de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 26 april 2021

Happy Birthday

 
Hallo allemaal,

Vandaag is Rosina jarig en voor haar maakte ik deze slimline kaart, ik had papier gekocht speciaal voor dit formaat van Paper Favourites en ook DP van Craft Sensations gebruikt..

Achter het plaatje een hartjes cirkel van Ali..


Drie laagjes papier gebruikt, de rand is van Ali.. een bloem gemaakt met een swirl van Magnolia, kantje en lintje over de breedte..
Tule strik met een satijnen strikje er op, een ovaaltje met sentiment, een zilveren golfjes randje en voor de afwerking een paar pailletten.
Ik hoop dat Rosina mijn kaart ontvangen heeft..


...de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, ik heb een winkel date bij de Action om 9.00 uur..

Challenges:

39 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart hb je voor Rosina gemaakt Ans.
    Mooie slimlinestans!
    Ik heb net mijn kaartje bij haar in de brievenbus gestopt. heb hem om 7.00 uur op mijn blog gezet maar staat er nog niet op. Terug in concept gezet zoals jij een keer zei....maar ik zie nog niks....even afwachten nog maar!
    Veel shopplezier bij Action!
    Ik ben op zoek naar junglepapier maar kan het niet vinden.....misschien moet ik ook eens een afspraak maken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje voor Rosina Ans, een leuke slimlinestans heb je gebruikt.....

    groetjes en shopse bij de Action, Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow een prachtige kaart Ans in deze kleuren, leuk plaatje. Veel plezier met shoppen, ik ga woensdag, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! En wat een mooi papier en mooie randstans!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart in mooie kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende slimline kaart Ans , leuk plaatje
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar zal Rosina heel blij mee zijn Ans!
    Je hebt een leuke kaart voor haar gemaakt.
    Mooie mallen en super lief plaatje.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is just so beautiful and in my fave colour palette too. What a lovely set of dies you used. Thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige slimline kaart heb je gemaakt. Mooi van kleur ook en een schattig plaatje. Prachtige sierlijk border ook, ik wist niet dat die in het formaat slimline was. Nog niet gezien in eider geval.
    Ik hoop dat je een goede date hebt gehad...!?

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan zal ik toch weer eens gaan kijken of ik die tegenkom. Vind hem wel heel erg leuk voor de slimlinekaarten.
      Soms hebben ze inderdaad niet veel. Ik kijk ook elke keer naar de papierblokken, maar ga soms ook met niets naar huis. Maar het is al fijn dat je weer bij de Action kan shoppen.

      Verwijderen
  10. wat een mooie slimline kaart leuk dat blauwe papier en een mooi plaatje en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. As always a really pretty creation, many thanks for joining in with this weeks Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gemaakt met dat schattige krullenbolletje!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A beautiful card Ans, a super slimline design and lovely colours.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart voor de jarige Rosina.
    Mooie border heb je gebruikt.
    Ook mooi papier.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart in dit slim line model! Ik wist niet dat er al speciaal papier was voor dit formaat kaarten. Ik hoop dat je je slag hebt kunnen slaan bij je shop date!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. It's always a treat to visit your blog and see your wonderful card creations. Thanks for sharing at Crafting Happiness Challenges this week. Hope you'll link up more of your creations.
    :) Janis, Owner & Design Team @ Crafting Happiness Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige slimliner voor Rosina. Ik hoop dat je een vruchtbare date hebt gehad?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig felicitatiekaartje voor Rosina, Ans!
    mooie die afbeelding!
    hopelijk is de winkel nog gevuld?!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie kleurrijke kaart voor Rosina heb je gemaakt Ans. En lekker gewinkeld?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart voor Rosina in mooie kleuren.
    En ben je goed geslaagd bij de Action?
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige slim line kaart. Erg mooi samengesteld. Hopelijk ben je goed geslaagd bij de Action.. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A really super creation, great colours, dies and a super image, looks just like my Great-Niece. Thank you for joining our 'Three colours of the Rainbow' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. How pretty, I love the purple with all the lace and flower! Thanks for joining in at Krafty Chicks this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. So pretty. Great colors, dies, papers and image. Thanks for sharing over at Crafty Catz, Aud Sentiments, Cardz 4 Galz, Crafty Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtig kaartje. Ga deze slimlinek modelletjes steeds leuker vinden. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige kaart Ans.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie slimline kaart met leuk plaatje en mooie kleurencombinatie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart en een lief plaatje! Dat afspreken hoeft gelukkig niet meer! Bij sommige winkels is dat wel jammer want daar was het lekker rustig en had je de winkel voor jezelf!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie slimline! Rosina zal het vast een beauty vinden. Ik heb maar één keer afgesproken in een winkel (wat erg relaxed was qua drukte) en ga voorlopig helemaal niks doen op winkel- en terras gebied. Ga niet in een rij staan en kan ook thuis wel een drankje drinken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wonderful card, I just love this and suited for any occasion. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een SCHITTEREND kaartje is dit Ans zo mooi in zo een slimline modelletje en dat ik de eer had om hier in het echt van te genieten...het heeft echt een ereplaatsje gekregen...Ik geniet nog volop van die kunstwerkjes...Super Dank je wel Ans...het is een BEAUTY
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Pretty and nicely put together card. Thanks for joining in our challenge at Cardz 4 Galz Dawn S DT

    BeantwoordenVerwijderen
  34. So pleased that you have shared your great artwork with us here at Through the Purple Haze.
    Stay safe and well.
    Good luck hun and do come back again!
    Jackie DT @ TTPH

    BeantwoordenVerwijderen
  35. A beautiful dl card and design. Thank you for joining us at Aud Sentiments Challenge Blog
    Best Wishes Lisa xx
    craftycard-designs.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Beautiful design - love all the details you've used.

    Thanks for joining us at the Aud Sentiments Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Me again!

    Great card - thanks for joining us at Cardz 4 Galz too.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen