Ik heb het plaatje geprint op canvaspapier en papier gebruikt van Graphic 45, Christmas Past...
DP is van Graphic 45, Christmas Past.
Spellbinders Floral Ovals
Doily en klokjes zijn van Dovecraft.
verder nog brad - kant -zigzagband -goudband - seam binding - label Romak - sterren Xenos en
plakparels...
scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ thema bakken
kaartenuitdagingen.blogspot.nl/ thema feest.
webshop-Anmacreatief.blogspot.nl/ thema alles mag..
Zo, dat was het weer..vanmorgen scheen de zon nog en nu...wordt het ontzettend koud.
Wens jullie allemaal een fijne dag, liefs en groetjes Ans.
.jpg)
.jpg)