de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 14 maart 2022

Lieve Groetjes

 
Hallo Allemaal,

Vorige week was Caroline jarig en voor haar maakte ik deze kaart, het plaatje is van Mattie MB0201, het DP van Maja, Summertime..

Het plaatje gemat op rood cardstock en een stans van Ali..



De hartjesrand is van MD, al een oudje maar blijft heel leuk.. De klaproos, de kleine bloemetjes en het blad zijn ook stansen van Ali. In de breedte een strookje papier met daar onder een kantje. Het sentiment is van MD CS0847, de dubbele vlinder is van Ali. De strik is van tule, vastgezet met een brad.


..de gebruikte stansen..

En dan nog iets..

Onze Dexter is inmiddels bijna 9 maanden en heeft flink wat beweging nodig..


Ik loop ca. 2 uur per dag met hem, in 3 rondes..ik heb er zelfs wandelschoenen voor gekocht..


Ik vind het ook lekker om te wandelen en..deze week was ik bij de diabetes-verpleegkundige en ..ik was ruim 3 kg afgevallen en mijn suiker was een flink stuk lager. Als het zo door gaat kan er misschien een gedeelte van de medicijnen vanaf.. dat was goed nieuws..

Minpuntje is dat ik echt minder tijd heb om te bloggen en ook het kaarten maken lukt niet meer als voor heen, ik maak gewoon minder en kan niet alles meer bijhouden..  Daarbij komt dat Ed deze week écht, ja écht zijn laatste werkdag heeft en ik wil ook niet meer zo veel boven zitten als hij thuis is..
Ik ga zien hoe het loopt en probeer toch 1 à 2 keer per week langs te komen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansxx

Challenges:

37 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je voor Caroline gemaakt Ans....mooi met het fleurig boeket!
    Ja in wandelen gaart veel tijd zitten....wij wandelen ook veel.
    En dan schiet het bloggen er weleens bij in....maar dat is oke toch....je moet keuzes kunnen maken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous Ans, such a pretty topper and lovely papers.
    Dexter looks adorable, we have two black Labradors and they need lots of exercise, it is very good for us though.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor de jarige Caroline.
    Wandelen en hobbyen gaat veel tijd in zitten.
    Soms moet je keuze maken.
    Maar Wandelen is heel gezond.
    Dat doen wij ook veel.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je veel berichten Ans! En het meeste gelukkig goed bericht! Fijn om nog zo veel te kunnen lopen, lekker makkelijke schoenen heb je gekocht. Ja en 'n mens moet idd soms keuzes maken... Je hebt 'n hele mooie, fleurige kaart gemaakt voor Caroline hoor, met het plaatje van Mattie. Alles weer fijn daarbij aangepast. Mooie dag vandaag en goed dat je man nu eindelijk thuis kan blijven!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, je kaart is prachtig, en zo mooi fris van kleur. Wat fijn dat Dexter je zoveel laat wandelen, en het je zo goed doet! Fijn dat Ed nu bijna écht thuis is. Ik moet er ook nog een beetje een goede balans in vinden. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat is dit weer een echt juweeltje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart heb je gemaakt in een mooie kleuren combi. Als je zoveel wandelt heb je wel baat bij je nieuwe wandelschoenen en fijn dat je goed nieuws hebt gekregen van de diabetes verpleegkundige.
    Dat is voor Ed nu ook wel fijn, dat het z'n laatste dag is van de week. Alleen zal er voor jou dan iets minder tijd zijn voor kaarten maken en blogrondjes. Maar het belangrijkste is dat je nu samen kunt genieten van Ed z'n pensioen.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend leuke kaart Ans, veel wandelplezier met Dexter, geniet er maar van dat je man nu definitief thuis is....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi plaatje! Je hebt de kaart eromheen heel mooi opgebouwd! Wat een lief koppie heeft jullie hondje en wat fijn dat je wat afgevallen bent en misschien met minder medicatie toe kan.
    En ach, bloggen doe ik al heel lang veel minder en zeker niet meer elke dag, het is niet vol te houden en er is nog zoveel meer dan dat. Al is de hobby erg leuk, alles op z'n tijd! Gewoon lekker doen wat goed voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love your card, thanks for sharing it with us at the Daisy Chain Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je voor Caroline gemaakt! Heerlijk dat je zoveel kan wandelen met Dex en ook nog goed is voor jezelf...win, win Ans! En kaarten en bloggen is een hobby en onmogelijk om dagelijks bij te houden er zijn nog zoveel leuke andere dingen om te doen! Je gaat vast de goede balans wel vinden! En nu echt samen genieten hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke kaart voor Caroline.
    Daar zal ze vast heel blij mee zijn.
    Wat fijn dat de suiker zo gedaald is
    Gezellig dat je man nu voor goed thuis is, ja je kunt niet alles natuurlijk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Ans. Fijn dat door het wandelen de gezondheid beter wordt! De balans vinden nu je man thuis is en bloggen en knutselen komt ook wel weer. Samen genieten is het belangrijkste!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Ans en in mooie frisse kleuren…top!
    Ik begrijp dat het bloggen op een lager pitje komt te staan, ik kan het ook niet meer bijhouden hoor en onbegrijpelijk dat sommige elke dag een kaart plaatsen met een verhaal erbij…ppff niet te doen!
    Goed dat je suiker naar beneden gaat en je medicatie ook kan zakken…top!
    Jullie hondje is een schatje hoor!
    Succes en groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is prachtig, ik heb hem uitgebreid bewondert! En ik zie dat je dezelfde wandelschoenen als ik hebt, die lopen heerlijk en dat heb jij dus wel gemerkt! Al zo lekker afgevallen en fijn dat dat scheelt met je suiker en hopelijk je medicatie....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je super stoere wandelschoenen gekocht! Ik kan dat bloggen ook vaak niet bij houden!
    Je kaartje is weer super vrolijk en erg mooi!
    Ga samen lekker genieten!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful and adorable! I like the layout and the shape.
    Thank you for linking up at Friendship Challenge!
    Good luck and all the best!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Ans. En geniet maar van het buiten zijn, want beweging is veel beter dan het stilzitten met kaarten maken. Dat komt wel weer toch...zeg ik...ja ik zal ook meer gaan vertoeven straks buiten...eerst nog in huis hihi Top dat het je zo goed gaat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. GORgeous colours and design. So many pretty dies too.
    Thank you so much for joining us at Crafty Catz.
    GDT Chrissyxx
    LOve your Dexter too. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A beautifully designed card, beautiful papers and a fabulous design. Thanks for linking up to Fab'n' Funky, Crafty Catz and Crafty Calendar challenges.
    Your Dexter is a handsome boy and all the walking is obviously doing you good!
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie frisse kaart Ans, mooi plaatje en mooi gecombineerd met de vrolijke kleuren en mooie stansen. Heerlijk toch dat wandelen? Ik loop ook zoiets met Ziva, soms langer, soms korter (als het regent hihi). Fijn dat het ook positief werkt op je gezondheid. En wat betreft knutselen en bloggen, gewoon doen waar je zin in hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtig kaartje en mooi papier heb je gebruikt. Leuk dat roos met de klaproos. Ja het is heel herkenbaar wat je zegt over de hond. Ik kom ook niet veel meer tot knutselen en maak nu momenteel alleen kerstkaartjes voor in de vakantie! Ach ik vind het niet zo erg, ik merk dat Lucky al rustiger wordt en zelfs af en toe bij me komt liggen als ik boven ben. Ik vind het ook heerlijk om buiten te zijn, dus ja keuzes he? Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige kaart maakte je voor Caroline.
    Fijn dat de kilo's er af zijn door het vele lopen. En net wat iedereen al zegt je moet doen wat kan en vooral genieten samen met Ed.
    De stempel heb ik inderdaad er later opgestempeld, was ik in het filmje vergeten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je een mooie kaart voor Caroline gemaakt. Je kan niet altijd achter de computer zitten. Er zijn ook andere dingen en vooral nu Ed echt thuis is. Genieten samen. Wat goed dat je door het wandelen met Dexter af gevallen bent en de suikerspiegel lager is. En minder medicijnen hoeft te gebruiken. Het ga je goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart Ans
    Wat fijn dat je zo heerlijk kunt wandelen met Dexter en ach dat bloggen komt wel misschien als het weer wat gaat regenen en anders maar niet is helemaal niet erg zolang jij het maar nasr je zin hebt daar gaat het immers om!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart Ans! Bijna zomers! En heerlijk he, dat wandelen. Ik doe het ook graag en heb geen hond. Wat goed dat het ook zo'n positieve invloed op je diabetes heeft. En ach, ik kan me helemaal indenken dat je minder tijd hebt om kaarten te maken en te bloggen. Zeker nu Ed echt echt echt thuis blijft.. Samen genieten is het belangrijkste!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hello Ans, your card is simply gorgeous! A Lovely image and the embellishments are perfect.

