de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 24 oktober 2019

Merry Christmas


Hallo Allemaal,

Vandaag een strakkere kerstkaart, ik kocht de leuke kerstboom stans en die lag er al even, wist niet zo goed wat ik er mee moest doen, maar  even wat uit proberen met spiegelkarton en toen ging het als vanzelf..

Het glitter DP is van Action, ik heb stukjes foam tussen de boom en het spiegelkarton geplakt..


Afgewerkt met tekstjes van Ali, een ijskristal en strass steentjes.. de vierkanten zijn van Crealies,
het gouden koordje van Wibra..


Ik heb er meteen 4 gemaakt, want ik krijg de benodigde kerstkaarten dit jaar echt niet af, kan veel te weinig tijd op mijn hobbykamer doorbrengen.. en anders moet ik maar gewoon kant en klare versturen.. ( kaart 63 t/m 66)


..de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
Allsorts challenge - Crafty Cardmakers - Merry Little Christmas - The Holly & Ivy - 52 Weeks to Christmas - Winter Wonderland - Dream Valley - Crafty Sentiments - Creative Sketchy Girls - Cute Card Thursday.

58 opmerkingen:

  1. Mooie stans en op deze manier heb je er een prachtige serie kerstkaarten van gemaakt, Ans!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ans, en hele mooie stansen.

    Liefs Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk met die kerstboomstans! Mooi met het rode dp erbij! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad, niet makkelijk, maar het is je gelukt ! een leuke reeks kaartjes mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad heel anders dan we meestal van je zien maar ook heel erg mooi! Leuk effect geeft dat glanskarton. En slim dat je er meteen 4 maakte.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful Christmas card Ans, a fabulous design - very different from your usual style!
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iets een ander kaartje als we gewend zijn van je,maar wel mooi en apart.
    Niet kunnen wat je wil,ik her ken het.
    Beterschap met je voet.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is echt weer eens iets heel anders.
    Wat een mooie kerstboom is het en wat heb je het mooi gedaan met het spiegelkarton.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cas kaarten zijn ook mooi daar zijn ook altijd wel liefhebbers voor.
    Leuk gedaan en de boom kende ik niet.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze zijn weer erg leuk Ans. Mooie kerstboom mal.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk kaartje Ans. Ja CAS kaartjes zijn niet echt jouw ding maar deze is wel heel erg geslaagd !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, super chique uitstraling hebben deze kaarten Ans! Meer hebben zo ook niet nodig! Slim om er meteen maar vier van te maken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kerstkaartje Ans..wat een gave kerstboomstans is dat en die heb je heel mooi uit laten komen zo met dat goud op de achtergrond...sprankelend mooi...weer wel een andere stijl dan we gewent zijn, maar daarom niet minder mooi
    Je voet al een beetje beter??

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze kaarten zijn ook erg leuk Ans. Je hebt er toch verschillende nodig ... en nu heb gelijk 4. Mooi met het goud achter de boom. Soms is het weleens leuk om uit je comfortzone te treden. En het is geslaagd hoor. Het is toch niet echt leuk om voor een kaartenmaakster om kant en klare kaarten te sturen.... Dan maar wat snelle kaarten zijn ook mooi. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige stijlvolle kaartjes Ans, en dan lekker 4 tegelijk...

    Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaarten, Ans. Leuke aparte stans! En tja, kaarten maken blijft hobby, geen aangenomen werk en vooral geen verplichting... Dus als je er niet genoeg hebt, jammer dan. Hen ik ook jaren gehad, tegenwoordig lukt het vaak wel dankzij 52WTC...
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prima kerstkaartjes hoor Ans, zien er toppie uit! Ik stuur alleen zelfgemaakte naar blogsters, de rest krijgt een gekochte anders had ik ieder jaar wel een big problem! hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super strak en super mooi. Je hebt de kerstboom op een hele leuke manier gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie chique kerstkaart Ans, leuke stans.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Ans
    Maar deze vind ik ook helemaal top, echt geheel anders als we gewend zijn, maar echt niet mínder mooi zeg!
    Mooi afgewerkt met dat goude en rood,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wel heel wat anders dan dat je doorgaans maakt maar ik vind het echt een mooie kaart. Jammer dat je nog niet kan zoals je wilt Ans maar het is voor het goede doel moet je maar denken💪

