de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 17 juni 2024

Happy Birthday

 
Hallo Allemaal,

Toen ik op Temu zat rond te kijken kwam ik hele leuke afbeeldingen tegen die ik besteld heb, heel mooi zacht papier en ik had een lay-out stans van Ali, in de perfecte maat...

Ik heb de afbeelding eerst op Easy connect tape geplakt, dat werkt wat gemakkelijker..


Het randje aan de bovenkant is van Ali, het sentiment en banner zijn ook van Ali.
De schattige bloemetjes zijn van Spellbinders, Mini Blooms and Sprigs S2-314. De strik is van roze glittertule vastgezet met een brad..

Er zitten 12 verschillende afbeeldingen in zo'n pakketje, dus heb meteen een 2de gemaakt..



Op deze kaart een ander bloemetje gebruikt uit dezelfde set van Spellbinders..


..de gebruikte stansen..


en dan laat ik dit nog even zien, de kleine set bloemetjes kocht ik op Amazon, prijs €12,36, ik wilde ook graag de grote set hebben (Be Bold Blooms) die kost bij Amazon €19,91 en bij Temu €2,69.

Dankjewel voor alle verjaardagspost die ik mocht ontvangen, ik heb denk ik iedereen persoonlijk bedankt..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

27 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaarten met mooi papier ook! Ja wat een prijsverschil is het allemaal he.
    Mooie mal is het, zit veel bij.
    En over onze vloer, daar zijn we nog niet echt over uit, pvc overheen leggen in de keuken, of de vloer op de gehele benedenverdieping laten behandelen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Ans, Temu gaat dus goed bij jou? Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten Ans, mooi van kleur en afbeelding is top. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten, Ans
    Dat prijsverschil is wel gigantisch zeg!
    Ik bestel best wel vaak bij Ali, per slot van rekening moeten we allemaal op de"kleintjes" letten, hihihi en daarom kon ik stoppen met werken..
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten met mooi papier en leuke bloemen.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige kaarten Ans.
    Mooie plaatjes.
    Ook de bloemen zijn prachtig.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt de smaak voor dieptekaarten goed te pakken. 2 prachtige kaarten. En je hebt Temu ook ontdekt, ik heb er lang wantrouwig over gestaan maar na een paar bestellingen toch wel tevreden over. Ze houden woord qua leveringstermijn en beloftes over een kortingsbon als ze te laat leveren. En ze leveren veel sneller dan bij Ali.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie diepte kaart met het mooie plaatje heel erg geschikt hiervoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee mooie diepte kaartjes net dit mooie papier. Ja het is een heel groot verschil of je bij de een of bij de ander koopt. Dat zullen de dure merken ook wel merken. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten en plaatjes en de bloemenmallen zijn ook te gek!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is misschien niet helemaal goed, want de ontwerpers moeten ook worden betaald. Er komt zoveel moois uit en ja af en toe iets veel goedkoper aan schaffen maakt het zeker leuk! Gaaf papier heb je gebruikt voor je diepte kaarten Ans, heel sfeervol geworden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaartjes heb je gemaakt, lieve kleurtjes
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 mooie dieptekaarten Ans. Leuke bloemetjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaarten zijn het Ans!!
    En wat een mooie plaatjes zijn dit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zijn prachtige kaarten met deze mooie plaatjes. Wat een enorm prijsverschil...zeker leuk om af en toe eens iets aan te schaffen waar je niet de hoofdprijs voor hoeft te betalen . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het zijn zijn zeker mooie plaatjes en ideaal voor dieptekaarten. De bloemen zijn ook prachtig, de afwerking is ook prachtig. Ja het kost tegenwoordig wel een hele duit als je bij wil blijven, af en toe een koopje is welkom.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie papiertjes voor een dergelijke kaart! Ze zijn allebei prachtig, Ans!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie romantische kaarten en wat een enorm prijsverschil! Ik koop vaak Marianne Design spullen en dat is volgens mij bijna overal dezelfde prijs.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige kaarten en inderdaad mooie plaatjes en stansen Ans ....jij kunt weer lekker vooruit en wat een prijs verschil.............gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie dieptekaarten heb je met die mooie afbeeldingen gemaakt Ans. Lieve kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt een paar prachtige dieptekaarten gemaakt met deze mooie plaatjes en bloemen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt twee hele mooie kaartjes gemaakt Ans! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie dieptekaarten Ans, leuk plaatje en mooie stand van de bloemetjes gebruikt, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaarten en je hebt inderdaad hele mooie bloemetjes gebruikt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind ze supermooi Ans.
    Mooie afbeelding heb je ook gebruikt.
    Ik heb bij Temu nog nooit besteld, wel bij Ali. Ook maar eens ff rondkijken bij Temu dan. Wie weet ;)

    BeantwoordenVerwijderen