Hallo Allemaal,
Vorige week donderdag 17 maart was het dus echt de laatste werkdag van Ed en..op woensdag had ik nog géén idee voor een kaart. Na wat zoeken op internet kwam ik dit leuke plaatje tegen, dat heb ik uitgeprint..
Aan de bovenkant een scheurrand van Noor, de gaatjesrand is van Ali. De vlaggenlijn en de tekst komen uit een boekje van Déco Time, het sentiment en banners zijn van Ali..
..de gebruikte stansen..
Ik kocht zijn favoriete luchtje bij Douglas (Antaeus van Chanel) ...
Rond 16.00 uur was hij weer thuis en kreeg nog als afscheid een lekkere doos bonbons, een boekenbon en een doos Merci met deze tekst op de achterkant..
Wij gingen uit eten bij de Beren, bij ons in de straat, 5 minuten lopen..
Ze hadden een nieuwe kaart en deze fish & chips is zeker een aanrader..
De pensionado geniet van zijn apple crumble toetje..
Volgende maand gaan we nog een keer dan met zijn collega's van het cluster Exact..
Wij zijn alle 2 heel blij dat het nu echt afgesloten is..
Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansxx
Challenges:
.jpg)

.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)






