de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 15 december 2022

Winter

 
Hallo Allemaal,

Vandaag nog eens een paar kerstkaarten gemaakt met de cirkel stans van MD, ik gebruik hem bijna nooit, ik vind het jammer om al die leuke plaatjes, klein uit te stansen en de rest weg te gooien..


Ik gebruikte Kraft en wit cardstock, bovenaan een strik en oog geplakt, zo lijkt het op een kerstbal, is een gedeelte van een stans van MD. De plaatjes zijn van Syta.

De poinsettia's en takjes zijn van Joy Crafts, Winter is van Craft Emotions. Géén strik op deze kaart maar wel een organza ruche rondom de cirkel geplakt en deze aan de achterkant afgewerkt met nog een cirkel..


..en nog een in hele andere kleuren, de plaatjes zijn van MD, ook de kleuren van de poinsettia aangepast en ook zo'n organza ruche rondom gedaan.. (kaart 1 en 2 voor 2023).


.. de gebruikte stansen, de stans van MD ben ik vergeten, maar die is toch wel bekend..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

38 opmerkingen:

  1. Een zeer mooie kaart Ans, en bedankt voor je kerstkaart die hangt hier al in huis.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig met die organza rand! Ik vind het ook altijd zonde om zo veel van de plaatjes af te snijden!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zijn weer prachtig Ans !
    Mooi met de organza er om heen .
    Een heel werk altijd met deze mal.
    Ik gebruik van gewone kerstkaarten
    die ik krijg kleine plaatjes.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw weer een beauty Ans mooie combie van kleuren xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaartjes Ans voor week 50 , alles past weer mooi met elkaar de plaatjes en winterse kleurtjes ...... Berekoud hier vanmorgen wakker in een witte wereld . Fijne dag gewenst en groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige kerstkaarten Ans.
    Mooi in de ronde mal. Inderdaad jammer om al die mooie plaatjes stuk te knippen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 Schitterende kaarten heb je gemaakt Ans, weer heel erg mooi en nee, van de plaatjes blijft niet veel over maar je krijgt hier wel prachtige kaarten mee...
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten, leuk om er een kerstbal van te maken!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk idee om rond de kaart een organza ruche te plakken. Knap werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaarten Ans
    Zo mooi met die rand erlangs!
    Nog bedankt voor de prachtige kerstkaart, met het roodborstje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om met deze ronde layoutmal een kerstbal te maken. Je hebt wel het mooiste van de plaatjes gebruikt! Prachtig met die ruches eromheen! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart Ans. Die stans heb ik ook en ik gebruik hem graag. Ik gebruik ook niet voor elke vakje een plaatje maar vul het op met designpapier. Ik maak meestal een aantal in basis klaar en dan heb ik ook weinig afval. Later maak ik ze dan af. Maar ook zo is jou kaart super. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW! These are just beautiful and fascinating!! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!

    Darlene
    PEACE ON EARTH
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha ik ben al net zo.... heb het zelfs met designpapier 🙈.
    Ook al is er wat van de afbeeldingen verdwenen, het zijn stuk voor stuk juweeltjes van kaarten Ans!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaartjes heb je weer gemaakt. Ben toevallig ook bezig met de cirkel stans. Ik gebruik ze ook niet vaak . Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee hele mooie sfeervolle kerstkaarten Ans, heel leuk afgewerkt met dat strookje eromheen, hij kan zo in de boom hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat MOOI deze ronde kaartjes Ans....zo schattig met de poesjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn heel erg mooi. Toch vaker gebruiken hoor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi Ans !!!
    Vooral die rand erom !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wonderful and adorable! I love the shape so much.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and best wishes!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk om van deze mal een kerstbal te maken. Die ruche eromheen staat erg leuk. Joh, je hebt zoveel plaatjes, dat je er best wat kunt versnijden (hoor wie het zeg....zou het zelf ook zonde vinden hoor). Maar het is een prachtige kaart geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt twee mooie kaarten met de cirkelmal gemaakt. Vooral bij de tweede vind ik de plaatjes zo goed gecombineerd. En wat een leuk idee om er kerstballen van te maken. Feestelijk met de ruche er omheen.
    Ook wil ik je bedanken voor je prachtige kerstkaart. Jouw kaart was de eerste die bij mij in de bus viel.😀
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oooh wat zijn ze prachtig Ans.
    Mooie plaatjes zitten er in verwerkt en erg leuk afgewerkt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog even een reactie op je vraag of ik je kaartje al heb ontvangen, maar dat is niet. Hij zal nog wel komen, ik merk dat er meer kaarten veel later komen dan zou moeten! Je hoort het als hij binnen is. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het zijn prachtige kaarten geworden. Ik snap wel wat je bedoeld met maar een gedeelte van de plaatjes te gebruiken. Dat heb ik ook wel eens. Maar bij deze is het resultaat wel heel mooi geworden. Je hoeft er geen spijt van te hebben.
    groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart, Ans. Leuk, dat lint zo langs de rand.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. love the shape,Thanks for joining us at Crafty Gals Challenge Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh dat vind ik knap dat je dat ruche zo mooi om de kaart krijgt. Geeft een mooie effect. Het is bij deze stans zeker passen en meten met de plaatjes, maar de ontvanger ziet natuurlijk niet wat je weggegooid hebt..Het zijn beide heel mooie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige ronde kaarten. Een mooie afwerking met de ruche er omheen knap werk. Je hebt mooie plaatjes gecombineerd. Ik wil je namens mijn moeder bedanken voor je prachtige kerstkaart. Heel lief om haar een kaart te sturen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat zijn het leuke kaarten. De grote ronde mal waarin de vele kleine plaatjes kunnen gebruik ik ook te weinig terwijl daar echt hele leuke kaarten mee te maken zijn. Ik die bij je laatste foto een andere mal. De kerstbalmal zeg maar. Heb je die er achter gebruikt? Achter de kleine plaatjes? Ze zijn mooi.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ans even kijken bij de challenge Alsorts ch blog gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow, Ans, such amazing shaped cards - love all the little scenes you fit in! Thanks so much for playing at Sparkles!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Thank you for playing along this week at International Art & Soul. I sure hope to see you back again very soon!!!

    TTFN,

    CraftyGirl
    International Art & Soul DT
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Very pretty. So glad you shared over at Sparkles Christmas, Crafty Gals Corner.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. I adore your card design! So very pretty! Thank you for sharing your wonderful project with us at Dream Valley challenge.Neva DT

    BeantwoordenVerwijderen