de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 14 december 2017

Happy, Merry..


Hallo Allemaal,

Bij Jacqueline Creatief op FB, loopt nog een challenge en daar wilde ik graag aan meedoen..Het is een sketch én met vaste maten, dus dubbelop, ik maakte er meteen twee...


ik wist eerst niet zo'n raad met de sketch, want waar laat ik dan het plaatje, de tekst werd groot ( deze is van Wibra) op een stans van Ali, het musje is van MD en heb ik uitgestanst met een cirkelstans..


ik heb i.p.v. het 3de laagje papier een ijskristalrand gebruikt van Ali, een strik hoort er natuurlijk bij erachter zo'n leuke stans van MD, 2 houten sterretjes en een paar glimmer steentjes en klaar..in het echt duurde het wel een stuk langer..


met de eekhoorn.. het plankje buiten schoon geveegd, je ziet nog sneeuw liggen..



                                ...en samen..

dit is de sketch..


Ik heb hier na nog één kerstkaart en dan zijn alle kerstkaarten voor dit jaar af..toch nog 65 kaarten gemaakt, terwijl ik in mei/juni 6 weken niks heb kunnen doen..

Nog even over Sandd, ik heb mijn Sandd postzegels verkocht en heb mijn kaarten toch met PostNL verstuurd, ik zag géén goede berichten over de bezorging..Bij onze Jumbo hadden ze nog vellen kerstzegels van 2015, deze waren te koop voor €10,-- dus dat heb ik gedaan, gisteren alles verstuurd..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ans

Challenges:




66 opmerkingen:

  1. Knap gedaan, Ans.
    En ook dit zijn weer twee mooie kerstkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel strakke maar mooie schets die je heel leuk verwerkt hebt!
    Mooie tekststempel, heb ik nooit zien liggen, spring er nochtans regelmatig eens binnen want er is er een (kleine) op ca 200 m van het werk..
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me voorstellen dat jij een beetje moeite had met de schets (gezien jouw stijl), dus ik vind het een knappe prestatie...en dan weer gelijk 2 ook!
    Wat een leuke tekststempel. Moet toch vaker de Wibra een bezoekje brengen!
    Ik ben benieuwd of je het op kan brengen om je schouder 6 weken rust te geven. Wel fijn dat het wat beter gaat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie uitwerking van de sketch Ans, heel mooi.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    Je hebt het goed opgelost met de tekststempel en het plaatje.
    Erg mooi geworden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn helemaal in mijn straatje Ans. Het zijn weer prachtige kaarten geworden! Het blijft toch tobben met je schouder, nu maar een poosje lekker rustig aan doen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is zijn dit weer plaatjes van kaarten! Super mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende plaatjes van kaarten zijn het weer en wat een mooie stempel. Geloof dat ik straks ook even de wibra in duik Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such beautiful cards Ans, and super colour choice. So glad you joined us at Come And Get It Christmas, CarolG

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaarten Ans!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaartjes Ans...

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kaarten weer Ans! En wat een idee om de tekst en de afbeelding te wisselen..... dé oplossing als de tekst wat groot uitvalt; heel mooi gedaan!
    En weer gave stansen van Ali :).
    Respect dat je nog zoveel kerstkaarten hebt kunnen maken; zelf ben ik niet verder gekomen dan 12....

