de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 28 maart 2019

Christmas Greetings


Hallo Allemaal,

vandaag een kerstkaart met het DP van Pion, ook het plaatje is van Pion, ik heb nog heel veel liggen,maar ik ben er niet meer zo'n fan van..(vooral de plaatjes zijn echt minder mooi)


Het plaatje gemat op Kraft en op een Ali stans..Ik heb de sketch gebruikt van Creative Sketchy Girls..


Aan de bovenkant een rand van Joy Crafts, een organzastrik met charm en brad.. De tak is van Ali, de poinsettia van Joy Crafts..In de breedte een strook lint met een kantje er boven op...
Ik heb alle papiertjes gemat met Kraft, de onderkaart is ook van Kraft, aan de zijkant een tag van Kraft..


De tag is van Ali, het sentiment van SL, afgewerkt met kant en een strikje..

 de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
Always Fun challenges - Crafty Sentiments designs - ABC Christmas challenge - Creative Sketchy Girls - The 12 Months of Christmas - Merry Little Christmas - The Holly&Ivy Christmas challenge - 52 Weeks to Christmas - Creative Fingers challenge - Artistic Inspirations - Crafting from the heart - Craft Dee Bow-Z - A bit more time to craft - Lil patch of crafty friends - The Creative crafters.

53 opmerkingen:

  1. Weer een pracht van een kerstkaart, Ans!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit weer een heel mooie kerstkaart Ans!
    Fijn dat.je de schets van Creative Sketchy Girls gebruikt hebt! Dank je wel.
    Groetjes
    Nancy DT52WTC en DTCSG

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooierd Ans, ik vind het plaatje én het papier toch wel heeeel erg mooi hoor! je hebt veel prachtige details verwerkt,toppertje is het!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het erg mooi papier en het plaatje is schattig!
    Laat het papier een paar maanden liggen dan vind je het misschien weer leuk.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart met mooi plaatje! In de loop der jaren verandert je smaak!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart heb je weer gemaakt.
    Mooi zoals je de kleuren gecombineerd hebt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Ans !
    Heel mooi papier en plaatje mooie combinatie .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaart in deze lieve kleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kerstkaart heb je gemaakt Ans.
    Mooie kleuren ,al is het niet je favoriete papier.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een "echte Ans" kaart geworden. Zoals altijd weer een toppertje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, weer een super-prachtige, elegante kaart Ans ! Mooi papier en plaatje, en prachtige mallen, bloem en strik en nog een label ook, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat je niet meer zo weg bent van het Pion papier...heb je de nieuwe serie al gezien?? ik vind hem schitterend maar ja, smaken verschillen gelukkig en dat is maar goed ook anders maakten we allemaal deelfde kaarten.
    Deze is ook weer beeldig Ans en het plaatje...ik hou er van...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat grappig, ik dacht juist: "wat een mooi plaatje en wat een mooi papier en mooie kleuren".
    Zo zie je maar, smaken verschillen. Ik vind het een hele mooie kaart.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. IK vind je kaart prachtig Ans. Heel mooi dit papier van Pion. Je kan dit soort papier altijd wel goed combineren... Je kan het vast nog wel opmaken. IK vind het pion papier ook mooi maar van Maja mooier....ook handiger omdat je blokjes hebt. Deze kaart is super geslaagd. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Ans, ja dat kun je ineens hebben dat je er geen fan meer van bent, er komt ook zoveel ander nieuw papier voorbij.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful Ans, you always make such wonderful cards and use gorgeous pictures too.x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kerstkaart Ans ,leuk winters plaatje en mooie kleurtjes , mooi randje bovenin dankjewel voor je bijdrage !!
    Veel creatiefs van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaart met een schattig plaatje. Mooie kleuren van het pion papier, weer eens wat anders.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat is het weer een plaatje geworden mooi die randjes erom
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een prachtig kerstkaartje Ans, leuke stansjes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtig kerstkaartje weer Ans! Ik begrijp wat je bedoelt als je geen fan meer bent van plaatjes die je wel ooit gekocht heb! Het is ook heel herkenbaar! Ik geef die dan weer aan mijn kleindochter! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Iedere week verbaas je mij met je prachtige kerstkaarten. Deze is er geen uitzondering op.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi kaartje, ook al schrijf je geen fan meer van het papier te zijn. Knap dat je het dan toch gebruikt!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heel mooi kaartje Ans. Ik vind dit papier, wat ik zelf ook heb, wel heel mooi maar de plaatjes ervan iets minder. Leuk dat je smaak gaat veranderen.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel erg mooi deze kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer eem TOP kerstkaartje Ans...heel mooi papier en super leuke stansjes allemaal gecombineerd tot een schitterend geheel....

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een hele mooie kerstkaart.
    Mooie papiertjes gebruikt en een prachtige afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart ! Zo mooi versierd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kerstkaart met heel mooi papier!
    Het pion papier vind ik ook heel mooi!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het is een mooie kerstkaart alles past weer perfect bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart weer Ans! Mooi hoe je alles verwerkt hebt, de tag aan de zijkant vind ik een extra leuk detail. Heb je nu trouwens ander papier waar je graag mee werkt dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig en wat een mooie kleurtjes weer Ans. Ik vind die poinsettia schattig in die lila kleur, die mogen ze van mij wel in het echt kweken..LOL. Ik vind de plaatjes tegenwoordig ook valer/fletser, jammer...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi hoi Ans
    Prachtige kerstkaart heb je gemaakt,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een prachtige kaart Ans. Ik vind ook niet alle plaatjes leuk, maar je kan het papier natuurlijk leuk combineren met andere plaatjes. Dat is wel aan jou besteed, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie kerstkaart, leuke kleurencombi!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie kaart waar je alles weer prima gecombineerd hebt. Ik snap wel wat je bedoeld met het plaatje, andere die je gebruikt zijn sprekender.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ondanks dat je het papier en de plaatjes minder mooi vindt, heb je er een prachtige kaart mee gemaakt! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik vind het toch wel een heel mooi kaartje Ans, maar denk dat dit plaatje anders is dan je normaal gesproken gewend bent, toch top dat je er dan een kaart mee maakt.
    Ik heb ook veel plaatjes liggen die ik niet meer zo mooi vind, maar verspil het ook niet graag, dus gebruik het gewoon.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt deze week Ans! Top!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een hartstikke mooie kaart en lieve kleurtjes voor een kerstkaart! Groetjes Antoinette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Weer een supermooie kaart, Ans.
    Heel hartelijk dank voor de prachtige kaart die ik voor mijn verjaardag mocht ontvangen. Hij kan nu de plaats innemen van die van vorig jaar.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  43. A beautiful card Ans, lots of fabulous details - so pretty.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ans, another beautiful card. Love the design and love the dies you used for this beauty. Thanks for joining us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenges for our latest challenge.  {Lil Patch of Crafty Friends Challenges}Good luck and join us again soon. Hugs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  45. What a pretty festive card with so many interesting details.
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Such a lovely Christmas card with so many beautiful details. Thank you so much for entering our E,F and G challenge at ABC Christmas Challenge this month. Looking forward to see you again.
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen
  47. What a delightful Christmas card, thanks for playing along with us at the Holly and Ivy.

    BeantwoordenVerwijderen