikt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Twee hele mooie kaarten Ans met mooie mallen en de kleuren zijn mooi. Het past bij deze kaarten.
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een supermooie kaartjes heb je gemaakt Ans! Top!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie kaartjes maar ik ben het met je eens ik zie er ook geen echte kerstkaartjes in!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Ans,
    Het zijn zoals altijd weer prachtige kaarten geworden, doordat je alles altijd zo goed bij elkaar weet te combineren. De plaatsjes zijn niet zo kerstachtig, maar wie zou die kaart nu niet willen ontvangen.
    Gefeliciteerd met je gewonnen kaart. Altijd leuk toch!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Beautiful cards Ans, adorable images and lovely die cut details - I like the non traditional colours.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dat heb je weer schitterend gemaakt Ans...zo een prachtige kaartje in die zachte kleurtjes en die passen zo mooi bij die geweldig leuke plaatjes
    gefeliciteerd met je topplaats...super leuk voor je...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Schitterende kaartjes Ans, het zijn hele leuke knipvellen ik ben er ook weg van, maar het zijn geen echte kerstplaatjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Al zijn het geen echte kerstkaarten, het zijn wel hele mooie kaarten in winterse kleuren. Vooral het eerste kaartje met het slapende vosje vind ik prachtig.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Het zijn geweldig mooie winterkaarten Ans. En je dochter heeft gelijk, beetje mysterieus sfeertje.
    Je hebt bijna elk blogbericht wel een winnende kaart, kan me voorstellen dat je ze nu maar gewoon in je zijbalk zet.. Maar niettemin: gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtig Ans, zoals altijd.

    Lieve groet, Petra

    Ps: mijn excuus dat ik lang niet meer geblogt heb. Tijdens onze verhuizing verloren we een dierbare vriend en daarna zijn we lang met vakantie geweest. Nu ben ik er weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Inderdaad, mooie "warme" winterkaarten!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  46. De plaatjes zijn prachtig, het papier trouwens ook, je hebt er weer 2 beauty's van gemaakt Ans.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Prachtige kerstkaarten 👍
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Beautiful cards, Ans! Soooo romantic!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gaaf!! Weer twee schitterende kaarten gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ze zijn alle 2 weer erg mooi. Leuk mallen en alles mooi afgewerkt. Gefeliciteerd met je winnende kaart, blijft leuk!
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Twee prachtige kaarten Ans ! Mooie plaatjes leuke combi .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi hoi Ans
    Prachtige winterse kaartjes, heel Mooi die plaatjes en mooie stanzen heb je gebruikt
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Dit zijn echt prachtige winterkaarten. Voor sommige mensen zijn zulke kaarten misschien net beter dan "typische" kerstkaarten... Je zal er zeker iemand blij mee kunnen maken!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  54. wow ans wat een schitterende kaarten weer heb je gemaakt....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hello… Thanks for joining our ‘Anything Goes challenge. Your Christmas card is wonderful… Good luck in the draw and hope you will join us for our next challenge…
    [Diane-Louise DT for 12 Months of Christmas Link Up Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Twee prachtige kerstkaarten in mooie pastelkleuren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Geweldig mooi weer Ans! Echt knap hoe je alles zo mooi weet te combineren en deze zachte tintjes geven zo'n mooie uitstraling aan de kaart. Top!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Gorgeous card. Thanks for sharing with us at Crafty HazelNuts Christmas challenge extra this month :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Prachtige kleuren ook die je gebruikt hebt. Ik vind de plaatjes erg leuk.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje, blijft leuk.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen