de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

vrijdag 18 januari 2019

CAS


Hallo Allemaal,

vandaag mag ik mijn kaart laten zien, die ik maakte als GD voor Scrapping4fun.
Toen ik de challenge gemaild kreeg, moest ik wel even slikken ..CAS..oeps/help en wat nu ??!!
Ik heb er wel een week over nagedacht, tot ik bij Action kwam en deze prachtige stans zag, daar kon ik wel wat mee..


Op een witte kaart de stans geplakt, het midden gedeelte valt er uit, Hugs dubbel gestanst en opgeplakt, de bloemetjes met een pons gemaakt, de takjes van Crealies, nog een paar glitter steentjes en klaar was mijn kaart, klinkt simpel, maar was het niet..

Ik heb ook nog een 2de gemaakt..


De roze is al verstuurd, de paarse gaat vandaag op de post.. Je kunt echt heel veel met deze prachtige stans..



Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
City Crafter challenge - The Creative Crafters - A bit more time to craft - Kreativtanten challenge - Not just cards challenge - Artistic Inspirations - A gem of a challenge - Daisy chain challenge - Crafting from the heart - Cardz for Galz - Lil patch of crafty friends - Creative Inspirations - Love to craft challenge - Crafting with friends.

50 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Ans,
    ik vind het een hele mooie kaart geworden!
    Idd een leuke stans ik heb hem ook, en je hugs stans is er precies goed voor, love it.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En meteen zelfs twee kaarten. Goed bezig, Ans. Erg leuke stans en wat een mooie kaarten heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart(en) Ans. Dat CAS gaat je goed af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Ans ik kan me je bijna paniek voorstellen maar wat heb je leuke CAS-kaarten gemaakt met deze gave stans! Heb je er dan ook wel plezier in of is en blijft het niet jouw ding?
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ze zijn prachtig geworden! Ik vind ze helemaal TOP!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn 2 hele mooie CASkaarten geworden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan me je paniek voorstellen Ans, CAS is helemaal niet makkelijk! Je uitdaging is hartstikke goed gedaan en je
    kaarten zijn enig!!! Ook je kerstkaart van gister is erg mooi!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan het me voorstellen Ans dat je even moest slikken...CAS is zo makkelijk nog niet maak ook liever volle kaarten als CAS kaarten. Maar al heeft het je wat moeite gekost je kaart is goed gelukt..vind ze mooi geworden.
    Ook je kerstkaart van gisteren is weer prachtig.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ik kan me voorstellen dat jij je rot schrok met deze opdracht. Maar chapeau! Het is je gelukt om er 2 prachtige kaarten voor te maken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ans. Ik kan me voorstellen dat dit lastig voor je was. Zou ik ook hebben. Masr de kaarten zijn goed gelukt. Mijn moeder zei ook al je zou noet zeggen dat dit kaarten zijn die Ans gemaakt heeft. Heel wat anders dan anders. Masr wel leuk hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie CAS kaarten heb je gemaakt. Snap ik dat je dat moeilijk vind, die maken we normaal niet zo gauw. Dat heb ik ook hoor, ik denk dat dat wel meerdere zullen hebben. Maar ze zijn in ieder geval goed gelukt.
    Een CAS kaart is ook wel eens handig als je snel een kaart af moet hebben.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze mooi! Even heel iets anders dan je normaal doet maar wel leuk om en te doen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, dat is omdat ik gisteren nog zei, dat ik meteen de Anskaartjes herkende.
    Bij deze zou ik dan toch een fout gemaakt hebben, alhoewel, die mooie fijne afwerking zit er wel in.
    Ik vind hem nochtans wel heel mooi geworden (allebei de kleurtjes).
    Die stans wil ik ook wel, die is echt prachtig.
    'k Weet niet of die in België al verkrijgbaar is.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zijn twee mooie cas kaarten geworden .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt de challenge toch knap uitgevoerd Ans. Het zijn twee mooie kaarten geworden. Gave stans heb je gevonden :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Ans,
    Kan me voorstellen dat je even moest slikken, want dit verschilt nogal met wat je normaliter maakt, maar ik moet zeggen ik vind het resultaat supermooi wat een prachtige stans zeg! En de bloempjes en takjes en tekst maken het helemaal super af!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke CASkaart Ans valt niet altijd mee om deze te maken....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaartjes
    Groetjes Ilonka

    https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Niet wat we van jou gewend zijn maar wel heel mooi gemaakt, zo zie je maar af en toe moet een mens uit zijn comfortzone komen en bij jou is dit supergoed gelukt.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hahaha, zul je net zien dat je zo'n uitdaging krijgt! Maar ook dit kun jij! Het is een prachtige kaart, pardon, het zijn twee prachtige kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful CAS cards -love the embossing.Thank you for joining us at Artistic Inspirations
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zul je net treffen Ans, maar wij kaartenmaaksters gaan natuurlijk geen uitdaging uit de weg. En zeg nou zelf het zijn 2 prachtige kaartjes die je gemaakt hebt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou Ans, dat heb je geweldig gedaan hoor, wat een mooie kaarten! Ik ben wel benieuwd of nog eens de uitdaging voor jezelf aangaat of dat je het hierbij laat ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is niet te zien dat je er moeite mee hebt gehad Ans. Hele mooie kaarten. Leuke mal heb je bij de action gekocht.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful cards Ans, a fabulous design - very CAS for you.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Verdorie ik heb die stans nog wel laten liggen maar nu ik dit zo zie wit-op-wit vind ik het fantastisch. Het heeft niet veel versiering nodig, ideaal voor CAS-kaarten.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is heel wat anders dan wat je van je gewend zijn maar ook deze zijn prima gelukt. Lief met de bloemetjes in de cirkel. Mooie, sfeervolle kerstkaart.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat is heel wat anders ans maar wel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Sjonge! Ook dit doet ze gewoon hé die Ans! Van alle markten thuis! En Welja,meteen maar 2 gemaakt!! Ik vind ze allebei erg leuk geworden,knap werk!! Fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oooh wat vreselijk Ans om een CAS opdracht te krijgen!!
    Ik kan me voorstellen dat je hier heel lang over na moest denken. Toch moet ik je complimenteren hoor, super gaaf gemaakt!
    Ook je 2e kaartje is heel leuk.
    Ik scrol nog even naar je onderstaande kaartjes...
    Fijn weekend toegewenst!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. These are just stunning cards...you did a fabulous job as always.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat is nog eens leuk, jij aan de cas-kaart. Ik kan begrijpen dat je hier wel even over na moest denken.
    Maar je hebt 2 schitterende kaarten gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zo, dat vind ik toch wel heel knap hoor Ans. Ondanks dat het totaal niet jouw stijl is, heb je er toch twee mooie kaarten van gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaarten Ans...in het echt is de roze variant nog mooier en pronkt op mn kast!
    Ik ben er blij mee!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Haha zal je altijd zien dat je dan zo'n opdracht krijgt! Maar je hebt je kranig geweerd hoor, heel mooi gedaan. Ik vind ze allebei prachtig geworden en inderdaad een hele mooie stans.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik heb wel eens vaker CAS bij jou gezien, het gaat je goed af, dat laat je hier maar weer zien met deze mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Two delightful makes in such pretty colours, thanks so much for sharing it with us this month over at the Love To Craft Challenge Blog

    Kathyk
    DT @ LTCCB

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ook dit lig je wel hoor Ans...2 schitterende kaartjes heb je gemaakt met inderdaad heel mooie stansjes...echte toppertjes..
    Dat is net het leuke ervan om zo een uitdaging aan te gaan en uit te voeren...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Niet jouw stijl Ans maar deze CAS kaartjes zijn heel goed gelukt, complimenten hoor!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Beautiful and delicate. Thank you for play with us in Pink Gems Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super leuke kaartjes !

    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtige CAS kaarten Ans en inderdaad een mooie mal.
    Leuke afwerking met de bloemen en takjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Nice card. Love the background. Thank you for joining us at Cardz4galz.
    VarshaDT

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Pretty card. Thanks for joining in at City Crafter.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Beautiful CAS cards. Thank you for taking part in the January "Love To Craft Challenge". DT Sam x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Beautiful CAS cards. Love them!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Kreativ-Tanten and good luck! Hope you will join us next month again.

    Hugs
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#25 – Think twice + BlogHop}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#25 – ATG}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#55 – Winter}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Galz, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen