de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

zondag 1 september 2019

Update


Hallo Allemaal,

Het is alweer bijna een week geleden dat ik geopereerd ben en.. wat viel het tegen. Ik  heb algehele narcose gehad en een pijnblokkade, die niet werkte. Dus toen ik bijkwam kreeg ik meteen morfine e. d. om de ergste pijn tegen te gaan. Maar 'smiddags mocht ik toch naar huis..met een lading pijnstillers..


Ik heb een voorvoet correctie gehad, hallux valgus, 2 hamertenen en de middenvoetsbeentjes ingekort,het klinkt pijnlijk en dat is het ook. Heel veel pijn gehad, doodziek van de pijnstilling, maar langzamerhand werd het beter en vandaag..heb ik eindelijk weer het idee dat het goed gaat komen..


Nieuwe rollator aangeschaft, want de oude klapte dubbel, dat was niet echt handig..

Ik breng mijn tijd (als ik niet slaap) lezende door, ik heb geprobeerd om kruissteekjes te borduren op papier, dat was geen succes, maar lezen is ook leuk..

Nog een week te gaan en dan krijg ik loopgips en kan ik weer naar boven, ik slaap nu ook noodgedwongen op de bank,wel met een extra matras, want naar boven gaan, lukt niet..


Hebben jullie toevallig afgelopen vrijdag Helden door de Modder VIPS gekeken ? Mijn dochter deed daar aan mee en zat in Team Groen, het was zwaar en viel erg tegen, maar ze heeft goed haar best gedaan.. Het was de Strong Viking Obstacle Run om meer aandacht te schenken aan het werk van KNGF geleidehonden.


..en afgelopen zaterdag stond ze in de Vrouw bijlage van de Telegraaf, ze had tegen een vriendin gezegd "Als ik 10 kg afval dan ga ik me hier voor opgeven" en het is gelukt en ze was trots op de mooie foto's ( ik ook).

Ik ga weer verder met hinkelen achter de rollator, mijn pijnlijke schouder helemaal overbelast, het is erg tegen gevallen, maar als ik over een week loopgips krijg, ben ik weer wat mobieler..

Wens jullie allemaal nog een fijne dag, groetjes Ansx




35 opmerkingen:

  1. wat erg allemaal Ans zoveel pijn ik wens je heel veel beterschap. neer ik heb het programma niet gezien.......maar het is een super mooie foto en geweldig dat ze is afgevallen.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets zo vervelend als je niet uit de voeten kunt! en dat het dan ook nog zo'n pijn geeft,pffft! Vervelend allemaal! Hopelijk gaat het nu de goede kant op en als je eenmaal loopgips hebt kan je weer wat meer! Je bent even onder de pannen maar uiteindelijk zal het goed moeten komen. Ans, veel sterkte en beterschap! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach jee!
    Wat ziet je voet eruit met alles erom heen. Vervelend dat het zo'n pijn deed/ doet.Hoop dat het vanaf nu spoedig hersteld.
    Je nieuwe bolide zal je straks helpen als het loopgips er eenmaal op zit.
    Ans heel veel sterkte en beterschap!
    Wat goed van je dochter, pluimpje voor haar:)
    Mooie foto, ze straalt!
    Lieve groetjes Creallientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh het ziet er ook pijnlijk uit zeker als je met die 'pareltjes' ergens tegenaan zou lopen. Ik duim voor je dat het heel vlug in orde komt en zeker geen pijn meer zal hebben. En … je mag fier zijn op je dochter !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er erg pijnlijk uit en dat is het dus ook! Ik hoop dat je met het loopgips een beetje 'uit de voeten' kan.... misschien dan ook als afleiding een beetje knutselen?
    Ik heb het programma niet gezien maar het artikel van je dochter wel gelezen. Zo knap en ze ziet er schitterend uit! Knap hoor en je mag heel trots zijn. Anders ook natuurlijk hoor.... je begrijpt me vast wel.
    Heel veel sterkte en beterschap!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och idd het ziet er heel pijnlijk uit Ans. wat een knappe dochter Ans, ze straalt op deze foto en dik verdiend 10 kilo is niet niks.
    Wens je heel veel sterkte en snel beterschap.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spoedige beterschap Ans hoop dat het straks beter gaat met loopgips....groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heftige operatie, Ans. Gelukkig dat het nu weer wat beter gaat. Ik vind je voet net een soort beest met een grote wijde mond met voelsprieten.
    Wat knap van je dochter en leuk dat het beloond is met een mooie foto in de krant!
    Veel sterkte voor de komende week.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, Ans ,ziet er erg pijnlijk uit.
    Wat erg dat je zoveel pijn hebt.
    Hopelijk gaat het snel beter met je.
    Je hebt wel een mooie nieuwe Mercedes, zodat je ,je dadelijk kunt voort bewegen.
    Oh wat knap van je dochter, ze ziet er mooi uit.
    10 kilo is heel knap van haar.
    Ze is heel blij mee , dat kun je van haar gezicht aflezen.
    Wens jullie het allerbeste.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat jammer dat het zo tegen is gevallen, Ans. Fijn dat het inmiddels weer wat beter met je gaat.
    Vind het zo super knap van je dochter en wat een mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel beterschap Ans, wat vervelend dat je zo'n pijn gehad hebt...ik hoop dat het gauw goed met je gaat.
    En wat een knappe dochter heb je , daar mag je trots op zijn.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopelijk gat het snel wat beter met je voet Ans. Wat zal je inderdaad trots zijn op je dochter. Mooie foto en leuk dat ze in het blad staat en op tv was. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach meis wat een narigheid nou weer...ik hoop dat de pijn gauw voorbij is voor je...ik leef met je mee hoor...en wens je veel sterkte toe!
    Wat gaaf en stoer van je dochter om dit te kunnen/willen doen...ze ziet er prachtig uit hoor! Wat zullen jullie trots zijn!
    Lieve groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sorry to hear that you have been in so much pain Ans, I hope you are on the mend and that you will be able to get around more when you get the walking plaster on.
    Congratulations to your daughter for participating in the Modder VIPS and for loosing weight, a fabulous photograph.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach Ans toch, wat vervelend dat het zo tegen gevallen is en dat je zo veel pijn hebt. Hopelijk gaat het elke dag een stukje beter. Heel veel sterkte hoor. Wat goed van je dochter zeg, het is ook iets om trots op te zijn, mooie foto ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel sterkte, en hopelijk ben je gauw weer op de been.
    Je mag trots zijn op je dochter,h is een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heftig Ans ik kan mij voorstellen dat je erg veel pijn hebt gehad en nog wel hebt ik hoop dat je er straks wel profijt van de operatie hebt en weer pijnvrij kunt lopen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh Ans, wat naar dat je zoveel pijn had. Ik hoop voor je dat het ergste leed geleden is, en dat alles goed komt. Heel veel sterkte en beterschap toegewenst! Wat knap van je dochter dat ze zoveel is afgevallen, ze ziet er prachtig uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Poeh..... nou, ik heb aan je gedacht. En ik weet dat het niet meevalt. Heel veel sterkte, de eerste week heb je achter de rug. En wat knap van je dochter!! Ze ziet er heel goed uit, mooie meid! Daar mag je met recht trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig dat het nu beter gaat Ans . Inderdaad het verbeidende van een rollator is dat het op de schouders aankomt en als die al pijnlijk zijn dan.... ik weet het van mijn moeder die zit met hetzelfde probleem. Hopelijk kun je spoedig weer zonder. De operatie klink best heftig... en was het dus ook. Wat fijn dat je dochter zo mooi afgevallen is. Ze ziet er heel goed uit. Je mag trots zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jee wat heb je afgezien, fijn dat het wat beter gaat, en dat je maar gauw loopgips krijgt, dan kun je iets meer.
    En hoe leuk zeg van je dochter!! Daar kun je wel trots op zijn.
    Wens je nog een fijne dag, lees ze en blog ze.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sterkte en een voorspoedig herstel gewenst. Oh wat leuk zeg ik heb het gezien kan me voorstellen dat het zwaar was moedig van haar om mee te doen

    Groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ach Ans...wat een pittige week heb je achter de rug. Ik hoop dat de komende week iets beter zal gaan. Aftellen naar het loopgips. Geduld gewenst!
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heftig Ans maar dit heb je alvast gehad, een spoedig herstel gewenst!
    Wat een mooie dochter heb jij zeg. Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat vervelend Ans dat je zoveel pijn hebt gehad. Hoop dat je het ergste nu gehad hebt en het elke dag beter gaat.
    Wat stoer van je dochter je mag er best trots op zijn.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi Ans
    Wat erg voor je dat het wat pijn betreft zo is tegegevallen, nu te hopen dat de operatie wel heeft geholpen!
    Beterschap rrmee!
    Mooie dame je dochter en dapper dat ze in de Vrouw heeft geposeerd, ook de modderpoelrace is geen grapje, superprestatie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik leef met je mee, ik weet (niet uit ervaring) dat operaties die met bot te maken hebben heel pijnlijk zijn. Sterkte en hopelijk snel minder pijn!
    Je dochter is sportief net als die van mij en wat een mooie meid is ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel veel beterschap Ans. Dat zal niet meevallen. En door de operatie aan je voet ook meteen weer je schouder overbelast. Geen pretje! Hoop voor je dat het met loopgips allemaal weer wat makkelijker wordt.
    Ik heb het programma vrijdag niet gezien maar ik denk dat ik het vanavond nog even terug ga kijken. Leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ach Ans, jou blijft ook niets bespaard...ppfffttt dat was best weer afzien, ik hoop dat je de ergste pijn hebt gehad en kijk maar uit met je schouders want die worden nu weer extra belast! Heb je geen buro stoelwaar je binnenshuis in de rondte kan snorren! En ik heb naar het programma gekeken..wat een kanjer je dochter en wat een zwaar parcours moesten ze afleggen ontzettend knap van Julia wat een knokker en wat een goed doel voor de WKF!!! En wat straalt ze op de foto van de bijlage van de krant, hier kun je met recht trots zijn!...prachtige dingen! Succes en sterkte met je herstel Ans!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geniet toch maar een beetje van de gedwongen rust zodat je binnenkort terug kan rondhuppelen en je hobby weer kan uitoefenen.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het ziet er ook zo pijnlijk uit Ans. Wel fijn dat de pijn nu iets minder wordt. En je mag zeker trots zijn op je dochter. Leuk en knap wat ze allemaal gedaan heeft.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. gelukkig dat de pijn minder word, ik hoop dat je je al lezend kan vermaken, en dat als je je loopgips hebt er weer andere creatieve dingen uit je handen kunnen komen, wat is je wereld klein he zonder je hobby. ik wens je heel veel sterkte ne beterschap met je voet
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat erg Ans dat de operatie zo tegen viel.
    Hopelijk gaat het iedere dag wat beter.
    Het valt niet mee om zoveel pijn te hebben.
    Heel veel sterkte en van harte beterschap.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ach Ans wat naar dat de operatie en het eerste herstel zo pijnlijk is verlopen...Het is niet niks wat eraan gebeurt is allemaal Hopelijk komt daar snel verandering in als je loopgips krijgt...en je je weer wat in je hobbykamer kan gaan vermaken...nog heel veel sterkte meis...
    En je mag terecht trots zijn op je dochter...mooie prestatie heeft ze geleverd...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oei ! Wat zie ik hier allemaal op je blog! Ik wens je een spoedig herstel en zeker niet te veel pijn, of beter nog géén! Leuk dat je dochter zo in de kijker staat en proficat met haar verloren kilootjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen