de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 6 augustus 2020

Winter


Hallo Allemaal,

Vorige week was ik bezig met mijn GD kaart voor 52 Weeks en ben toen meteen maar door gegaan met nog 2 kerstkaarten te maken, deze keer een andere achtergrond gebruikt , 1 keer mat en 1 keer glanzend afgedrukt.. Verder geen DP gebruikt.

Het plaatje gemat op een zilveren rechthoek (Ali)..


De achtergrond uitgesneden met een banner van MFT en 4 stroken opgeplakt.. Aan de bovenkant de hulstrand van Joy Crafts. De sterrenswirl in de breedte, daarop een poinsettia.. Afgewerkt met een glitterstrik met een zilveren strikje en brad. Winter is van Craft Emotions en de ijskristal van Ali..De sterretjes ook uit het achtergrondpapier gestanst..


Hier de matte achtergrond gebruikt, de Star Border van Joy Crafts, en de poinsettia swirl mét poinsettia..ook afgewerkt met strik en ijskristal. (kaart 59 en 60).


..het achtergrondpapier..


..de gebruikte stansen..

Het was gisteren al heel erg warm, gelukkig heb ik mijn GD kaart voor maandag én mijn kerstkaart voor volgende week al af. Ik ga nu lekker lezen, mijn bieb stapel is inmiddels gegroeid tot 15 boeken.. Maar straks eerst lunchen bij De Beren, dit restaurant zit bij ons in de straat, ze hebben 4 maanden moeten wachten op hun drankvergunning.. en eindelijk mochten ze dan vanaf dinsdag open, ben benieuwd..

Fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
12 Months of Christmas (shimmer/shine) - Dreamvalley challenges (Christmas in July) - Christmas Kick start (Starry Night) - Girlz Creative Crafts (Christmas in July) - 52 Weeks to Christmas - The Holly & Ivy - Merry Little Christmas - Crafting Happiness .

