de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 6 september 2021

Celebrate

 
Hallo Allemaal,

Wat hebben we heerlijk nazomer weer, ik heb gisteren lekker buiten zitten lezen, terwijl mijn man naar de F1 keek en zag dat -onze- Max heeft gewonnen.
Ik maakte een zomerse verjaardags kaart met een plaatje van Mattie..

Achter het plaatje een lila cirkel en een mooie stans van Ali.


Het randje aan de bovenkant is van Ali, in de breedte een kantje. De bloemetjes zijn van MD, waar ik gele meeldraadjes in heb gezet.
De strik van glittertule ook in het lila, de vlinder dubbel uitgestanst, afgewerkt met een strass steentje..
Het DP is van MD, French Antiques, het achtergrond papier, de tekst en banner zijn uit een blok van Craft Sensations.


..de gebruikte stansen..

Als ik met mijn kaarten een topplekje haal, zet ik dat meestal in de zijbalk, dus vermeld ik het niet in mijn post. Maar..de afgelopen maand haalde ik zoveel top plekjes (17) dat ik dat toch wel even wil laten zien..




Daar ben ik toch best wel een beetje trots op, in het vakje rechtsboven staat een stans die ik gewonnen heb( nogmaals dank voor de tip Anita, ik had het niet gezien).

Wens iedereen een fijne dag en nog veel mooi weer, groetjes Ansx

Challenges:

46 opmerkingen:

  1. Weer een prachtige kaart Ans.
    Mooie kleuren.
    Gefeliciteerd met al je toppers.
    Zoveel ,daar mag je gerust trots op zijn.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje Ans! Ja, ik zag je naam al geregeld voorbij komen hihi. Zo leuk! Gefeliciteerd, ze zijn ook altijd prachtig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart, in mooie kleuren! Wow, wat leuk zoveel toppers, daar mag je zeker heel trots op zijn. Bovenstaande kaart komt ook vast nog in dit rijtje! Geniet van het mooie weer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart maakte je…ook vast weer een toppertje!
    Gefeliciteerd met al die toppers hoor…leuk!
    Geniet van het mooie weer dan doen wij dat ook!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart met mooi plaatje en de kleuren passen weer perfect bij elkaar! Gefeliciteerd met al je toppers!
    Wij hebben ook genoten van het mooie weer.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt. Heel toevallig heb ik precies hetzelfde plaatje gisteren gebruikt.
    Wat heb je veel top-noteringen behaald, daar mag je zeker trots op zijn.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart. En zo leuk dat je zoveel winnende kaarten had. Leuk dat er een paar echt favoriet zijn.
    En ik ondertussen ook al iets van 7 van die papierblokken, ze zijn echt heel mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart. Leuk gemaakt volgens deze schets mooi papier erbij gecombineerd. Deze plaatjes zijn prachtig. Wat leuk dat je zoveel top plekjes had een hele eer. Gefeliciteerd je mag trots op jezelf zijn. Het is zeker heerlijk nazomer weer. Wij genieten er ook lekker van. We zijn nog even op pad gegaan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beeldige kaart met dat lieve konijn er op! En je bent wel helemaal in de lila mood hè?! Mooi hoor alles zo bijpassend weer.
    Gefeliciteerd met al je toppertjes, mens wat veel, daar mag je best trots op zijn!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit weer een pracht van een kaart. Ik blijf me nog steeds verbazen over hoe jij alles zo mooi weet te combineren. Knap hoor en al die toppertjes zijn dubbel en dik verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi zomers kaartje Ans
    Heel lief dat konijntje!
    Dat is niet mis met 17 kaarten in de top, van harte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een pracht van een kaart, Ans.
    En gefeliciteerd met je toppertjes. Terecht dat je daar trots op bent, dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaarten zijn ook altijd zo mooi afgewerkt altijd heel leuk om ze te zien! En ook heel fijn al je dik verdiende toppers daar kun je trots op zijn Ans! Ik zet ze ook altijd in de zijbalk net als jou. Heerlijk dit nazomerweer geniet er ook met volle teugen van. En heb nu toch echt wel op mijn tablet buiten naar de race van Max gekeken, normaal kijk ik nooit naar de formule 1 maar mijn nieuwsgierigheid was toch gewekt, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A beautiful card Ans, an adorable topper and pretty papers.
    Congratulations on all of your top spots.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is weer een plaatje Ans!
    Prachtig gecombineerd alles.
    Wat leuk al deze toppers,super.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige kaart weer Ans en gefeliciteerd met je toppertjes.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woooow wat weer een super mooi verjaardagskaartje Ans, zo mooi in deze lila kleurtjes en heel mooi afgewerkt( zoals gewoonlijk) met prachtige accentjes...
    en tjee meid wat een prijsjes en toppertjes heb je binnengehaald de afgelopen maand...maar DIK VERDIEND hoor...Ik ben het er helemaal mee eens...
    Fijn dat je genoten heb van de formule 1 race...Ik heb het niet gevolgd s'middags.. kunnen wij niet life ontvangen
    Wij hebben een mooie fietstocht(je) gemaakt ook daar was het heerlijke weer voor...en nu met de morfinepleisters om de 2 dagen heb ik weer meer zin om leuke dingen te doen...Verder bijna geen bijwerkingen van de immunotherapie...hopelijk blijft dat zo
    Afgelopen donderdag naar een gouden huwelijksfeest van een vriendin geweest...Ook dat is me heel goed bevallen., we zijn tot het einde gebleven
    Zo ben je weer op de hoogte
    geniet nog maar lekker van de komende zomerse dagen
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooi kaartje Ans! Zo mooi alles gecombineerd en mooie kleuren. En al die toppers, wow hoor! Geweldig! Hier gisteren ook heerlijk in de tuin gezeten alleen was niet zo rustig met onze pup! Die raust de hele tuin over hoop! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a BEAUTIFUL creation! Simply love it! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Anything with a Tail’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een mooi kaartje, Ans. Alles klopt, zoals gewoonlijk.
    Proficiat met al die toppers. Ik vond het gisteren zó spannend dat ik de hele race uitgekeken heb.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. OMG, das een toffe kaart
    Very sweat card.
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een plaatje Ans. Mooie kleuren, mooie stansen en dat combineert prachtig allemaal. Ja het is heerlijk nazomerweer, genieten hoor. Wat een hoop toppertjes en wat mooi om ze allemaal bij elkaar te zien, gaaf hoor daar mag je met recht trots op zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh ja, ik bof enorm met mijn weekje vakantie en dit weer! Dan heb ik het zeker verdiend ;-)
    Je kaart is prachtig. En ik was vanmorgen bij Action in Hoogeveen. Wat een nette winkel is het! Valt me elke keer weer op. Dat is niet overal zo...
    En jeeeee, wat een toppers Ans! Kan me helemaal indenken at je daar trots op bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is gorgeous. I love everything about it!
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx
    TTCRD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Eerst gefeliciteerd met al je toppertjes. Dat is terecht hoor, het zijn stuk voor stuk juweeltjes. Dit kaartje is ook weer een beauty geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such a beautiful card, very pretty and very cute..
    Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Chrissy DT  https://classicdesignchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This is so beautiful. The colours and layering are so pretty. Stunning die cuts. Thanks for sharing this with us at Cute As A Button. We hope to see you again.
    ~ DT Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow I love your gorgeous colours in this project and love the design, it is absolutely beautiful.
    Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Annette CT -

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart en wow gefeliciteerd met al je toppers. Zeker mag je trots zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow....Ans....wat heb je vaak gewonnen zeg.....en met de meeste kaarten zelfs meer dan een keer.....gefeliciteerd....daar mag je zeker trots op zijn!
    Ook dit is weer een prachtige kaart.
    Ik las net bij Rina in je berichtje dat je man vandaag jarig is....van harte gefeliciteerd en nog een fijne avond!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Supermooie kaart heb je gemaakt Ans!
    Wow wat heb je veel top plekjes gehaald met je kaarten...dik verdiend hoor je maakt altijd zulke mooie kaarten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige zomerse kaart, alles past perfect mooie materialen heb je gebruikt.
    Wow...Gefeliciteerd met el je top kaartjes!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beautiful - lovely image and colours!

    Thanks for joining us at International Art and Soul!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaart Ans. Je hebt alles weer mooi gecombineerd met het schattige plaatje.
    Geweldig wat veel topplaatsen. Gefeliciteerd!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met je toppers Ans. Het konijn heb je ook mooi op de kaart gezet.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Beautifully designed, lovely die cuts. Your bunny is the sweetest! Thanks so much for playing along with us at The Double D, Anything With A Tail Challenge. Donna, DT Member.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hele mooie kaart in lila. En wauw zo veel top plaatsjes ! Maar verbaast me niets, want al jouw kaartjes zijn zo sierlijk en mooi ! Proficiat ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. This is a gorgeous card Ans. I love how your delicate flowers match the topper on your card. So very pretty and congratulation on your toppers. Thanks for joining us at Let's Craft & Create, happy crafting, Michelle x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. I love the elegance of this card! Thank you for sharing with us at Lil Patch of Crafty Friends Challenge. Good luck with your entry and hope to see you again.

    Donna from Creative Pixie Designs
    Lil Patch of Crafty Friends Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Beautiful card, I love your colors and details. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Danka CT -

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Beautiful creation such pretty colours. Thank you for Sharing with us over at
    Cute As A Button We hope to see you again soon ~ DT Alison

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een supermooie kaart Ans, dank je wel voor je bijdrage aan de Let's Craft and Create Challenge Blog.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor het meedoen aan de Cute As A Button Challenge Blog.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  44. What a beautiful design.
    Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
    Keep crafting!
    Lj xx
    DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Beautiful card and congrats on your top wins. Thank you for playing with us at Love to Craft Challenge and we hope to see you again next time!
    XOXO, Aimeslee LTCCB DT
    http://paper-paisleys.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen