de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 11 september 2023

Herfstgroetjes

 
Hallo Allemaal,

Vandaag ben ik er met een herfstkaart, echt heel toepasselijk haha.. Het plaatje is van MD MB0154, het DP is van Craft Sensations.


Het plaatje gemat op een ovaal van Kraft en de ovale stans van Ali..



Het randje aan de bovenkant is van Joy Crafts en gebruik ik nog steeds graag. De strik is van bruine glittertule, vastgezet met een brad. De blaadjes knipte ik uit het DP, de spinnetjes zijn van Ali.
Het sentiment is van Crealies en de banner van Ali.

Wens iedereen een fijne dag, ik hoop echt dat het weer gaat omslaan, ik vind het echt véééél te heet.
Groetjes, Ansx

Challenges:

26 opmerkingen:

  1. Hoi Ans, dat is het ook. Niet normaal hoor. Morgen is het 24 graden, dat is beter.
    Je kaart is heel mooi. Dat randje blijft toch ook gewoon mooi.
    Laat de herfst maar komen, wat mij betreft, alleen 28 sept nog even een mooie droge dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige herfstkaart Ans.
    Alles past weer zo mooi bij elkaar.
    Wat minder warm is wel zo fijn.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke herfstkaart Ans! Leuk dat je met onze challenge meedoet, nog even linken denk ik?
    Ik vind dit ook niks hoor die warmte!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je herfst kaart is prachtig Ans !
    Een heel mooie combinatie .
    Ik kan ook slecht tegen de warmte.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Ans. Ik vind het ook echt veel te warm, maar het is niet anders.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie herfstkaart in warme kleuren, en de vele extra details! Voor mij mag het meteen minder die hitte!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi herfstkaartje heb je gemaakt! Mooie kleuren vind ik dit altijd. Ik vind d het ook veel te warm. Kan hier ook niet goed tegen. We zitten veel binnen met de airco, maar dat vind dan ook weer niet lekker. Ben liever buiten. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze he4fstkasrt. Wij hebben lekker de wind in de tuin en we hebben gluurders… ha ha. De koeien staan allemaal bij ons achter de tuin. Ze zijn echt nieuwsgierig. S ‘middags gaan ze naar binnen.. dan zien we ze niet meer buiten. Ook te heet. Wij kunnen lekker in de schaduw zitten en nu is er wind… Rustig aan. Heb net de laatste was aan de kant… Vanmiddag maar even rustig aan. Jan haalt met een paar anderen de meubelen uit mijn moeders huis.. Die gaan naar een goed doel. En woensdag brengen we de rest naar haar nieuwe eigen kamer… Aan het eind van de week de kamer inrichten en dan kan ze vrijdag of zaterdag over… Jij maar sterkte met de warmte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig weer Ans, supermooie kaart heb je hier! En ja, het weer... het zal spoedig over zijn, deze hitte. Hou er ook he-le-maal niet van. Maar gelukkig heeft niemand dit in de hand, anders was daar ook nog heibel over... Je prachtige toppertje deed het weer goed! Proficiat, leuk voor je.
    Hele fijne dag vandaag en het is echt snel over met het hete weer...
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie herfstkaart Ans.
    Leuk plaatje en mooie materialen gebruikt.
    Het spinnetje is een leuk extraatje.
    De herfsttemperaturen zijn momenteel nog niet aanwezig, maar het is toch al volop spinnentijd.
    Ik moet er bijna dagelijks vangen en zo van die grote dikke, bah.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a pretty fall themed card with lots of great details and a gorgeous image! Thanks so much for joining us this week at Allsorts challenge! So nice to see you followed Lynn's optional theme too!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie herfstkaar heb je gemaakt Ans!
    Het is inderdaad heel warm....maar morgen is het beter geloof ik.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie herfstkaart. Leuk randje en mal rond het plaatje. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige herfstkaart, Ans
    Mooie warme kleuren
    Ja zoals het afgelopen weekend was wat het weer betreft dat was bijna geen doen ik heb 36graden gezien op de thermometer..
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kaart Ans! En ja het weer mag zeker omslaan ik kan er ook echt niks mee.
    Zit nu buiten onder de overkapping en eindelijk is het nu lekker, een windje erbij. Dus hopend morgen als stukken minder warm.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi herfstkaartje, Ans. Hier wordt vanavond onweer verwacht, maar of het daarna al herfst wordt?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is weer een plaatje Ans en ik help duimen wat het weer betreft.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A lovely focal Autumnal scene, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week and using the die option.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooie herftskaart met mooi plaatje en zulke mooie, warme tinten! Het is nu een stuk koeler, maar nog steeds veel vocht, dat is juist waar ik niet tegen kan. Maar deze de week lijkt het koeler te blijven, daarna weer warmer, we gaan het zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooie herfstkaart heb je gemaakt. Prachtig papier ook. Het weer mag inderdaad inderdaad wel wat minder warm zijn.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ondanks het warme weer vallen er toch al wel veel bladeren van de bomen hé.
    Heel mooie herfstkaart Ans.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi herfstkaartje in deze kleuren.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart met dit leuke plaatje. Gelukkig is het koeler!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous card. Thanks for joining in our challenge over at Crafty Calendar.
    Bev x

    BeantwoordenVerwijderen