de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog
Posts tonen met het label DP van MD. Alle posts tonen
Posts tonen met het label DP van MD. Alle posts tonen

maandag 16 maart 2020

Congratulations


Hallo Allemaal,

Onlangs kreeg ik bij een bestelling van de Egel, een paar knipvellen, en één er van vond ik wel leuk, ik heb er meteen een paar kaarten mee gemaakt..
Het knipvel en DP zijn van MD.. (uit verschillende blokjes).

Het plaatje met een cirkelstans uitgestanst, daar achter ook een cirkel van Crealies..


De rand aan de bovenkant is van MD, ook het smalle randje, boven en onder is van MD. De hartjesrand is van Ali, net als het hoekje. De schaar en het klosje (omwikkeld met DMC garen, zijn van Ali). Afgewerkt met een organzastrik, bloemen (Ali) takjes van MD en een sentiment van Ali..


Voor dat ik de kaart verstuurde, plakte ik deze envelop in de binnenkant, gevuld met thee en honing sticks..


..en de 2de deze meer met goudkleurige accenten.. De sketch is van Cheerful Sketches.


..en samen..


... de gebruikte stansen..

Ook ik begin me nu toch wel zorgen te maken over het Corona-virus, al 20 doden! Steeds meer mensen raken besmet.. en vanaf vandaag ook alle scholen gesloten, hoop dat we géén Italiaanse taferelen krijgen..Sterkte allemaal.


In Brabant is 't nu nog het ergste, maar ze blijven humor houden..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
The Sketchy challenges - Cheerful Sketches - Creatalicious challenge - Crafty Friends - Crafty Creations - Scrapping 4 Fun - Cute Card Thursday - Crafty Sentiments - Daisy Chain - A bit more time to craft - A perfect time to craft - Aud Sentiments - Creative Craft Cottage - Through the purple haze - Crafting Happiness.