    Fijne dag.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk zijn ze, Ans. Goed opgelost met de tekst en de plaatjes. Zo schattig deze afbeeldingen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat weer een superleuke kerskaart Ans , zo mooi van kleur
    en al die details erop , de tekst past precies in het geheel.
    Maak er een fijne donderdag van Ans..
    Groetjes van Epie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat super leuk is dit Ans en je hebt de sketch goed opgelost zo. Mooi hoor met die wat grotere tekst en dan dat leuke kleine plaatje in de hoek.
    Wat heb jij je best gedaan zeg met 63 kerstkaarten. Dat is wel heel erg veel.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerskaarten Ans,weer zo pachtig opgebouwd.
    Ik heb ook maar met post nl verstuurd, misschien maar beter ook.
    Wat een mazzel had jij met je zegels, leuke opsteker, december is al duur genoeg.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, dat zijn prachtige kaarten Ans, zo mooi versierd, jij kan dat toch prima ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thank you for sharing your lovely crafting for our December challenge 17 at Love to Craft, Hazel, DT– you could also enter this into my CHNC challenge extra for December - I'd love to see it there too x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart en kan me voorstellen dat je moeite hebt met een sketch! Maar ij is wel erg goed gelukt hoor! Ik heb mijn kaarten weggedaan met Sand en ga het afwachten hoe snel het gaat. Heb ze wel vroeg op de post gedaan! Kijken of dit voor herhaling vatbaar is!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De sketch heb je prachtig verwerkt tot een stijlvolle kerstkaart. I love it!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kerstkaarten. Dan heb je er aardig wat gemaakt. Leuke sketch ook.
    Dank je voor het doorgeven van Sand, want ik wilde het anders volgend jaar gaan doen. Maar dat doe ik dan denk niet meer. Had je mazzel dat je zo nog bij de Jumbo aan goedkope postzegels kon komen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 2 prachtige kerstkaarten die je met deze sketch gemaakt heb. Het is er niet aan te zien dat je moeite had met de lay-out.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee prachtige kaarten, hele mooie uitwerking van de sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie sketch,Ans.Je hebt er 2 mooie kaarten meegemaakt.Leuke dieren plaatjes en een prachtige strik weer.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful cards Ans, lovely toppers and great take on the sketch - such a good idea to make the sentiment the focal point.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow.....prachtige kaartjes Ans!
    Knap dat je er nog zoveel hebt kunnen maken.
    Ik heb de kerstkaarten met Post NL zegels verstuurd.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben blij dat ik gewone zegels heb geplakt en afgelopen dinsdag is alles gepost dus blij dat het me op de valreep allemaal is gelukt. Volgend jaar vooral in de koude maanden aan 52 weeks meedoen want non-stop freubelen is absoluut niet mijn ding: maak liever af en toe een kaartje dan dit gestress!
    Jouw kaart is weer top, lastige sketch trouwens en super stempel..nooit gezien helaas!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kerstkaarten heb je volgens de sketch gemaakt Ans. Ze zijn net wat strakker dan ik van je gewend ben maar wel met grote zorg gemaakt, dat zie je gewoon. Mijn kerstkaarten zijn allemaal maandag met post NL zegels weggestuurd en van verschillende mensen al bericht gehad dat ze hem binnen hadden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaarten heb je volgens de schets gemaakt. Goed gelukt Ans!. Mooi papier. Ik heb mijn grootste deel van de kaarten gewoon via post nl... dat moet toch gedkomen. Fijn dat het allemaal gelukt is met je kerstkaarten..... ik ben ook klaar maar ga gewoon door met iedere week een kerstkaart. Want wat klaaar is is klaar ik heb nu helemaal geen stress meer. Maak rustig nog een kerstkaart voor volgende week.,.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Weer 2 prachtige kaartjes Ans, leuke sketch...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaarten Ans! Klinkt simpel zoals jij beschrijft hoe je de kaarten maakt. Toch gaat er soms veel tijd zitten in een kaart, maar ja, het is hobby hè ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooie kaarten Ans ! Mooi papier en plaatje leuke sketch .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kerstkaarten.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super mooi Ans !!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het zijn weer 2 plaatjes Ans, heel gaaf! Heel herkenbaar jouw verhaal over het aanhouden van een sketch, daar zit ik ook altijd zo mee te schuiven hihi.

    Fijne avond!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Weer 2 prachtige kaarten Ans, leuke sketch en mooie plaatjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Twee mooie kaarten, gave lay-out en prachtige plaatjes. Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
    grtz.Colien {DT52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Twee super leuke kerstkaartjes heb je gemaakt met die sketch Ans...Ik kijk er zo graag naar...telkens weet je er weer een Beauty van te maken...
    en ik doe ze morgen op de bus met de gewone post NL zegels...heb wel eest de oude opgemaakt
    en binnen 5 km doen we ze zelf bezorgen...als het weer een beetje meezit is het een leuk fietsrondje..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Het zijn weer beeldschone kaarten geworden. Prachtig die ijskristallen rand, daar ga ik ook eens naar op zoek ;-) en de kleuren zijn weer heel mooi op elkaar afgestemd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooie kaartjes Ans, ik snap inderdaad heel goed dat dit allemaal niet zo snel ging als je nu beschrijft. Als je het na gaat kost het toch best wel wat tijd. Maar een hobby kost nu eenmaal tijd ,en het is zo leuk om te doen. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wonderful that you have shared your great artwork with us here at The Holly & The Ivy. Good luck hun and do come back again!
    Jackie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Je hebt er weer een heel mooi duo bij. Knap van jou!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige kaartjes en een leuk patroon.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Lieve Ans, Super bedankt voor de prachtige kerstkaart! Ik ben er heel blij mee! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Je hebt de sketch toch mooi verwerkt hoor. 2 Hele leuke kaarten. Ik heb ook gewoon kerstzegels van Postnl gebruikt.
    Fijn weekend.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik heb het wel aangedurfd met SANDD hoop er maar het beste van want postnl is ook niet echt goed bezig naar mijn mening. We wachten het maar af...
    Je kerstkaartjes zien er weer prachtig uit Ans.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Supermooi! De kleuren, het zilver, de mooie plaatjes! Chique kaarten! Ik heb ook via PostNL verstuurd, ging geloof ik wel goed, gezien de reacties van mensen die ik stuurde.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. A fabulous card and beautiful design. Thank you for sharing with us at Christmas Cards All Year Round.
    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Thank you too for sharing your lovely card with us at Winter Wonderland.
    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi hoi Ans,
    ah wat een mooie kaarten en zo netjes afgewerkt weer!
    Mijn kaartjes heb ik ook met Post.NL laten bezorgen,
    ik denk dat het wel goed is, want verschillende zijn aangekomen, zelfs in Duitsland bij mijn dochter!
    Mijn kaartje naar jou ook, bedankt voor je lieve reactie!!!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Twee super mooie kaarten gemaakt. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Due to preparations to going away for a couple of weeks I will not be able to comment on your posts until after January 10th. I will have a few scheduled posts but please do not be worried to comment as it's a busy time and family is more important. Have a wonderful and safe Christmas.xxx[aNNie]🎄⛄

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Prachtige kaarten Ans. Ik ben een beetje laat met mijn reactie, maar het is niet minder gemeend!
    Gelukkig zijn mijn kaarten ook allemaal op de post, maar wel met Sand. Hopelijk gaat het goed!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Super cute!!! Thank you for joining us at Sunny Day, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Super cute!!! Thank you for joining us at CCAYR, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gorgeous cards! Love the colors. Very soft and elegant. Thanks for playing with us at 4 Crafty Chicks this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Dat was boffen dat je nog wat oude postzegels via jumbo kon kopen, moet je ook maar net tegen komen.
    Jouw kaart was de eerste die hier van de bloggers binnen kwam.
    Toch heb ik ook kaarten verstuurd met Sandd wel op tijd ontvangen hoor.
    Deze kerst kaart is prachtig!
    Wat een leuke tekst stempel van wibra, past perfect zoals je hem hier gebruikt hebt en die kristallenrand is echt zo mooi, klein en prachtig hier op!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat heb je leuke kaarten met die -ik vind- drukke sketch...vind jouw kaarten daarentegen niet druk maar heeeeeel mooi. Leuke plaatjes ook.
    Groot gelijk dat je met post.nl gestuurd, voor mij ook geen Sandd meer ;)
    Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Beautiful cards! Thanks for sharing with us at CCAYR! 😀

    ~Marie B -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Thanks for sharing your beautiful artwork with us at The Holly and the Ivy Christmas Challenges. Caz DT

    BeantwoordenVerwijderen