44 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn ze Ans.
    Oh dan heb je nog genoeg te lezen. Ik ben er ook nog met eentje bezig, maar ik ben door mijn telefoon teveel afgeleid..ja weet het moet die ook opzij leggen niet in de buurt...
    Hou je rustig vandaag, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee mooie kerstkaarten Ans, heel mooi achtergrondpapier dat je geprint he bt.
    En wat heb je weer heel wat prachtige stansjes gebruikt!
    Fijn dat je weer meedoet aan onze challenge!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous design once again, with loads of fun things to look at... keep well and happy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt Ans. Dat achtergrond papier is super!
    Veel plezier met de lunch en geniet van het lezen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaartjes heb je weer gemaakt! Het is prima weer om te lezen! Geniet van je lunch straks.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Ans, mooie details. Fijne dag groetjes Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatjes van kaartjes weer Ans! Heel mooi dat achtergrondkleur. Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk nooit doe, onze printer wil nog wel eens vlekken. En heerlijk al die boeken ben daar ook gek op maar ik gun mezelf geen rust om te gaan zitten. Ik lees het meest on de vakantie En dan nog onderweg in de auto! Een fijne dag en bedankt voor je deelname aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaartje zijn het weer met al die leuke details erop mooie achtergrondjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! en wat een goed idee om een fotoprint te gebruiken. Zelf ben ik niet zo handig in het verwerken van plaatjes, maar dit ga ik toch ook wel eens proberen.
    Grtjs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke winterse kaarten Ans!
    Slim om een voorraad te maken, ook slim om achtergrondpapier uit te printen, ik ben momenteel bezig met met eigengemaakte achtergrondjes van inkt of verf...
    Veel plezier bij de Beren!
    En natuurlijk leesplezier, ik heb een stapel liggen van de kringloop..
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk frisse ijzige kaarten.
    Veel plezier bij de Beren.
    We genieten van al die frisse ijzige kaartjes op de 52WTC blog, dat houd ons hoofd koel!!!
    gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaarten zijn het Ans, en je hebt weer mooie stansen gebruikt. Veel leesplezier en lekker eten bij De Beren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi deze 'ijzige' kerstkaartjes Ans...handig om dat mooie designpapier te printen...wil ik ook wel een doen een enkel keertje...verder weer prachtige plaatjes ervoor gebruikt...
    en veel leesplezier....dat is niet echt mijn ding...kan nooit lang daar voor gaan zitten...
    Maar geniet ervan en sterkte met de hitte!!
    Bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige koele kaart, Ans! Veel plezier bij de beren!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van 52WTC!
    Hou het koel!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Two beautiful cards Ans, a lovely background and fabulous images.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn dit weer mooie kerstkaarten Ans. Mooi papier en geweldige afwerking!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaarten heb je weer gemaakt Ans.
    Mooi achtergrond papier.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, zo prachtige kaarten, heel mooie achtergrond en plaatjes, en schitterend versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh de ijzige wind wervelt rond op je eerste mooie kerstkaart Ans. Ook de tweede doet de temperatuur dalen hihi. Mooie dat dessinpapier en mooie kleuren heb je gebruikt. Twee mooie ijskoude kerstkaarten ;). Veel leesplezier gewenst en hopelijk waren De Beeren het wachten waard.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Al weer 2 kerstkaarten klaar,dat gaat goed.
    Ze zien er prachtig uit met het achtergrond papier.
    Eigenlijk veels te warm om kaarten te maken nu.
    Een fijne dag.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend mooie kerstkaarten Ans, prachtige blauwe kleuren....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Twee prachtige winterse kaarten, mooie materialen.Heel veel leesplezier, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn alle 2 weer prachtig Ans. En veel lees plezier, met dit weer is dat goed vertoeven.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze zijn weer schitterend !
    En leuk weer eens bij de Beren lunchen , altijd goed !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaarten Ans, mooi met de zilveren accenten. Lekker om te lezen, ik lees momenteel ook erg veel. Ik hoop dat je lekker geluncht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt weer twee prachtige kaarten gemaakt Ans.
    Wat gezellig om te gaan lunchen vandaag....zal vast goed geweest zijn!
    En daarna lekker lezen....o heerlijk....ik hou ervan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt Ans!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. je hebt weer 2 hele mooie kerstkaarten gemaakt Ans
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige winterse kaarten met alles er op en er aan.
    Knap gemaakt Ans.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  30. 2 mooie kaartjes Ans, en wat een mooi achtergrond papier!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Twee hele mooie kaarten met een ijzig blauwe achtergrond.
    Veel leesplezier en ik hoop dat jullie lunch in het restaurant geslaagd was.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige winterse kaarten. Heel mooi papier en plaatje gebruikt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaarten Ans! Wat een bijzonder dp heb je gebruikt. Ik zou het niet zo snel kiezen voor kerstkaarten maar het staat erg goed.
    Ik ken de Beren alleen van het laten bezorgen in Groningen bij oudste zoon maar dat was erg goed.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel mooie kaarten Ans. En die achtergrond is ook bijzonder. Past zeker bij 'koud'.
    De Beren, ja daar ben ik een paar keer geweest. In Apeldoorn en in Rotterdam. Alle keren goed en heerlijk gegeten! In Apeldoorn vond ik de bediening wel veel beter...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het zijn weer prachtige exemplaren Ans...top!
    Wat heerlijk om rustig te kunnen gaan zitten lezen...ik heb er op het moment geen geduld voor! Je lunch bij de Beren geslaagd? Hier zit er ook eentje...ben er eens geweest maar nooit meer, wat een zooitje. Er zit sinds een jaar een nieuwe eigenaar in dus nog eens proberen...de kids zijn er pas geweest geloof ik. Succes volgende week hij de orthopeed.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Fantastic creation :) Thank you for the challenge in the DVC challenge - "Christmas in July"
    Karolina - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Pretty card, so many beautiful details, well done :D

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie kerstkaarten en wat een leuk plaatje op de eerste!
    De achtergrond is mooi gemaakt, complimenten hoor...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. WOW! These are all just gorgeous! Wonderful inspiration! Thanks so much for playing in our challenge at Merry Little Christmas!
    Darlene
    MERRY LITTLE CHRISTMAS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Beautifully snowy scenes! Thanks for joining Gay and me at Christmas Kickstart, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Ans. Leuke achtergronden heb je gebruikt. Fijn dat je weer twee kaarten erbij hebt. Jullie hebben haar lekker gegeten. Zag iets op fb. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. hele mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen