de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 18 januari 2021

Voor Saartje

 
Hallo allemaal,

Vandaag laat ik mijn kaart zien die ik maakte voor Saartje, Martha deed een oproep om een kaartje te sturen, omdat ze in december 12 jaar werd, dat vond ik wel leuk om te doen..


Meestal print ik zelf een plaatje, maar mijn printer had er geen zin, gelukkig vond ik nog een plaatje van een shih tzu op een knipvel van Lapland,  ik gebruikte de stans van MD, ingelegd met losse stukjes en daar achter een stans van Ali.


Aan de bovenkant een rand met pootjes van Ali, strik van glittertule met een charm (pootje),  bloemetjes gemaakt en een paar takjes die ik nog had liggen. Hoekje van Ali, sentiment van Ali op een ovale stans..


Ik stuurde ook nog een knuffel mee van Luca, het hondje van mijn dochter, zij heeft ook een shih tzu..



..en van Martha kreeg ik deze foto van Saartje..


Ik ben wel benieuwd naar de post van Saartje.. ik zag verschillende kaarten voorbij komen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
 

54 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt voor Saartje. Leuk dat je nog een plaatje had liggen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOVE this Ans, what a gorgeous set of doggie dies too. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is heel mooi, en vooral dat je een plaatje van een shit tzu had.
    Lief die foto die je toegestuurd kreeg.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al verschillende kaarten voor Saartje langs zien komen, maar deze spant voor mij wel de kroon!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaart voor Saartje.
    Haar baasje geniet vast mee.

    Fijne dag Ans!

    Groet Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super schattig kaartje voor Saartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje voor Saartje Ans, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart met mooi plaatje en wat leuk die rand met pootafdrukjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a super image, so sweet, many thanks for sharing 'Something New' with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje! Hier zal ze zo blij me zijn geweest. En ik heb de MD mal ook, hij is zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje. Ik ben ook groot fan van de mak en het papier is ook zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief en mooi kaartje, leuk met de hond erbij en zo'n leuk malletje met hondenpootjes, daar heb je Saartje vast en zeker heel blij mee gemaakt

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij hebben heel veel mensen gehoor gegeven aan de oproep van haar om een kaartje voor Saartje te maken en deze van jou is ook prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuk kaartje voor Saartje! Zeker leuk dat het hondje op de kaart staat! Mooie kleuren heb je gebruikt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig vinden wij het kaartje, Ans!
    Dat had ik al gemaild, Saartje is er trots mee!
    Ah die Luca wat een schatje en ook een pittig ding zo te zien hahaha...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattig hondenkaartje voor Saartje, leuk ook die foto erbij van haar met jouw kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is super mooi met het hondje Ans!
    Ook de rand met pootjes en het bedeltje
    vind ik zo leuk , schattig dat plaatje.
    Daar was Saartje vast heel erg blij mee.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een prachtige kaart geworden Ans . Superleuk gemaakt. Mooi in de blauwe tinten en het plaatje is geweldig. en zoals altijd een hele mooie afwerking. Mooie foto's van de hondjes. Ze hebben veel kaartjes gekregen denk ik zie er veel voorbij komen op de bloggen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superlief kaartje Ans voor Saartjes haar verjaardag en met leuke stansen...het zilveren pootje is echt gaaf.
    Ik zag er ook een aantal voorbij komen...leuk voor Martha hoor!
    Fijne dag groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje Ans, wat een lieve fotoos van de hondjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart en een mooie kleuren combi. Schattig plaatje ook.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Martha haar Saartje.
    Er zitten prachtige materialen in en een hele leuke samenstelling ervan. Tof plaatje.
    Ik denk dat Saartje wel helemaal verliefd is op dit mooie kaartje.
    Leuke foto's.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A cute card Ans, such an adorable image and great design, I especially like the paw print border - super photographs.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kart voor de jarige Saar
    Het lijkt wel en foto van haar.
    Saar wordt wel erg verwend , met al die mooie kaartjes ,die ik al voorbij zag komen .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. So sweet and adorable. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful card, I love it. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards
    Danka
    TTCRD
    Twórcze pasje Danki {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik begrijp je printer wel soms heb ik er ook geen zin in ;-)). Prachtig ‘persoonlijk’ kaartje heb je gemaakt, mooie kleurtjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart heb je voor Saartje gemaakt Ans.
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt en de afbeelding is net Saartje.....goed opgelost!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jou kaart voor Saartje is heel erg leuk geworden, tof met die goed gelijkende afbeelding. Ze wordt lekker verwend met al die leuke kaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een mooi kaartje Ans daar zal Saartje blij mee zijn
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een hele leuke kaart heb je voor Saartje gemaakt Ans en ik heb inderdaad al een heleboel leuke kaarten voor haar voorbij zien komen. Saartje boft maar dat haar vrouwtje die oproep heeft gedaan ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. So very sweet, thank you for joining us at the Crafty Friends challenge, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke kaart voor Saartje. Ze is volgens mij flink verwend met mooie kaarten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaart met lief hondje Ans. Dank je wel voor het meedoen bij CRAFT Challenge. Groeten van Sylvia-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Such a lovely card and design. Thank you for joining The Creative Crafters Challenge #36.

    Nan - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Ans, wat een lief kaartje voor Saartje. Ze boft maar met iedereen die een kaartje heeft gemaakt. Lieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Je hebt een super leuke kaart gemaakt voor Saartje. Ik denk dat ze de knuffel van Luca met 4 pootjes tegelijk aanneemt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Volgens mij heeft Saartje heel wat kaartjes gekregen, De jouwe is prachtig! Heel leuk plaatje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik denk dat Saartje heel wat kaartjes in haar mandje gehad heeft als ik dat zo gelezen heb. Jouw kaartje is prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ooooh ook jouw kaartje voor MArtha en Saartje is een beauty Ans, leuk dat je nog zo een lief plaatje in je voorraad had...
    en Saartje zelf showt maar al te graag hiermee...
    KNAP gedaan weer ..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Such a beautiful card! Love the color and image. That is an amazing set of die cuts. Thanks for joining the Sisterhood of Crafters, Die Cut/Emboss Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Lief kaartje staartje zou er wel blij mee zijn
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuk en lief kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een mooie kaart heb je voor Saartje gemaakt! Leuk hoe je de kaart hebt afgewerkt met een rand met pootjes en ook het bedeltje, super schattig geheel.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een schattig kaartje voor Saartje.
    Heel mooie combi van papiertjes.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hi Ans, a stunning card, love the colours and the photo you have used. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends.. good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuke actie van jullie en wat een mooie
    kaart is dit geworden Ans , prachtige fotoos ook .
    Fijne avondgroetjes doegh .Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Cute and fabulous card.
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  50. What a sweet creation ... beautifully done! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Awesome card, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time. 


    Hugs 

    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Thanks for entering our Anything Goes challenge… your little puppy card is adorable. Good luck in the draw and we hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Such a beautiful card. The dog is so cute!
    Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
    Keep crafting!
    Lj xx
    DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen