de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

zondag 19 augustus 2012

Heerlijk... aan zee...

Hallo Allemaal,

Vanmiddag was ik met deze kaart bezig en warm... dat het was..Met de Airco aan zat ik
nog te puffen..
Ik dacht maar steeds..oh..was ik maar aan zee..helaas..
Het schattige plaatje is van Faye Whittaker.. papier is van Maja Design ..de hartjes zijn van
Spellbinders en Joy.. de schelpen .. van Marianne Design..Fishtail_Banners van Die-Namics..
Verder gebruikt kant..seam binding..charm..bloemetjes..vlinder van Xenos..

Ik hoop echt dat het weer wat koeler wordt..te warm is ook niet lekker..

Fijne dag nog iedereen, groetjes Ans

17 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend mooi kaartje heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super leuk
    en lekker fris kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooi kaartje Ans. prachtig gecombineerd met dit papier. Nou Wij waren vanmiddag aan zee. Bij Egmiond aan zee,wat een drukte op het strand. Wij hebben gefietst en dat was heerlijk.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ans

    Een heel verrassend kaartje, lekkere frisse kleuren, mooi papier en plaatje gebruikt en uiteraard ook mooie malletjes van de schelpen, charms, strikje etc. Mooi gemaakt Ans, ziet er heel mooi uit weer!
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ans,
    Met zo'n mooi kaartje ben je al een beetje aan de zee.
    SUPER!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje Ans, weer eens wat anders maar net zo mooi! Ik houd wel van dit soort plaatjes en al die leuke details erbij.....toppie! De sketch komt me ook bekend voor denk ik. Super gedaan.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie verfrissende kaart Ans.
    Leuk met dat streepjes papier en de schelpen charm.
    Toppie hou wel van zeekaarten.
    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja eindelijk zomer! Pufff hihihi. bij mij rolt er niets uit handen momenteel.
    Met dit prachtige kaartje is te zien dat je gedachten aan zee waren. Erg mooi kaartje en papier is ook zo mooi he.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke frisse kaart, Ans. Je voelt je een beetje aan zee. Wat een superleuk plaatje. Ik kende ze nog niet.
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende kaart Ans!!!


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Ans
    alles past zo mooi bij elkaar

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke kaart Ans! Ontzettend mooi. Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik vind het erg leuk om je te leren kennen en je creaties te kunnen gaan bewonderen! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een super leuk plaatje op een prachtige kaart met echte zomerse details!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowwww ik kijk mijn ogen uit Ans, wat is dit een lief kaartje. Heel erg leuk plaatje met vele details afgewerkt klasse.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, Ans. Jij maakt ook erg mooie kaarten. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Ans, ik vind hem prachtig. En inderdaad geen verkeerd idee om nu lekker aan zee te zitten, nou ja gisteren dan eigenlijk hahaha. Het wordt gelukkig weer wat minder warm.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een frisse kaart,kunnen we wel gebruiken met dit tropische weer....enne ik vind 'm heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen