de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 14 november 2022

Happy Birthday to you

 
Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik 2 kaarten zien, die ik maakte met papier en plaatjes van Craft Sensations.. Het lag al een poosje, want ik vond de plaatjes zo groot. Toen bedacht ik dat ik de plaatjes ook wel zou kunnen inscannen, ik heb ze verkleind, de tekst weg gegumd en afgedrukt op fotopapier en toen waren ze naar mijn zin..


De kaarten zijn strak geworden, dat past mooi bij de plaatjes..


Dus een randje aan de bovenkant, een strook overdwars met een stickerrandje en hempcord, de teksten zaten ook bij het DP.


en de tweede in een andere kleurencombinatie, een gestreept stickerrandje en een andere tekst aan de zijkant..
Ik ben er wel blij mee en ik hoop de ontvangers ook..

wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

33 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten zijn het Ans. Goed idee om ze in te scannen en te verkleinen. Het DP past er bij allebei perfect bij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig Ans, en super om ze in te scannen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een stijlvollekaartjes zijn het geworden, mooi,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn prachtige kaarten en heel slim om de plaatjes te verkleinen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaarten Ans.
    Het zijn inderdaad grote plaatjes.
    Slim gedaan ze verkleind.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig deze strakke kaarten! Goed idee om de plaatjes zelf naar je zin te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie felicitatiekaarten Ans
    Zo doe ik ook wel eens als het formaat mij niet aanstaat
    Hele moderne kaarten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat goed opgelost met de plaatjes. Het zijn 2 prachtige creaties geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt 2 schitterende kaarten gemaakt Ans, uit dit blok. Is zo mooi te combineren. Heb het zelf ook maar nog niet gebruikt. Deze 2 zijn echt heel mooi gedaan. En van harte met je toppertje, leuk voor je!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met deze kaartjes ga je zeker weer iemand blij maken.
    Ik heb dat papier ook en net zoals jij schrijft vind ik de plaatjes ook groot. Moet eens gaan proberen of het mij ook lukt om te plaatjes te verkleinen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaarten zijn weer super mooi Ans !
    Wat een prachtige combinatie alles bij elkaar .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Slim om die mooie plaatjes te verkleinen, zo zijn ze toch goed bruikbaar. Mooie kaarten heb je er omheen gemaakt Ans. Ik vind ze chique.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt twee heel mooie kaarten gemaakt met deze knappe dames. De kleurencombinatie past zeer mooi bij elkaar, prachtig geheel!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaartjes. Heel slim om ze zo wat kleiner te maken. Heel mooi gemaakt! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Ans en wat slim om het in te scannen en het formaat te maken dat bij jou kaarten paste. Mooi.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Ans en ook heel anders !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 2 hele mooie kaarten Ans, prachtige kleuren heb je gebruikt. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat twee prachtige kaarten zijn dit geworden. De plaatjes zijn heel erg mooi. Fijn dat het gelukt is om ze kleiner te maken . Mooie kleuren combinatie met het papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goed idee Ans, om deze plaatjes in te scannen en te verkleinen voor op je kaarten. Zijn zijn allebei heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaarten Ans. Ik heb deze blokken nooit kunnen vinden bij onze Action.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Both cards are wonderful and adorable. I'm thrilled to bits.
    Thank you for linking up at Friendship Challenge!
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Slim om ze zo op deze manier kleiner te maken en naar je zin, ze zijn heel mooi op deze kaartjes, erg goede kleuren gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooie kaartjes, slim gedaan om die zo te verkleinen. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Very elegant. Thanks for joining CRAFT challenge. Elaine (Guest Designer)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Het zijn erg mooie plaatjes en fijn dat het je gelukt is om ze iets te verkleinen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such beautiful cards! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Diane CT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. A lovely card.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl CRAFT DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een goed idee zeg om de plaatjes in te scannen en dan te verkleinen. Die ga ik onthouden. Het zijn prachtige kaarten geworden. Dank je wel voor het meedoen op de CRAFT Challenge blog. Succes!

    Groetjes Renske, CRAFT DT

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaarten en prachtige kleuren combi. Leuk gedaan met het touw, geeft een speels effect eraan.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat heb je mooi bedacht met een prachtig en modern resultaat. Ik heb die boeken ook maar kom nooit weg met die plaatjes, leg ze altijd weer aan de kant.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen