de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 29 juli 2024

It's a Girl / It's a Boy.

 
Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik 2 geboortekaartjes zien, zó leuk om te maken maar heb er maar zelden een nodig.
Ik maakte een roze uitvoering voor een stel dat hun derde dochter kreeg en ik zie steeds foto's voorbij van 2 grote zussen, die zó blij zijn met hun kleine zusje..

Ik heb de log cabin layout stans gebruikt, deze plaatjes pasten er precies in.


Het randje aan de bovenkant is van Ali, de lay-out stans van MD. De vlaggetjes lijn met de naam Julie ingelegd en opgehangen aan een slinger van MD. De ballonnen zijn van Ali, het bloemetje van Joy Crafts. De strik is van witte glittertule, vastgezet met een strikje en roze belletjes. Het sentiment is al een oudje van MD EC0152.



Een oud-collega van Ed werd Oma van kleinzoon Evan. Voor haar maakte ik de blauwe uitvoering, ook met een leuk plaatje. Op de ballon Oma gestempeld (MD CS1051). Hier ook de rand van Ali gebruikt en de strik met blauwe belletjes.

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx.

Sorry ben afgelopen week niet bij iedereen langs geweest, ik kreeg Tramadol als pijnstilling voor mijn rugpijn, daar werd ik flink ziek van en toen ik stopte nog zieker.. dus helaas, zal het verder met paracetamol moeten doen...

Challenges:

33 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaarten Ans.
    En ook ik red het niet om bij iedereen langs te gaan, heel veel beterschap dat het snel beter maar gaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee mooie babykaarten Ans.
    Leuke plaatjes, en details.
    Beterschap gewenst met je rug.
    Niet fijn als je van de medicijnen ziek word.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaartjes, jammer dat je ze niet vaak nodig hebt.
    En wat ontzettend vervelend voor je Ans! Leef echt met je mee hoor (van afstand). Ik hoop zo dat er iets komt wat de pijn draaglijker maakt...... Sterkte!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk deze geboortekaartjes. Altijd leuk om het persoonlijk te maken met de naam van de kleine er op.|
    Sterkte met je rugpijn. Erg vervelend. Zeker als de medicatie niet het gewenste resultaat heeft.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super lieve kaartjes laat je zien en mooi gemaakt!
    Ohjé wat een narigheid voor je…ik had ook tramadol toen ik een wervel had gebroken, vreselijk ik zag Dick 3 dubbel door de kamer lopen en ook super beroerd ervan dus ook gauw gestopt.
    Misschien is oxycodone iets voor je maar maakte mij suffig na knie operatie! Is de oorzaak eigenlijk al gevonden?
    Veel sterkte gewenst!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super lieve kaarten Ans
    Wat naar die pijn in je rug .
    Pijn went helaas nooit.
    En je hebt dan weinig energie
    Vervelend als ze de oorzaak
    kunnen vinden ,veel sterkte.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatjes! Ik heb dit soort kaarten ook niet meer echt nodig maar ze zijn zo leuk om te maken. Sterkte met je rug. Heel vervelend dat het nog niet over gaat! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaartje met de zachte kleurtjes en de superschattige plaatjes en de leuke details
    wat vervelend van de medicijnen, hoor het vaker dat mensen slecht reageren op Tramadol ik hoop dat je snel opknapt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 prachtige geboortekaartjes Ans, vervelend dat tramadol niet werkt, heb ook last van rug, gebruik paracetamol en ibuprofen 400mg ervoor, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig je babykaartjes Ans en heel leuk om te maken en ze zullen heel blij zijn met beeldige felicitatie kaartjes!
    Echt naar voor je dat je zo ziek werd van de pijn stiller maar er is toch nog wel een andere mogelijkheid voor je?! Sterkte hoor,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo schattig deze mooie kaartjes in pasteltinten! Blijft mooi voor babykaartjes, hè? Ik heb er ook bijna nooit meer een nodig, inderdaad nog wel voor oma's en opa's, de leeftijd zullen we maar zeggen :)
    Oh bah, dat is naar als je van een pijnstiller zieker wordt en ermee moet stoppen! Is er geen alternatief, wat iets sterker is dan paracetamol?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaarten zijn superleuk met de schattige plaatjes en de naamslinger. Wat balen dat je zo ziek wordt van die medicatie, ik hoop dat ze nog een alternatief voor je hebben. Sterkte!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige geboortekaartjes, Ans.
    Wat vervelend dat je zo ziek bent geworden van de Tramadol. Bij mij helpt Diclofenac met Paracetamol gelukkig goed, maar volgens mij is jouw rugpijn veel heftiger dan bij mij. Sterkte!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een dotjes die kaartjes, echt mooi gemaakt.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Tramadol! Zwijg me erover, jaren geleden ook eens moeten slikken tegen ischias. Ik werd er misselijk van, maagpijn verschrikkelijk. Overgestapt op paracetamol en dat ging beter, al duurde het een week of zes voor de pijn over was. En onze jongste zoon moest na een ingreep zowel paracetamol als Tramadol innemen en die slikte het als snoepjes, geen bijwerkingen. Gelukkig gaat het nu ook beter met hem.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie babykaartjes Ans
    Zowel de blauwe als de roze,
    Supermooi!
    Beterschap voor jou!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O, Ans wat naar voor je een vervelende bijwerking van tramadol, beterschap met je rug. Beide kaarten zijn top!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een dotjes die babykaarten Ans. Lieve plaatjes en mooi gedecoreerd, wat zijn die vlaggetjes met naam leuk. Die maken het meteen heel feestelijk vind ik. Ja van Tramadol kun je flink beroerd zijn, wat vervelend voor je. Beterschap!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ans. Je hebt twee schattige babykaarten gemaakt. Leuk met deze stans. De plaatjes zijn zo schattig. Leuk opgemaakt. Jammer dat je ziek van de tramadol werd. Het is geen fijn spul... veel sterkte ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OO wat een schattige baby kaartjes ze zijn zo lief en prachtig gedaan. Tradonal daar kan je erg misselijk van zijn, heel veel sterkte en snel beterschap Ans. Groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatjes van kaarten Ans!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. OMG these are SO adorable! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Owner
    Sisterhood of Crafters
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple BWord Power, Love Those Pretty Papers

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattige kaartjes, leuk dat je ze weer een keer kon maken. En wat vervelend dat je zo ziek werd van de tramadol en ook daarna. Ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt, sterkte.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. je hebt 2 prachtige lieve baby kaartjes gemaakt Ans, toppie weer.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Twee leuke kaarten met schattige plaatjes, altijd een meerwaarde als je de naam erop zet. Ik wens je vlug beterschap en zonder extra problemen van de medicatie.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Ans,

    Deze geboortekaartjes zijn GEWELDIG! Alle details spatten er weer van af. Je blijft er echt naar kijken.

    Die mal is toch ook zo leuk. Je kan er zoveel kanten mee op. Babykaarten kunnen gauw een beetje zoetig zijn, maar deze zijn juist ook weer een beetje hip door de vierkante vormen.

    Helemaal leuk! Zal een feestje zijn om zo'n kaartje te krijgen.

    Groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Ans, a gorgeous pair of cards and will make special keepsakes for the families of the new babies. Love the log cabin die, looks like a great way to use up some of those patterned papers. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw...
    Megan DT LPoCF

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig zijn je kaarten Ans, echt plaatjes! Hopelijk vinden ze nog een goede pijnstilling voor je tramadol is echt geen fijn medicijn. Sterkte en groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een geweldige kaarten !!!!
    En ook helemaal in jouw stijl !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I am very glad you joined us this week at Lil Patch of Crafty Friends Challenge Blog. I hope you had a fantastic time!!! See you back very soon to play in another amazing challenge. :)

    TTFN,

    CraftyGirl
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com
    Lil Patch of Crafty Friends Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen