de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 10 februari 2020

Hoe oud ?!


Hallo Allemaal,

een collega van mijn man was afgelopen week jarig en zaterdag moesten ( ja sorry, moesten, ik heb echt een pesthekel aan verjaardagen) wij naar zijn verjaardag. Omdat hij zo tegen de 60 loopt en hij daar wat moeite mee heeft, dacht ik, ik maak iets met cijfers..

Het DP is uit een Hema agenda, ik scheur die pockets er meteen uit, dat vind ik allemaal veel te dik..
maar het is meestal wel leuk papier en dat moet ! ik dan meteen gebruiken..


Ik heb een stans van SL gebruikt voor de basisvorm, dus alleen maar een gedeelte.. de grote cijfers zijn van Ali net als de banners. Gefeliciteerd van Carlijn design, de label letters van Tim Holtz.
Afgewerkt met brads, een radertje en een stukje jutelint, dat vast geniet is en gelukkig...vond hij het een leuke kaart.. Ik zag zoiets een keer op Pinterest met gestempelde cijfers..


..de gebruikte stansen...

Wat een stormachtig weer was het gisteren, hier vooral veel regen , de wind viel wel mee..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
Through the purple Haze - Creative Inspirations - Creative Fingers - Moving along with the times -A bit more time to craft - Unicorn challenge - Love to Craft - Carlins Kaartenparadijs .

47 opmerkingen:

  1. Het is een leuke kaart geworden, ja vind er ook niks aan verplichte verjaardagen.
    Hier ging het goed tekeer maar zo zien is het in de straat allemaal nog oke, weet niet verder in het dorp of net erbuiten. We hebben daardoor niet goed geslapen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart Ans met mooie details.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart heb je gemaakt! Een hekel aan verjaardagen? Mmm... als iedereen dat heeft, kunnen we ze afschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, leuk verzonnen met de cijfers.
    Hier is de storm gaan liggen en waait het alleen nog.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart voor de jarige, Ans!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart voor de jarige.
    Leuk idee de cijfers en tekst.
    Hier waait het nog hard .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En.....viel het een beetje mee Ans?
    Je kaartje is prachtig.....mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supertoffe kaart, erg mooie kleuren en hoe leuk zijn die cijfers!
    De storm was hier vrij heftig, het waait nog steeds erg hard nu.
    Enne ... verjaardagen ... nee, ik snap helemaal wat je bedoelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke mannenkaart en leuk hoe je het jute vast hebt gemaakt!
    Het heeft wel heel hard gewaaid hier, maar gelukkig geen schade!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Ans!...van mij hoeven al die verjaardagen ook niet,dus begrijp wat je bedoelt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe mannenverjaardagskaart, leuk hoe je het jutelint verwerkt hebt!
    Hopelijk toch een beetje plezier gehad op het feestje?
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi je mannenkaartje Ans...met leuke details erop..
    Van mij mogen ze ook allemaal afgeschaft worden die verjaardagen...alleen een kaartje sturen is voldoende hè ...anders hebben wij niks meer te doen hihihi...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke stoere kaart heb je gemaakt Ans. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie stoere kaart Ans, erg leuk met de cijfers en tekst.
    Geen storm problemen bij mij, wat ging het tekeer!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie strakke kaart! Heel anders dan we van je gewend zijn maar wel weer tot in de puntjes afgewerkt.
    De storm viel hier ook mee. We zijn (gelukkig) wel naar Groningen gegaan voor de basketbalwedstrijd en onderweg geen last gehad van de wind.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een super gave kaart Ans
    o wat vervelend als je moet naar een verjaardag.
    wij hebben het al 30 jaar afgeschaft en als ze willen komen is het prima en ook als ze het niet willen ook ..........we gaan gewoon wel door het jaar heen net zo gezellig.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie stoere kaart heb je gemaakt.
    Ik snap wat je bedoeld met de verjaardagen, dat hebben wij ook. We gaan zo wel eens op visite bij elkaar, daar heb je meer aan, want dan kan je nog met elkaar praten. Met een verjaardag niet, want dan ben je alleen maar bezig en aan het lopen.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hihi...een hekel aan verjaardagen, je bent wel eerlijk ;-). Ik ben er ook geen fan van. Eens in de zoveel jaar nodig ik wat mensen uit. Het moet ook steeds grootser en langer....pfff.
    Maar je kaart is super leuk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Ans
    Hahaha ik moet ook lachen om jou en je openheid wat betreft verjaardagen.... Wij kunnen elkaar een hand geven, ik heb er ook niks mee, ik vind het vaak te druk en ik hoef niet zo nodig nieuwe mensen te leren kennen... gelukkig is Richard nog minder groot fan dan ik, dus wij gaan nooit naar een verjaardag...
    Met mijn kinderen ga ik 1 op 1 uit en naar de kleinkinderen gaan we natuurlijk wel!
    Je kaart vind ik heel erg mooi geworden prachtig zoals het bij elkaar past!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ans dit is een hele leuke kaart met Cijfers en Letters geworden voor de jarige.
    Prachtig in elkaar gezet met leuke materialen.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie en stoere mannenkaart! Heel anders dan we van je gewend zijn maar deze kaarten heb je ook nodig!Hij is leuk met al die cijfers en dan kan hij nog kiezen welke cijfers hij zal nemen, haha! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart met de cijfers en letters, super gaaf zeg.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik begrijp je helemaal Ans ik hou ook niet van verjaardagen.wij vieren het zelf niet we zijn meestal op vakantie
    De kaart is prachtig
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave mannenkaart, Ans. Lekker stoer.
    Wij vieren onze verjaardagen ook (bijna nooit). Af en toe zomaar een groepje vrienden uitnodigen vinden we veel gezelliger. Naar verjaardagen toe gaan is haast niet aan te ontkomen (zaterdag 'mogen' we weer).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat heb je heel mooi gemaakt, superleuk hoe je de cijfers hier gebruikt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke kaart zo, heel stoer.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Ans
    What a lovely card.
    Thanks for joining in at MAWTT.
    Best wishes.
    Ang.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je hebt een leuke kaart gemaakt.
    Hou ook niet van die verplichte dingen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke kaart met al die cijfers.
    Een mooi plagerijtje moet kunnen ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een prachtige kaart Ans. Een hekel aan verjaardagen dat deel ik niet met je, wel als die in ons huis zelf zijn je hebt er dan zelf niet zoveel aan omdat je iedereen van een natje en droogje wil voorzien!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke stoere kaart voor een jarige! Ik ben ook niet zo gek op verjaardagen. Ligt er wel een beetje aan wie het is. Sommige verjaardagen zijn wel gezellig.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kaart voor een zestiger Ans , met cijfers en letters erop , verjaardagen altijd op een andere dag
    Het waaide behoorlijk hier ook , maar toch 30 km gefietst naar ons moeders toe , groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi gemaakt ans en heel wat anders als wat je meestal maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke kaart geworden Ans! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super stoere kaart is dit met de cijfers...heel leuk ook met het papier!
    Verjaardagen zie ik ook altijd tegenop hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een hele gave stoere kaart Ans. Leuk met die cijfers.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super leuke kaart Ans, ziet er ook stoer uit. Wij gaan ook zelden naar verjaardagen, vaak heb je geeneens tijd om elkaar echt te spreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh ik ben ook zo gek op verjaardagen....... ;-(
    Maar je hebt een heel leuk kaartje gemaakt!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dat deel ik dan met je, wij hebben ook een hekel aan allerlei verplichte verjaardagen. Met vriendinnen spreek ik meestal af rond onze verjaardagen samen te gaan lunchen,veel gezelliger!
    Je kaart is erg prachtig geworden, wat een leuke stansen!
    Ja,wat een storm weer was het hè, echt weer om te lezen of freubelen als je tenminste niet hoeft te werken.
    De volgende storm komt er al weer aan zeggen ze.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat moest ik lachen om jouw zin 'heb een pesthekel aan verjaardagen'...... weet precies wat je bedoelt! Van mij hoeft het ook niet. Vind het veel gezelliger om zo een keertje langs te gaan.
    Je kaart voor de collega van je man is écht helemaal geweldig! Heel leuk gedaan met de cijfers.
    Fijn weekeinde.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Deze kaart is echt zo mooi gemaakt, super leuk voor een man!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen