de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog
Posts tonen met het label DP WRS Man about town. Alle posts tonen
Posts tonen met het label DP WRS Man about town. Alle posts tonen

maandag 21 maart 2022

Met Pensioen...

 
Hallo Allemaal,

Vorige week donderdag 17 maart was het dus echt de laatste werkdag van Ed en..op woensdag had ik nog géén idee voor een kaart. Na wat zoeken op internet kwam ik dit leuke plaatje tegen, dat heb ik uitgeprint..

Het plaatje gemat op een postzegelstans van Ali..


Aan de bovenkant een scheurrand van Noor, de gaatjesrand is van Ali. De vlaggenlijn en de tekst komen uit een boekje van Déco Time, het sentiment en banners zijn van Ali..


..de gebruikte stansen..

Ik kocht zijn favoriete luchtje bij Douglas (Antaeus van Chanel) ...


Rond 16.00 uur was hij weer thuis en kreeg nog als afscheid een lekkere doos bonbons, een boekenbon en een doos Merci met deze tekst op de achterkant..



Wij gingen uit eten bij de Beren, bij ons in de straat, 5 minuten lopen..


Ze hadden een nieuwe kaart en deze fish & chips is zeker een aanrader..



De pensionado geniet van zijn apple crumble toetje..

Volgende maand gaan we nog een keer dan met zijn collega's van het cluster Exact..

Wij zijn alle 2 heel blij dat het nu echt afgesloten is..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansxx

Challenges:

donderdag 10 maart 2022

Biker King

 
Hallo Allemaal,

Géén kerstkaart vandaag, die liet ik dinsdag al zien i.v.m. GD-schap. Vandaag plaats ik de verjaardagskaart die ik voor John (onze schoonzoon) maakte, hij was op 8 maart jarig.
Het plaatje is een foto van hemzelf, zijn grote trots, een nieuwe motor..

Het DP is van Wild Rose Studio, Man about town, de foto gemat op zwart en wit cardstock.


De rand met gaatjes is van Ali, ik vond het wel leuk om deze aan de bovenkant te plaatsen, de pijlen (chevrons)  zijn van Ali. Het sentiment is van Leane, geplakt op een metalen tandwiel..Het zilveren hoekje is van SL.


Het label dat achter de foto zit met daarop de tekst Biker King (MD col 1343), een zwart lintje, rood scrappersfloss en een charm van een motorfiets..
Hij heeft de kaart ontvangen en was er blij mee..



..de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansxx

Challenges:

maandag 9 maart 2020

Have a fantastic day


Hallo Allemaal,

Gisteren was mijn schoonzoon jarig en voor hem maakte ik ook een kaart, zijn grootste hobby is motorrijden, dus een foto van hemzelf in actie, mocht op de voorkant..

Het frame is van Ali, met nog extra tandwielen in 't zwart op het witte frame..


Ik zag ergens een leuk model, dat heb ik nagemaakt, in mijn eigen maten.. de tandwielen aan de zijkant zijn van Ali..


hier nog een keer het frame gebruikt nu in Kraft, de motorfiets van Ali, de tekst is van Joy Cr.




De kaart helemaal open, het achtergrondplaatje is van HV, één van hun 5 honden (Jade) heb ik uitgeknipt, de teksten zijn van SL. Aan de rechterkant een pocket met tag van Spellbinders..


en weer dicht, vastgemaakt met een stoer lintje, hij was er heel blij mee..


..de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
Fab 'N Funky - Creative Crafting Uncles (sports) - Do-All Kreatives (Birthday man) - Creative Fingers - Daisy Chain (use dies) - Through the purple haze - Cute card Thursday - Crafty Sentiments - Crafty Creations - 2 Sisters on the blog - A bit more time to craft - Love to craft - Love to scrap - Scrapping 4 Fun - Always Fun challenge.