de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog
Posts tonen met het label 18 jaar. Alle posts tonen
Posts tonen met het label 18 jaar. Alle posts tonen

vrijdag 28 december 2012

..zieke poes en...2 kaarten...

Hallo Allemaal,

..poeh..vandaag even geen tijd om te bloggen..eerst moesten er weer boodschappen gehaald worden,
de vloeren gedweild...nadat er 6 honden op gelopen hadden...en het nat en vies weer was...de bieb..etc..
Gisteren moest er bloed geprikt worden bij een van de katten van mijn dochter, dus mijn man en ik mee als
steun voor haar..hihi.. Dat prikken bij de poes moest in haar keel, brrr...dat zag er eng uit...toen nog op
een andere plek..en dat ontsmettingsmiddel stonk en ze bloedde plotseling heel erg...ik voelde me doodziek
worden en zag Julia ook al tollen...dus snel mijn man geroepen, die in de wachtkamer zat...Julia was inmiddels weer overeind en ik...ben naar buiten gegaan om bij te komen...wat een helden... Maar het bloed
prikken is het toch nog gelukt...Oefff... ps.hoorde van mijn dochter dat het een nierprobleem is, dus aangepast voer en tabletjes proberen...

Heb voor allebei de kaarten papier gebruikt van Prima Madeline en 2 totaal andere kaarten gekregen.
Ik heb een plaatje gebruikt van Gerda.
Paperdoily, bandjes, roosjes, ribbelkarton,plakparels etc..



Deze is voor de dochter van mijn broer, die binnenkort 18 jaar wordt, ze houdt niet van rose,
niet van poespas..een gewone kaart...dus daar heb ik me aan gehouden..hoop ik...
Twee vlinders en nog wat kleine vlindertjes, papier,doily, geruit lint..plakparels etc..

Zo, dat was het weer...het was hier vanmorgen droog en zonnig en nu...plenst het hier...

Verder wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten, leuk dat jullie mij willen volgen...

Wens jullie allemaal nog een fijne dag, liefs en groetjes Ans..