de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 22 november 2018

Winter


Hallo Allemaal,

Als ik op maandagmorgen  naar de supermarkt loop, dan ga ik éérst altijd even naar de Action, een goed begin van de week, ik vond er laatst dit prachtige DP mét eekhoorntjes..Ik had ook nog een leuk plaatje, dat paste mooi bij elkaar..


Het plaatje uitgestanst en gemat op een zilveren cirkel en mooie stans van Ali.. Ik heb nog eens deze sketch gebruikt, je kunt er mooi mee combineren..


Aan de bovenkant een zilveren rand, een glitterstrik en een eekhoorn charm..


Een poinsettia gemaakt, zilveren draadje en de de Winter stans (Ali)


In de breedte kant en een zilveren intje, afgewerkt met een zilveren hoekje en strass steentjes (76).


 de gebruikte stansen..

Wens  iedereen een fijne dag, groetjes Ansx.

Challenges:
Fab N Funky challenges - Incy Wincy designs - Craft Rocket challenge - Daisy chain challenges - Creatalicious challenges - The Cutie Pie challenge - Sweet Stampin'Christmas - Merry Little Christmas - Winter Wonderland - Creative Craft Cottage - Createful heart design - Crafting from the heart - Scrap from your heart - 52 Weeks to Christmas - Crafty Friends - Scrapping4fun.

53 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart heb je met het leuke eekhoorntjes papier gemaakt. De Action is ook een heerlijke winkel om lekker alleen door heen te sneupen en je gaat er nooit met lege handen weg.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje, Ans. Zó leuk met dat eekhoorntje en dat bijpassende DP.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tot zelfs een eekhoornbedeltje toe... Prachtige kaart, en hoe creatief jij met je stansen bent! Heel leuk die doily onder het plaatje!
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat staat dat mooi bij elkaar al die eekhoorntjes!
    Prachtig kaartje.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Wat maak jij elke week een goede start bij de Action.
    Zou niet goed voor mijn kastruimte zijn ;)
    Maar de eekhoorntjes zou ik ook niet laten liggen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful Ans, so gorgeous in design and colour.x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh I love your amazing cute winter squirrel card!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next month again.

    Hugs
    Alex

    *DT* Craft Rocket Challenges {#54 – Christmas is coming}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#23 – Men’s world}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#23 – For a man}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart Ans.
    Alles past zo perfect bijelkaar.
    Ik loop ook graag even bij de Action binnen.

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, Ans en wat een leuk papier. Ik krijg meteen de neiging om naar de Action te gaan...maar beheers me, papier genoeg, eerst maar eens opmaken. Maar o wat is het verleidelijk.
    Groetjes en fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaart! Prachtig het plaatje en de papiertjes bij elkaar. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooie kaart, Ans. prachtige stansen. Gisteren kreeg ik een foto van mijn zusje doorgestuurd. Het Menso Alting College met de grond gelijk gemaakt. Alleen het podium stond nog... Gelukkig hebben we de herinneringen nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Práchtig deze kaart vol eekhoorntjes. Ook de kleuren zijn favoriet bij mij. Hier kan ik naar blijven kijken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, met die zilveren accenten en het mooie papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart Ans, leuk met die eekhoorntjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart. Inderdaad mooi DP mnet de eekhoorntjes, past er leuk bij zo met het plaatje.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goh, deze is weer schitterend. Leuk hoe het scrap papier past met het plaatje en het bedeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart mooi met de eekhoorntjes
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart weer Ans, mooi plaatje en mallen heb je gebruikt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is weer een mooi kerstkaartje Ans om in te lijsten !!
    Leuk plaatje en mooi DP , leuk dat je weer meedoet met week 47
    Fijne donderdag van Epie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een prachtige kaart geworden.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is beautiful Ans, an adorable image and lovely colours - a fabulous card.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooh, zo lief en mooi!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Ans, je kaart is weer zo mooi. En je mallen vind ik ook weer super gekozen!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig kaartje weer Ans! En mooi papier heb je gescoord bij de action! Ik wou dat die winkel ook hier in de buurt zat maar dat is niet zo! Jammer! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh, jouw kaart is weer een kunstwerk, supermooi ! Prachtige versieringen en zo leuk met die eekhoorn en passend papier ! Tof, dat de Action voor jou zo dichtbij is, ik geraak er helaas zelden. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk papier! En leuk dat het plaatje er precies bij past. Ik herkende de sketch al, heb er ook al een aantal gemaakt. Je kaart is weer prachtig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ans, als reactie van jou op mijn kaart met de Crealiesmallen: ik had juist dit bij jou gezien hoe je dit zo mooi in laagjes had gebruikt dat ik deze set heb aangeschaft. Dus echt, zoals jij ze gebruikt hebt is het prachtig! ik heb ook de ovale set aangeschaft maar kan daar wat minder mee omdat ik ze soms net te smal vind. Maar ik zag dat jij ze inmiddels ook al te koop had gezet. Ik blijf het toch nog even proberen met ze haha.

      Verwijderen
  27. Je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt.leuk papier ook.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart,Ans.Wat leuk dat je dit bijpassende papier vond.Het bedeltje past er ook heel mooi bij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heb je weer zooooooo goed best gedaan Ans...een schitterend kerstkaartje met zoveel prachtige details allemaal...
    en ja leuk is dat hè zo af een action bezoekje
    Bij mij is het prachtige stamperia 'blue land' in mijn mandje gevallen
    Ik zocht het al op de Kreadoe...niet gevonden.... en dan gewoon in ons dorp bij het hobbywinkeltje liggen tig mooie pakketten....
    Ga er nu de Be-Challenged kaart mee maken
    groetjes
    Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. De Action op loopafstand.....gevaarlijk hoor! Maar dat mooie papier met eekhoorntjes heb ik bij ons niet gezien helaas.
    Je kaart is weer zo mooi. Als wij met kerst in ons huisje zijn lopen de eekhoorns bij ons naar binnen als we de pinda's tactisch neer leggen. Zo leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ha,ha, dat papier heb ik ook gekocht , echt te schattig om
    te laten liggen.
    Mooie kaart weer Ans !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi hoi Ans,
    Heerlijk de Action in de buurt!
    Wat kun je daar toch leuke dingen kopen!
    Zo ook het DP wat je op dit kerstkaartje hebt gebruikt samen met het plaatje een prachtig geheel!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zelfs de bedel is een eekhoorn!! Sjonge jonge Ans wat is alles toch weer mooi op elkaar afgestemd! Leuke mallen gebruikt ook,super!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een prachtige kaart en dat papier met eekhoorntjes is super! Alles past weer heel mooi bij elkaar.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Na al de jaren dat ik je al volg,blijven je kaarten toch toppertjes hoor gewoon weer prachtige kaart.
    Mvg gina België 😃🦋

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Absolutely gorgeous! great layout, beautiful papers and a lovely focal image. Thanks for joining us at CASS this month
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schitterend kaartje .....het is weer een echte Ans kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Beautiful card. Lovely embellishments and cute squirrel image. Thank you for joining in with us at Fab'n'Funky challenges.
    Buffy (DT) x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hm die papiertjes heb ik ook nog. Mijn moeder had vele jaren alzheimer, als ik dan van het rusthuis kwam had ik altijd een opkikkertje nodig en daar in de buurt was een action zo heb ik dat leren kennen. Nu zij er niet meer is ga ik daar nog om de 2 weken, ik blijf het leuk vinden maar heb elke keer veel spullen bij. Je kaart is echt een juweeltje hoor, die blijven steeds maar mooier worden !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Weer een prachtige kaart Ans ! Super mooie randmal ,mooi papier en lief plaatje.
    Je vorige love kaart is ook zo mooi gedaan.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  41. heel erg leuk gemaakt ! top
    fijn dat je (weer) meedoet deze week !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Your card is lovely. We are so glad you joined the challenge at Incy Wincy Designs.
    DT - Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Beautiful card! Love all the dainty elegant diecuts you used! Thanks for joining us at Merry Little Christmas Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  44. O, o, iedere week naar de Action, dat zou ik te gevaarlijk vinden! Maar je hebt er wel heel leuk papier gevonden en er een heel mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ben ik ook nog eens.....Prachtig Ans. De schets is heel mooi. En het papier met de eekhoorntjes past heel mooi bij dit plaatje. De schets is heel nooi. En je alles weer top gecombineerd . Tot in detail! hel leuk e bedel met eekhoorn. Gaten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ooooo wat gezellig dat je echt elke week langs Action loopt, ik zou zo met je mee lopen haha.
    Heerlijk elke keer neuzen wat er nieuw is.
    Deze vlok heb ik er ook meegenomen maar niet van bij ons in het dorp...het scheelt wel veel wat ze waar hebben en met papier en nieuwe dingen zijn ze bij ons meestal niet zo vlug. Ik klaag niet hoor want ik heb nog zoveel in de kasten wat ik nog nooit gebruikt heb, wie niet hè.
    Heerlijk deze kaart met eekhoorn en zelfs ook weer een gaaf eekhoorn bedeltje zo mooi!
    Inderdaad moeilijk om mooie foto's te nemen in de winter maar dat lukt jou toch aardig!
    Groetjes en een fijne week.
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  47. A great card - thanks for sharing it with us at the Crafty Friends Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Thanks for sharing your awesome project with us in the Merry Little Christmas Challenge Blog's November "Anything Christmas Goes" challenge and we hope to see you again next month!
    Hugs,
    Leslie, MLC DT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen
  49. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional layer it up” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    BeantwoordenVerwijderen