    Well done on the weight loss, and I hope it continues to help keep you healthy and off medication.

    Many thanks for joining in with us at Crafty Calendar Challenge - hope to see you again.
    Sarah
    Crafty Calendar Challenge DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende kaart weer Ans. Ben ff langs je andere kaarten gehopt..... wat is het toch een genot om je blog te bezoeken..... alleen tijd om te bloggen ontbreekt er bij mij aan; dus ik herken het dat je minder tijd om te bloggen en kaarten maken hebt nu je zo fanatiek wandelt én Ed straks pensioen heeft.
    Ik wandel ook 4x per dag met onze hond en alle tijd die je wandelt kun je niet aan bloggen besteden. Vind wandelen wel érg ontspannend (en goed voor de stramme botten 😂). Dus geniet van de tijd samen met Ed en van het wandelen en bloggen is er om eventuele gaatjes op te vullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Supermooie kaart in deze vrolijke kleurtjes!
    Wel fijn dat je nu samen met Dexter een nieuwe hobby hebt wandelen en ja honden kosten tijd maar je krijgt er zoveel voor terug.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi kaartje voor de verjaardag van Caroline.
    Nu je man Ed voortaan meer thuis is zullen jullie samen weer een nieuw ritme moeten vinden, maar dat gaat jullie vast lukken. En ieder moet toch zijn eigen ding blijven doen, dus je vind vast nog wel tijd om kaarten te maken.
    Knap van je dat je 3kg bent afgevallen en misschien minder medicijnen mag gaan gebruiken.
    Geniet van het wandelen met Dexter.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kaart heb je weer gemaakt Ans
    Je kunt niet alles tegelijk doen en buiten zijn is gezond

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Perfect card, stunning and very inspiring xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh wat heb je daar een mooi fris kaartje gemaakt, love it. Zoveel leuke mallen gebruikt. Ja met het betere weer schiet het kaarten maken er we bij in en als dan je man nog eens altijd zal thuis zijn ... dan vrees ik het ergste ;-))
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hier heb je ook al zo mooi gecombineerd in rood en blauw. Supermooi ook die bloemen erbij. Een plezier om te gaan wandelen met de hond, hé. Ik ben nu een weekje niet meer kunnen gaan wandelen, want mijn hondje Loeka heeft last van haar knieschijf. We twijfelen wel nog aan een operatie. Heb die eigenlijk vanmorgen toch nog afgebeld. Ze heeft een halve dag mank gelopen, maar moet ik daarom al laten opereren? Ik weet dat het er ooit van zal komen, maar momenteel vind ik het toch een beetje drastisch. Zit meer in met de herstelperiode waar ze dan voor zou staan, twee maand stil houden... Zo een jong actief hondje 😟 Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. grazie per aver partecipato a The Crafting Challenge Dt Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig kaartje, leuk dat je meedoet bij Daisy Chain

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lovely card!!! Thanks for joining us at Crafty Gals. ~DT

    BeantwoordenVerwijderen