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaart is prachtig Ans,leuk gedaan,
    Een goed idee om er gelijk een paar te maken.
    Vervelend als je niet goed uit de voeten kan!
    Komt vast weer goed,nog even geduld hebben.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thank you for joining us at the Crafty Sentiments Designs DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je bent echt uit je comfortzone gegaan, Ans, maar ze zijn mooi geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een kunstwerkje is het weer mooie stans is dat, leuk met dat goudkleurige papier erachter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke serie kaartjes goede combi met goud en warm rood
    Meteen weer een paar af voor de Kerst , fijne dag !!
    Groet van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een aparte stans is dit Ans. Mooie kaarten heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind hem schitterend Ans en wat een leuke kerstboomstans is dit...mooi en chique gemaakt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie strakke kaarten Ans. Anders dan anders maar zeker heel mooi en 4 tegelijk schiet lekker op ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke stans is dat Ans, prachtige kaartjes heb je ermee gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo dit is eens iets heel anders van jou Ans,maar zeker niet minder mooi,wat een sjieke serie! Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een heel andere soort kaart Ans maar heel erg mooi en chique! Hier kan je idd makkelijk meer van maken. Een leuke kerstboom stans heb je gebruikt en een mooi effect met het goud erachter. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldig mooi hoor deze kerstkaart. Wat een leuk effect deze kerstboom met het spiegelkarton erachter. Geeft een heel mooi resultaat.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Ans, wat weer een leuk kerstkaartje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow die vind ik heel mooi! Prachtig gedaan, heel effectvol.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dat is een mooie boom en mooi gedaan met dat glanskarton eronder! als je inderdaad steeds een paar van dit soort maakt lukt het misschien nog? Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kaarten Ans, super met dat glanskarton achter de boom ! Ja, kerst komt vlug dichterbij, hopelijk kan je nog wat van deze kaartjes maken. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuke kaart Ans en makkelijk toch meteen een paar extra!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  40. waw, da's een prachtige kerstboom, leuk hoe die stanst en wat mooi met dat spiegelpapier er achter. Geen echte Ans-kaart, maar net als andere Ans-kaarten weer prachtig afgewerkt!
    groetjes
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oeps Ans , heel wat anders dan een “Ans”!
    Maar ook heel mooi geworden !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ja je hebt zo van die stansen waar je niet zo goed weet wat je ermee moet. Het is geen echte 'Ans'-kaart geworden maar het spiegelkarton geeft wel de juiste toets. Neem op tijd je rust met je voet, zal zeker geen kwaad kunnen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heel mooie serie kaarten met de kerstboom Ans.
    Anders dan anders hihi
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Ans,
    ik zag deze kaart in de bus toen we van het vliegveld naar Eindhoven reden. Ik wist niet wat ik zag. Vind deze stans niet zo heel erg bij jou passen, maar wat heb je een mooie kaartjes gemaakt!! Knap dat je je eraan waagt. EN dat mag je gerust vaker dien, want dit is echt anders dan je normaal gesproken laat zien en zeker net zo mooi!
    Is toch handig dat je een aantal dezelfde kaarten maakt!? Ben ik ook nog van plan..als ik in tijdnood kom.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Mooie stans van de boom, het bling erachter is prachtig, de hele kaart sowieso! Inderdaad anders qua stijl, maar je laat wel vaker een strakker kaartje zien. Ook mooi! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een leuke kaartjes, mooi door eenvoud!
    grtz Colien [52 WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Mooie kerstkaarten,Ans.Mooie boom stans.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Zo heel anders dan we van je gewend zijn, maar ze zijn super mooi Ans!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Beautiful cards. I love that die!

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Fantastic CAS design - love it! Thank you for taking part in our "Sparkle" challenge at the Crafty Cardmakers! Have a lovely Sunday and happy crafting, Maike

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Ans,

    Nou je mag van mij wel vaker uit je comfortzone gaan. Wat een schitterende strakke kaart met een prachtige kerstboom stans (weet je het merk nog?). Ik houd er van en ja waarom niet 4 dezelfde ze worden naar meer personen gestuurd. Hoop dat je snel weer meer in je hobbykamer vertoeven.

    Leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Ans, ik zag je opmerking over de scrapkit die ik heb. Hij is van Scrapdelight.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Leuke strakke kerstkaarten Ans. Handig om er gelijk 4 van te maken. En het ook leuk om eens iets anders dan anders te maken. Hoe gaat het nu met je voet? Kon je vandaag al terecht bij de orthopeed?

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hallo , ik ben Ingrid meesters
    uit belgie en volg je kaartjes al een hele tijd ze zijn prachtig.Met ons knutsel groepje halen we bij jou veel inspiratie en zo bekomen we toch een leuk resultaat, Hopelijk ben je snel weer op de been , komt goed !
    Lieve grtjs ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Natuurlijk zie ik al je mooie kaarten voorbij komen op instagram, deze zijn eens heel wat anders maar ook prachtige!
    Sinds ik steeds op chroom blogsmoet opzoeken om ee reactie te kunnen plaatsen en ik ook geen meldingen meer krijg via mijn mail vind ik het bloggen inspannend en minder leuk meer.
    Zelf heb ik nog wel dingen gemaakt maar sinds ik meer moet werken komt het er niet meer van om het op mijn blog te zetten.
    Zelfs mijn verjaardagskaart voor jou staat er nog steeds niet op.
    Hopelijk gaat het nu je weer geholpen bent snel wat beter met je voet.
    Ik geniet wel van al je boekentips instagram hoor!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  56. A beautiful and elegant Christmas card design, Ans. So chic! Thanks for joining in at Dream Valley Challenges.

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen