de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 22 november 2021

Speciaal voor jou

 
Hallo Allemaal,

Ook vandaag een verjaardagskaart, die ik al even geleden maakte, voor iemand die binnenkort jarig is en 3 kleinzonen heeft, vond ik dit plaatje van Daantje, wel heel erg leuk..


Het plaatje gemat op donkerblauw cardstock en mijn favoriete stans..


Het DP is van Maja, Life by the sea en een klein strookje van Denim&Friends.. Het randje is van Joy Crafts, het bloemetje van MD met een takje van Ali. Afgewerkt met een strik van witte tule, vastgezet met een brad.. Het sentiment is van Crealies, de ovaaltjes van NS en CardDeco..


De gebruikte stansen, de sterrenrand achteraf niet gebruikt..

Er lagen nog 3 zakken kruidnoten, daar moesten we ook iets mee doen, zaterdag kwam ik dit recept tegen van Zoete Zusjes, een cheesecake met witte chocolade, de bodem van kruidnoten en de topping van bosvruchten, echt zó lekker..




Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

44 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en hmmmm jullie taart ziet er geweldig lekker uit.
    Dat zal zeker gesmaakt hebben.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer heel leuk Ans.
    Wat een grappig plaatje is dit.
    Je taart ziet er heel lekker uit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart met het leuke plaatje Ans.
    En de taart ziet er ook heerlijk uit!
    Ik ga woensdagmiddag met de kleinkinderen pepernoten bakken....vinden ze altijd zo leuk om te doen!
    Groetjes diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brilliant colours, lovely design. Love the cute picture you used... x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart.
    Leuk plaatje. Heel mooi papier.
    En je gebak ziet er lekker uit.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart Ans en dat ziet er inderdaad lekker uit.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaart, Ans.
    En die cheesecake ziet er verrukkelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart met dit stoere en gelijk schattige plaatje! De taart ziet er heerlijk uit, wat zullen jullie gesmuld hebben!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart voor een oma met 3 kleinzonen, Ans.
    En je taart ziet er heerlijk uit.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart met het plaatje als blikvanger. Inderdaad een mooie stans. En O wat ziet de taart er lekker uit. Om te onthouden, het lijkt mij leuk om een pepernotentaart te maken. Pepernoten kan ook goed voor monchou, hadden wij willen doen maar vergeten. Een andere keer maar weer. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met het schattige plaatje met de leuke kleuren en details is het weer een kunstwerkje geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart. Het is een enig plaatje. Je hebt er weer mooi papier bij gevonden. Leuke afwerking..De taart ziet er lekker uit. Onthouden… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Ans en inderdaad een grappig plaatje. En de taart ziet er lekker uit, lijkt me een heerlijke combinatie. Geniet er maar van. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik lag nogal achter maar heb weer even al je posts terug gekeken en natuurlijk zijn al je kaarten even mooi als altijd. Deze jongenskaart is ook erg leuk geworden.
    Je taart ziet er verrukkelijk uit, goed idee om zo kruidnootjes te gebruiken.

    groetejs van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze kaarten zal zeker in de smaak gevallen zijn voor een oma met 3 kleinzonen. De taart ziet er heel lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart Ans en die luikjes aan de zijkant bij je plaatje vind ik erg mooi erbij! Het water loopt me in de mond van je taart, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Ans en de taart ziet er lekker uit....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart de taart is te klein voor ons allemaal
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow Ans wat een schitterende kaart met prachtige details. Superleuk plaatje ook!
    Wat ziet die taart er heerlijk uit en wat een idee om kruidnoten hiervoor te gebruiken.... hier liggen ook 2 zakken en ik eet ze niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi en lief kaartje, schattig plaatje ook! Oeh, die taart ziet er gevaarlijk lekker uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie en lieve kaart is het! vertederend plaatje.
    EN die taart! Wauw die ziet er goed uit.... misschien iets voor vrijdag, ik ga op zoek naar het recept.
    Jaren geleden reageerde je een keer dat je me miste in reacties. Nu mis ik jou alweer een aantal dagen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super mooi kaartje met zo'n lief plaatje! Leuk voor een oma en die taart ziet er heerlijk uit. Goed idee om zo van je kruidnoten af te komen. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke kaart Ans met dit super schattige plaatje, je cheesecake wauw lijkt mij heel lekker, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a wonderful card! I love seeing all your cards. So beautiful! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Diane CT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oooh wat schattig dit kaartje en wat ziet die taart er heerlijk uit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele leuke toepasselijke kaart.
    En die taart.....die ziet er lekker uit!
    Groetje Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wauw wat mooi
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    Dt girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een hele leuke kaart. Het papier van Maja is zo mooi, er is weer een nieuwe blok uit, heb je dat al gezien?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart, Ans
    Heel mooi gemaakt
    Wat een lekkere taart heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een prachtige felicitatie-kaart en inderdaad een leuk plaatje. Oh die taart klinkt heerlijk, yummie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een hele lieve maar ook stoere kaart!
    Die taart ziet er erg lekker uit zeg!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schattig en mooi kaartje Ans.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. A beautiful card Ans, a super image and lots of great layers.
    Your cake looks fabulous, very yummy.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een mooie kaart met een stoer plaatje. Prachtig DP ook.
    De taart ziet er ook lekker uit.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig weer Ans…leuk gedaan!
    De taart ziet er ook top uit en was vast heerlijk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hello Ans, your card is perfect - I love all the embellishments. The cheesecake looks delicious as well! Thanks for joining in with us at Crafty Calendar Challenge this month, hope to see you again.

    Sarah R
    Crafty Challenge DT

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Beautiful page. hank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” November Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
    Carole x DT Craftilicious Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gorgeous project Ans. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Wendy CT

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Beautiful card! You always add such lovely elements to all of your cards. Thanks for sharing with us at Lil Patch of Crafty Friends, and good luck! :)

    ~Marie B -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  40. A super cute card. Thank you for sharing with us at Dream Valley challenge. Marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Such a lovely card
    Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
    Keep crafting!
    Lj xx
    DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoe je kunt voorkomen dat je man gaat scheiden of scheiden en ervoor zorgt dat hij meer van je gaat houden dan ooit tevoren, ik en mijn man waren lange tijd gescheiden, hij verliet me voor een andere vrouw, maar ik hou van hem met heel mijn hart, ik had ongeveer Dr. Sacre hoe hij de relatie kan herstellen en geliefden bij elkaar kan brengen, ik neem contact met hem op en leg hem alles uit wat er gebeurt, hij vertelde me dat mijn man na zijn gebeden terug zal komen. Ik heb het materiaal dat nodig is voor de gebeden, binnen 24 uur mijn man was terug naar mij, we zijn gelukkig samen heeft één grote gelukkige familie mijn 2 kinderen zijn blij dat hun vader terug is, informatie over hoe je contact kunt opnemen met Dr Sacre staat hieronder
    Neem contact op met Dr Sacre
    WhatsApp-nummer: +2349076034359
    E-mailadres: Sacretempleofpower@gmail.com

    mevrouw Marian

    BeantwoordenVerwijderen