de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 13 maart 2023

Happy Birthday

 
Hallo Allemaal,

De 8ste was John jarig (hij werd 40 jaar) en voor hem maakte ik ook een kaart. Meestal maak ik iets met een motor, want motorrijden is zijn favoriete hobby. Hij is elk weekend en ook als hij vakantie heeft op de motor te vinden samen met vrienden..

Dit is een foto van zijn eigen motor waar hij heel trots op is.


Het DP is van Authentique Abroad en deze tekst past perfect bij hem..


In de binnenkant maakte ik pockets met labels, links op de foto is Thunder, met een knee slider, John doet de promotie voor deze knee sliders.. 


Deze tekst op de achterkant vond ik ook wel leuk, het gaat altijd om de reis en niet persé om het einddoel.. Het Happy Birthday lint is van MD uit 2013..

Dan laat ik ook meteen 2 tags zien die ik maakte volgens een voorbeeld uit het Marianne Magazine, ik had deze nog nooit gebruikt en ik denk ook niet dat ik dat nog ooit ga doen.. Ik vind ze zo klein, het is  niet echt mijn ding..maar wie weet, krijg ik de smaak te pakken..




Ik gebruikte papier van MD, de Blue Bell stans, het hart en ook het DP is van MD.
De tekstjes komen uit Fleurige groetjes.. Ik heb de tag dubbel gemaakt, zodat deze ook kan staan. Op de linker de tekst Get well soon en op de rechter Happy Birthday. (deze losse teksten zijn van Ali).


..de gebruikte stansen..
Wens iedereen een fijne dag, wat een raar weer hebben we, vrijdag een bult sneeuw, zaterdag dooide alles weg, gistermorgen ook sneeuw en de rest van de dag regen en wat het vandaag gaat worden, zullen we zien.
Groetjes, Ansx

Challenges:

35 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart voor John, en die labels met de hond ook zo een plaatje.
    Je andere labels vind ik ook erg mooi, waarom zou je ze niet meer gebruiken? Te klein of niet je ding.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een stoere kaart voor John gemaakt Ans ! Leuk zijn de teksten .
    En de tags vind ik ook prachtig.
    Jammer om ze niet meer te gebruiken.
    Misschien even wennen .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk is dit allemaal geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart met de motor is echt super gaaf.
    Zo leuk met zijn eigen motor 'in the picture'.
    Je labels zijn ook erg mooi geworden
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stoere kaart voor John.
    Maar de andere kaartjes vind ik echt zo leuk! Ik heb nu ook het hart en meteen een voorbeeld.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stoere kaart voor de jarige Jonn.
    Je labelkaartjes zijn ook super leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart en prachtige tekst op de achterkant. De labels zijn heel leuk!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart heb je voor John gemaakt Ans. Heel persoonlijk met die foto's erop en erin. Je tags vind ik mooi en fleurig maar ik snap wat je bedoelt qua formaat. Misschien leuk om op een kaart te verwerken? Of gewoon als cadeaulabel?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie stoere motorkaart voor John, Ans
    Prachtige foto's en mooi verwerkt tot kaart!
    Je labeltjes vind ik ook erg leuk geworden, kunnje altijd op een kaart gebruiken!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart voor John. Het do is erg leuk met d3 tekst. De labels zijn ook prachtig mooie tekst. De voorjaars labels zijn ook erg leuk. Ik vind de labels wel erg leuk om er een kaart mee te maken. Ook al zijn ze klein… De afwisseling vind ik juist leuk dan weer eens een gewone kaart en dan weer eens een label… Hier hetzelfde met het weer. Nu heel warm.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk deze persoonlijke verjaardagskaart. Leuke details. De labels zijn ook erg mooi. Ik vind het juist een fijn formaat om mee te werken. Ieder heeft zo zijn voorkeuren.
    Het is raar gesteld met het weer. Vrijdag ben ik van Annen naar Maastricht gereden. Vertrokken met heel veel sneeuw, via de Veluwe waar bijna niks lag, rond Nijmegen wel weer sneeuw en in Maastricht helemaal niks. En dat in ons kleine kikkerlandje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stoere kaart voor je schoonzoon! En mooi dat je een eigen foto hebt gebruikt. Mooi hoor en die tekst is lekker stoer erbij. Je labels vind ik ook mooi,misschien kan je ze wat groter maken of op een grote kaart verwerken. Hopelijk vandaag een beetje zon, hier al een waterig zonnetje. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een mooie passende kaart voor John, wat heeft hij een mooie kleurrijke motor. Leuk met de speciale labels aan de binnenkant.
    Ook je tagkaarten zijn super, deze stans is een van mijn favorieten. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een mooie creatie gemaakt voor je schoonzoon, ook je tagkaarten zijn heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je schoonzoon Ans. Je maakte een hele gave en toepasselijke kaart voor hem met deze foto en goede, inhoudelijke teksten, mooi! Je tags mogen er ook zijn hoor, mooi gedaan. En van harte met je prachtige toppertje!
    Fijne dag vandaag, hier schijnt zo nu en dan de 🌞.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een super stoere kaart Ans en 2 mooie tags

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave en stoere kaart voor de fanatieke motor rijder! Je labels vind ik enig hoor Ans! Als je grotere kaarten ermee wil maken kun je ze toch op een kaartmodel verwerken? Misschien een idee, ik vind de labels juist wel fijn om te gebruiken!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful and adorable!
    Thank you for linking up at Friendship Challenge!
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een stoere kaart voor de jarige. Je labels zijn prachtig gedaan Ans.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Your tags are absolutely beautiful. Thank you for sharing with us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Stoere kaart voor John. En je tags zijn erg leuk, ik heb ze ook en gebruik ze erg graag. Het hart heb ik ook sinds vrijdag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gave kaart heb je voor John gemaakt. Zo toepasselijk. Het blijft natuurlijk leuk als je iemands passie kent om daar een kaart mee te maken.
    Ook je tags vind ik mooi. Het klopt dat ze niet zo groot zijn, maar het is je toch goed gelukt om er een mooi geheel van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een stoere kaart Ans....heel mooi hoe je er een persoonlijke kaart van hebt gemaakt!
    Ik vind de kleine labels juist leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die motor...wat stoer en gaaf dat je de foto van zijn eigen motor op de kaart verwerkte. Heel bijzonder.

    De twee tags vind ik ook mooi en handig dat je ze dubbel maakte waardoor ze ook kunnen staan.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een super stoere kaart voor de jarige. De tags zijn mooi en lief, wie weet ga je het nog leuk vinden om ze te gebruiken deze 2 zijn top! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Stoere kaart voor de 40e verjaardag van John.
    Toch heb je met die tag wel mooie kaartjes gemaakt. Ik heb die stansen ook besteld zit er nog op te wachten.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige motorkaart voor John Ans, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie persoonlijke kaart, ook binnenin prachtig gedaan Ans! De labeltjes zijn schattig, kleine labeltjes zijn voor aan een cadeautje/bloemetje wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. A great card and a pair of very pretty tags too! Thanks for sharing with the Triple B challenge. Carol, GD

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Your projects are all lovely! Thanks for linking the birthday motorcycle card with us at MTTC! --Becca

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooi geworden. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij Girlz Make Guyz Cards. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Great work. Thank you for joining the challenge at My Time to Craft. Hope to see you again,

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Cool card!!! Thanks so much for participating in our GIRLZ MAKES GUYZ CARDS challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!!Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  34. A beautiful gift card. Thank you for participating in Friendship Challenge,
    hugs Michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  35. This is realy amazing. So nice. Well done Thanks for entering you card at Girlz Makes Guyz Cards
    Supertoffe kaart, echt geweldig . Ik mis alleen de tandwielen, of zie ik ernaast? Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    hugs
    Claudia
    DT Girlz Makes Guyz Cards
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen