de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 14 februari 2019

Vier op een rij ..


Hallo allemaal,

Ik ging aan de slag met een andere stans van Action, de dubbele cirkel en ik dacht, lijkt me wel leuk voor een easelcard, de plaatjes zijn van Jellie design, het DP van Craft O clock..


Het plaatje gemat op een groene cirkel, daarachter een Ali stans..ik was zo lekker bezig en maakte er meteen vier!




op het liggende gedeelte een Kraft ster en daar op een poinsettia, ik heb 4 verschillende gebruikt, afgewerkt met een lintje en een takje van Ali.




De Kraft label sterren kreeg ik eens cadeau bij een bestelling ( ik heb er nog 2 over en ook nog 2 plaatjes, die maak ik dan ook meteen maar op).. dan heb ik nu 17 kerstkaarten..


  leuk rijtje zo...


   en de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
Merry Little Christmas - The Holly&Ivy - Papercraft challenges (new die,new images) - Winter Wonderland - Sparkles Christmas challenges - Crafting from the heart - 52 Weeks to Christmas - ABC Christmas challenge - CHNC - Allsorts challenge - Creative fingers challenge - Crafty friends challenge - Crafty Creations - Sweet stampin Christmas - Scrapy Land challenge -



68 opmerkingen:

  1. Goed bezig, Ans. En wat zijn ze leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat gaat lekker Ans, dat lukt mij nou nooit! Prachtige serie heb je zo bij elkaar. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW Ans these are gorgeous cards beautiful.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow gelijk er maar weer 4 gemaakt jij bent goed bezig Ans!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge...jij bent goed bezig geweest. Wat een mooie kaarten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende serie easelkaartjes Ans ,die mal heb ik ook , je
    brengt me op een superleuk ideetje weer, inspiratie heet dit ;
    Fijne donderdag en genietse van het mooie weer van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig deze 4 easelkaarten. Je hebt gelijk als het zo lekker gaat en ze zijn ook zo leuk. Mooi een ronde Easelkaart. De ronde mal is erg leuk. Mooie plaatjes heb je gebruikt. He hebt er weer 4. Super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo heb je meteen een grote voorsprong met je kerstkaarten, en ze mogen er weer zijn, ze zijn prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten heb je met de mal van de action gemaakt!...had ze ook in mijn hand maar heb ze weer terug gelegd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer vier prachtige kaarten , heb die mal ook dus leuk dat je er een voorbeeld van heb gemaakt.
    En als je de eerste gemaakt heb zijn die andere wat makkelijker.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi Ans. Die mal heb ik in mijn handen gehad maar bedacht dat ik niet wist wat ik ermee zou willen doen dus heb hem weer terug gelegd.
    Gelukkig heeft mijn dochter hem wel gekocht zodat we er samen mee kunnen doen.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een productie. Allemaal even mooi. Nu heb ik spijt dat ik de cirkel bij Action heb laten liggen, kon er niet zo onmiddellijk iets bij bedenken maar jij hebt ze op een fantastische manier gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Welja, 4 kaarten tegelijk. Maar als je eenmaal bezig bent, gaat het ook wel weer lekker natuurlijk. Ik heb al die stansen ook gekocht. Kon toch de verleiding niet weerstaan. Zaterdag komt de 1e op mijn blog.
    Het zijn trouwens wel 4 plaatjes geworden, zó mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige easel kerstkaarten heb je gemaakt. Je gaat snel zo met de kerstkaarten en je bent nog maar net in de 2e maand. Maar wel lekker, dan hoef je je niet te haasten op het einde van het jaar.

    Van Vaiybora heb ik gelukkig nog geen last gehad. Was dat nog vergeten te zeggen, vorig bericht. Blijft lastig zulke mensen. Blokkeren heeft toch geen zin, want je zag het zelf, ze komen toch weer terug. Dan elke keer maar handmatig verwijderen, het is niet anders.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaarten ans, en dan nog wel 4 mooie kaarten super model..,
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn prachtig allemaal!
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker productief ... en ja voor mij heeft een ronde kaart toch altijd dat ietsje meer, het zijn dan ook weer juweeltjes geworden.
    Xx Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie kaartje heb je gemaakt

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh Ans, wat zijn ze mooi allemaal, leuk en mooi afgewerkt! Maar liefst 4 tegelijk ook nog, lekker bezig. Ik heb me toch niet in kunnen houden bij de Action met de stansen, maar ik heb er maar 2 gekocht ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ans wat zijn het weer plaatjes van kaarten, en dan 4!!
    Jij gaat als een speer,

    bedankt voor je deelname bij 52WTC
    groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldig mooie serie kerstkaartjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Woooow, wat een schitterende kerstkaarten heb je weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou, Ans, dat zijn vier beauties!!! Heel mooi gedaan en een leuk idee om die stans zo te gebruiken!!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Ans,
    Jij gaat als een speer met je kerstkaartjes, leuk deze easelmodelletjes!
    Ik heb die cirkelstans ook net bij de Action vandaan en ben ook nog aan het broeden
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super cards Ans, they are all fabulous, I love the jolly snowman on the first one.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo zeg vier kerstkaartjes in 1 keer! En ze zijn allevier prachtig gemaakt! Erg lief die plaatjes.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Woww Ans wat ben jij produktief!!! En wat zijn ze schitterend!
    Alles weer zo mooi op elkaar afgestemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, fantastisch, meteen 4 prachtige kaarten ! Heel mooie plaatjes, en weer super versierd met mallen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuk zijn ze Ans!! Echt goed op dreef zo. En leuk om ze als easel kaart te gebruiken.
    Bedankt voor de tip.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je dat leuk gedaan! En wat een aantal deze keer! Goed bezig hoor! Leuke kaarten geworden en mooie plaatjes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende kaarten heb je gemaakt.
    Wat een mooie serie heb je op deze manier
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo, hatseflats....4 mooie kaarten. Leuk bedacht om met de cirkel mal easelkaarten mee te maken. Ik heb hem ook gekocht, binnenkort ook maar eens uitproberen. Jouw kaarten zijn stuk voor stuk plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een superleuke kaarten.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Supermooi Ans, alle vier!
    Als je zo doorgaat ben je zeker op tijd klaar met de kerstkaarten.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Je hebt de mal van action leuk gebruikt zo. En er zitten weer mooie details op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  36. 4 toppers op een rij !
    Prachtig Ans .
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Je laat ons weer 4 prachtige kaarten zien Ans. Leuk modelletje is dit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jij bent goed bezig Ans, zo heb je er gelijk weer enkele mooie kerstkaartjes voor je voorraad.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw Ans, dat is een schitterende serie! Dezelfde maar toch allemaal verschillend, mooi hoor! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hele mooie serie kaarten, goed idee om van de mal een easelkaart te maken. Mooie plaatjes en leuk de poinsettia als steuntje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke serie zo bij elkaar Ans. Goed bedacht om er een easelcard van te maken. Leuke plaatjes heb je gebruikt, ik vind vooral die met de sneeuwpoppen erg leuk. Dit tikt lekker door zo, lekker bezig ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat ben jij goed bezig Ans...4 schitterende easel kerstkaartjes heb je met die stans gemaakt...Ik heb er ook een paar gekocht, maar deze z was er niet meer waarschijnlijk...en weer heel mooi 'aangekleed'

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zo jij bent bezig geweest zeg! leuk wat je allemaal maakt. Ik weet niet meer of ik je bedankt hebt voor jou kaartje, maar bij deze dus wel, ik heb het heel erg gewaardeerd. Ik kijk de leeslijst wel en zag hem toen ook langs komen. Toen dacht ik al wat kan eenvoudig toch mooi zijn! Komt die bij mij in de bus. Nu even jou creaties van de laatste tijd bekeken. Geweldig wat je allemaal maakt. Ik ben wel weer bezig met fröbelen, plaats ook wel maar reageer nog wel wat minder.
    Ik las dat je ook weer allerlei onderzoeken krijgt. Hopelijk wordt er wat gevonden of is er een oplossing voor de pijn. Sterkte hiermee. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Zo Ans! Dat zijn 4 prachtige kaartjes! Mooie plaatjes en die easel is altijd leuk! Ik ga zo maar eens naar bed. Hopelijk word ik niet gebeld....

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Such amazing creations, loving all the images and beautiful easel styles.
    Thanks so much for sharing at Allsorts challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. A lovely collection of Christmas cards and such pretty shapes, many thanks for joining in with our 'Winter Sparkle' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Schitterende juweeltjes weer Ans...leuk gedaan hoor en de plaatjes zijn zo leuk!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  48. waw, het kan niet op bij jou, vier tegelijk! Leuk idee met de ronde stans, hier hadden ze die niet (meer) binnen. Wel een paar andere, toch handiger dan tekenen en uitknippen hé!
    Ik vind je kaartjes heel mooi!
    Jij weet alles altijd zo mooi te combineren, mooi fijn blaadjesmalletje ook ertussen.
    groetjes
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gaat goed zo hoor, meteen 4 tegelijk!
    De stans is erg leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hele mooie easel kaarten,Ans.Mooie plaatjes en wat een prachtige rand stans.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gorgeous cards!!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Weekly Christmas Challenge!
    Susan
    DT for CHNC
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Een erg mooie serie, dat tikt ook lekker aan! Gaaf model en lekker sfeertje van kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. helemaal geslaagde kaartjes, mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hello… Thanks for joining our ‘Anything Goes’ challenge with your beautiful set of easel christmas cards… Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck!
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hele mooie kaartje Ans! Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Prachtige kaartenreeks ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  57. It's never too early to craft for Christmas, lovely creations! Thanks for joining us at Crafty Creations! Donna - DT Member

    Please visit the new Challenge Blog: www.paperfundaychallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Lovely cards!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes” challenge over at Crafty Friends.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Aud Sentiments Challenge)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. A lovely set of gorgeous cards, Ans. Thanks for sharing and joining us at ABC Christmas Challenge :) Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Gorgeous cards and a lovely shape, You have been busy! Thank you for sharing at Sparkles Christmas. Lynne DT

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Beautiful selection of cards. Love the poinsettiaon them too. Great collection for your Christmas card pile. So pretty too. Thanks for joining in with us at Sparkles Christmas. Good luck. Hope to see you again soon. Hugs Debs DT xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Great cards - thanks for sharing them with us at the Merry Little Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Such a pretty card. Thank you for playing along at Christmas at Sweet Stampin'. Tracey

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wonderful cards - love your candy-striped ribbon!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen