de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 20 juni 2022

Happy Anniversary

 
Hallo Allemaal,

Vandaag 2 kaarten die ik maakte met het prachtige papier van Maja, Celebration, deze roze uitvoering ging naar Lies, ik ken haar al heel wat jaren via het HobbyJournaal en nu hebben we nog contact via FB.


Het hoekje op het plaatje bewerkt met Tipp-ex en Distress inkt..


Het fijne randje aan de bovenkant is van Ali.. de toef gemaakt met een klein plaatje, roosjes en blaadjes.. Achter het plaatje een doily, een vintage kantje en de Happy Anniversary strook.
De strik is van crème tule, vastgezet met een kanten bloemetje en een brad..


..de blauwe ging naar Janneke, ik leerde haar kennen toen ik met mijn vorige Border collie (Connor) wandelde en zij met haar hond Diesel.. We komen elkaar nog regelmatig tegen en ik stuur haar altijd een verjaardagskaart..

Afgelopen dinsdag had Ed het darmonderzoek (colonscopie). Het onderzoek duurde ca. 1 uur, Ed heeft er niets van mee gekregen, door het roesje viel hij meteen in slaap. En..goed nieuws, vorige keer zaten er 5 poliepen en deze keer helemaal schoon.. 

Blogger maakt het steeds spannender, ik moet nu niet alleen bevestigen dat sommige reacties géén spam zijn, maar ook de leeslijst wordt niet meer vernieuwd, dus de nieuwe blogberichten moet ik nu zelf opzoeken..


Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansxx

Challenges:

39 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaarten Ans. En top dat jullie goed nieuws hadden gekregen, zo spannend ook allemaal.
    Dat is minder dat je geen nieuwe berichten zie...zo kost alles nog meer tijd in blogland.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten zijn weer super mooi Ans ! Het zijn plaatjes , prachtig .
    Daar zullen de dames blij mee zijn .
    Fijn dat het goed is met je man.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SCHITTEREND, wat heb je dit weer mooi gedaan Ans, helemaal super! Heb mezelf pas ook een doily cadeau gedaan, vind ik zó mooi... En wat fijn dat de uitslag goed was! Is toch weer een zorg minder...
    Blogger zal voorlopig nog wel een pijnpunt blijven denk ik zo. Maar hoe dan ook, 'n hele fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw schitterende kaartjes Ans mooi papier en kleuren. Goed nieuws dat het schoon is.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaarten Ans.
    Leuke plaatjes.
    Fijn dat de darmen vrij zijn van poliepen.
    Geniet van dit fijne nieuws.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaarten, Ans. Die vrouwenplaatjes zijn zó mooi. Wat een goed nieuws over de uitslag van Ed. Blogger blijft gek doen....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart , en het Maja papier doet daar ook in mee.
    Heel mooi gemaakt met weer allemaal leuke stansjes.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige kaarten heb je met het mooie papier gemaakt. Fijn dast het darmonderzoek bij Ed goed is gegaan en dat die vrij is van poliepen.
    Het bevestigen van sommige berichten dat het geen spam is, heb ik ook nog steeds, maar wat jij nu zegt dat de leeslijst niet vernieuwd wordt, is nieuw voor mij. Ik hoop niet dat dat bij mij ook gaat gebeuren, want dan ben je wel een tijdje zoet, met alles op te zoeken. Ik hoop voor je dat dat probleem opgelost wordt, dat is voor jou dan ook wat makkelijker kijken.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaartjes met de mooie damesplaatjes! Heel mooi gedaan met de combinatie van kleur en papier. Fijn dat alles goed is bij Ed. Een zorg minder. Ik vind Blogger heel vervelend doen,hopelijk komt dat weer goed . Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee heel mooie kaarten, leuk die plaatjes van de dames met de nostalgische hoedjes! Fijn dat er verder niks hoeft te geburen bij Ed. Mijn man heeft hetzelfde, elke vijf jaar een onderzoek naar poliepen. gelukkig zijn die roesjes er. Wat een ellende toch met dat blogger. Ik knijp ijn mijn handjes dat ik er (nog) geen last van heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten Ans
    Zo prachtig dat dp in art deco stijl!
    Wat fijn dat het onderzoek van Ed zo positief was, van harte!
    Tja blogger is een verhaal apart!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 prachtige kaarten Ans, fijn dat het onderzoek goed was...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, what lovely cards. Love the lace and netting. It adds so much beauty. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Diane CT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee prachtige kaarten en wat leuk die plaatjes! Wat fijn dat het goed gaat met de darmen van Ed. Altijd spannend zo'n onderzoek.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja ben ik nog even. Die doily stans waar het over ging, is voor mij nog nieuw en dus nog niet gebruikt en is van 'Dress my Craft,' zó mooi...
    GROET en Voorspoed.
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt twee prachtige kaarten met deze prachtige plaatjes gemaakt. De materialen tip top gecombineerd. Mooie afwerking. Nou dan is blogger bij jou super vervelend
    Als de leeslijst ook niet meer vernieuwd wordt... Dat heb ik grlukkig nog niet. Het is wel jammer dat het bloggen er zo niet leuker op wordt. Met al dat gedoe. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful ladies on your cards, Ans! So many pretty details and perfect roses. Thank you for joining the summer flowers challenge at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige kaartjes Ans met de mooie afbeeldingen en de prachtige bloemen erop. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaarten met super mooie afbeeldingen. Fijn dat met Ed alles goed is!
    Bloggen wordt steeds minder leuk zo!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaartjes zijn het geworden. Bijna hetzelfde maar toch net zo even anders. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful femimine cards Ans, fabulous designs and embellishments - love the Art Deco style images.Thanks for playing along with our ‘Celebrations’ Challenge at Fab’n’ Funky
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaarten zijn allebei prachtig Ans, wat past dat lint onderaan de keert er geweldig mooi bij. Fijn dat alles goed was bij Ed, weer een zorg minder.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Weer 2 prachtige kaarten heb je gemaakt. Alles klopt.
    Mooi om te horen dat er niets is gevonden bij je man.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, 2 prachtige, elegante kaarten met de mooie plaatjes. Ook je kerstkaartjes zijn weer plaatjes. Wat een goed nieuws dat ze niks gevonden hebben bij Ed. Gefeliciteerd met Dexter, alweer een jaar.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaarten Ans. Ze zijn weer zo mooi afgewerkt. En fijn dat alles goed was bij Ed. Het bloggen is inderdaad niet altijd even fijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Many thanks for sharing your beautiful vintage ladies with us in our Summer Flowers challenge at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Ans,
    het zijn twee heel mooie kaarten geworden. Die plaatjes vind ik erg leuk! Bij Nelleke zag ik pas geleden ook zoiets.
    Leuk die contacten door de hobby en de honden!
    Ik reageer nooit via de leeslijst, maar via de blogs in mijn zijbalk. Die klopt nog gewoon. Misschien een tip? Dan hoef je niet zo te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ans, ben ik door Blogger zo afgeleid dat ik je vergeet te bedanken voor het meedoen bij K&K! Dank je wel. Toch nog even een vraag: heb je het idee dat ook de leeslijst in je zijbalk niet klopt?

      Verwijderen
  28. Twee mooie kaarten Ans. Dit mooie papier met bijpassende plaatjes heeft niet veel extra's nodig. Ik heb het ook nog liggen. Fijn dat Ed zo'n goed bericht heeft gekregen, blijft toch altijd spannend. Ja Blogger is een drama. Ik doe wat ik kan en ik hoop dat mijn reacties gezien worden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het zijn weer hele mooie kaarten Ans!
    Fijn dat alles goed was met Ed.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fabulous vintage style cards. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month. Good luck!
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gorgeous anniversary cards. Thank you for joining us at Fab'n'Funky. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. nice card
    Thank you for joining our challenge
    greetings jolanda bongers
    DT Morgan's artworld

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fabulous creation!Thank you for sharing with us over at Cute As A Button. We hope to see you again.
    ~ DT Judy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Deze prachtige kaart heb ik gemist geloof ik, erg mooi gemaakt!
    Gelukkig zeg dat de uitslag voor Ed goed was dat is weer een hele opluchting.
    Inderdaad blogger is erg vervelend. In krijg zelfs berichten dat mensen weer geen reactie konden plaatsen bij mij. Ik moet ook iedereen opzoeken en je krijgt al lang geen melding meer als iemand een reactie plaatst ook zo vervelend. Kost allemaal zoveel tijd.
    Het enige voordeel is dat de foto’s veel mooier zijn dan op Instagram maar anders was ik er al lang mee gestopt. IG wordt ook veel beter bekeken.
    Gelukkig krijgen we de komende weken ons favoriete zomerweer, niet te heet maar heerlijk rond 20/25 graden.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke kaart heb je gemaakt voor onze zomerbloemen challenge bij Knutsels&kadootjes.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT-K&K)

    BeantwoordenVerwijderen