de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 24 september 2018

Happy Birthday


Hallo Allemaal,

Gisteren moest ik noodgedwongen een foto binnen maken..het bleef maar regenen, ik heb wel zo'n fototentje, maar daar kan ik niet mee werken..Ik hoop dat ik vandaag nog even buiten foto's kan maken..Het plaatje heb ik gevonden op Pinterest.. wat een mooie poes..( de buiten foto's zijn gelukt)


Het DP is van Studio Light, een ouder blokje, de mooie cirkel is van Ali..


 op het flapje een toef met bloem en herfstbladeren, de Happy Birthday stans is van Noor..


De kaart afgewerkt met een strik met brad, een klein spinnenwebje (Ali) en een strookje kant met stippeltjes lint ..echt een kaart in herfstkleuren..


..de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
Friendship challenge - Crafty Friends - Just us girls - Time out challenges - Crafty Sentiments design - Cardz 4 Galz - Daisy chain challenge - Always Happy Birthday - The Creative crafters - A Bit More time to craft - Crafting from the heart - A perfect time to craft - Love to craft - Moving along with the times - Polkadoodles.

47 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Ik heb ook zo'n fototentje, maar bij mij werkt dat ook niet....krijg veel schaduw. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Ans en het is inderdaad een mooie poes.
    Tja, de periode van minder goed foto's kunnen maken is weer begonnen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie weer Ans! Leuke stansjes heb je weer verwerkt!
    Het plaatje is heel lief en ik vind de happy birthday ook sjiek!
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh, a beautiful and sweet card Ans, gorgeous pussy cat and dies used.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prima foto's hoor Ans en wat een onwijs gezellige kaart in al die mooie herfsttinten!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een supermooie kaart Ans!..de ticketmallen blijven leuk.
    Knip mijn foto's altijd binnen. Het heeft hier gisteren ook hele dag geregent ben heerlijk aan de freubel gegaan.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend leuk kaartje Ans, mooie kleuren...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een plaatje om naar te kijken Ans, en wat een mooie kleuren, ze passen heel mooi bij de tijd van het jaar. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je binnenfoto's zijn goed gelukt hoor. En vandaag vast wel kans om buiten foto's te maken. Hier schijnt de zon!
    De kaart ziet er weer erg mooi uit. Het poesje staat echt in de schijnwerper.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creatie weer Ans...alles past weer mooi bij elkaar. Dat spinneweb is super gaaf zeg en ook het poesje is schattig!
    Fijne droge dag vandaag!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt van dit model. Wel toevallig inderdaad dat we dezelfde gedachten hadden over dit model, zoals je bij me schreef. Hihihi.
    Mooi mallen weer gebruikt. Die mooie ronde is voor mij onderweg, zal die binnenkort wel binnen krijgen. Kan ik die ook gaan gebruiken. Hihihi.

    Fijne dag.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great and cute card! love your designs and your beautiful image! Thank you for sharing with us over here at Crafty Sentiments designs and best of luck with your entry. Beatriz DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een sfeervol herfstkaartje, Ans....en idd een lieve poes op je plaatje!
    Ik vind mijn binnenfoto's vaak mooier van kleur dan die van buiten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is stunning Thanks for joining us in our week 38 Anything Goes challenge at Polkadoodles
    Michelle DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig herfstkaart die perfect is afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een echte herfstkaart, heel mooi! Mooi model, ik heb die stans ook besteld.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Ans
    Ah dat poesjes is echt een schatje!
    Mooi kaartje gemaakt met prachtige stansjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a pretty card Ans, a sweet image an lovely shape.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke poezen kaart Ans.....het lijkt net of er een schudgedeelte in zit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Ans,
    another really beautiful creation and the shape is so super.
    Love that die you have used on this gorgeous card.
    Great use of Ribbon also.
    Thank you once again for joiing the MAWTT Challenge.
    Lots of crafty love. Jenny L. DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart Ans! En een Prachtig plaatje heb je gevonden.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Ans,
    Super mooie poezen kaart Ans.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke kaart Ans en prima te zien op je foto, maar zo te zien inmiddels een buitenfoto! Fijne avond en tot donderdag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart Ans. Weer een geweldige mallen combi. Je foto's zijn goed gelukt! Ziet er heel mooi uit. Soms inderdaad lastig om een goede foto te maken. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige foto van een hele mooie kaart Ans!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een mooie kaart met een heel lief plaatje Ans. De herfstige accentjes passen perfect bij het weer...;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heel mooie kaart met dat schattige katje! Je hebt alle mooie mallen weer heel goed gecombineerd!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige herfstkaart met mooi plaatje. Leuk kaartmodel.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gewoonweg prachtig, meer kan ik niet zeggen!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Ans, je bent de laatste voor ik mijn ronde ga lopen. Je kaart is heel mooi. Enig plaatje en een heel mooi gebruik van deze stans. Het poezenplaatje is ook erg leuk. En je profielfoto ook. Ik zag jullie op FB samen op het bankje zitten ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Thank you for sharing your pretty easel card featuring that lovely cat photo with us at Love To Craft

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is weer een schitterende kaart Ans.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kaart in herfstkleuren Ans! Leuk is het spinnenwebje en wat een schatje is het poesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind je foto's prima, hoor. En je kaart is een plaatje weer, de poes doet me denken aan de reclamepoes! Ik gebruik mijn foto tentje juist altijd, zo handig! Jammer dat jij er niet zo veel aan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een heel lief kaartje met een kitten in de hoofdrol.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gorgeous card, thanks for joining us at MAWTT xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Blijft vervelend om binnen te fotograferen; vind ik ook... Maar je kaart komt mooi uit en wat een liefie! Bedankt voor het meedoen bij TIME OUT!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lovely creation , Thank you for joining us at MAWTT..And hope to see you again soon..

    Caz MAWTT DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. I love cats and a very beautiful card. Pozdrawiam Serdecznie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Such a pretty card with lovely details! I love that sweet kitty!! Thank you for playing with us at Cardz 4 Galz and hope you will join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Sweet card for our challenge at Crafty Friends. Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Fantastic job! Thank you for wanting to participate with us! Good luck in the challenge! DT Crafty Sentiments Designs

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hi Ans, your cat is happy in autumn... fantastic card.
    Thanks for joining us at Friendship
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wow so many layers and details! Thanks for joining our ribbon challenge at MAWTT! x Jessie

    BeantwoordenVerwijderen