de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog
Posts tonen met het label Dovecraft. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Dovecraft. Alle posts tonen

zaterdag 1 december 2012

...Vrolijk Kerstfeest...

Toen ik op internet aan het zoeken was naar een plaatje dat betrekking moest hebben op -bakken-, kwam ik dit schattige plaatje tegen..zo'n echt Engels plaatje..super...Ik moest meteen aan mijn dochters denken toen ze nog klein waren, de oudste moest alles vóór doen en de jongste mocht eerst toekijken..wat ze natuurlijk helemaal niet wilde...ik óók... ik óók...
Ik heb het plaatje geprint op canvaspapier en papier gebruikt van Graphic 45, Christmas Past...


Gebruikte materialen:
DP is van Graphic 45, Christmas Past.
Spellbinders Floral Ovals
Doily en klokjes zijn van Dovecraft.
verder nog brad - kant -zigzagband -goudband - seam binding - label Romak - sterren Xenos en
plakparels...



Deze kaart doet mee aan de volgende challenges
scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/   thema bakken
kaartenuitdagingen.blogspot.nl/            thema feest.
webshop-Anmacreatief.blogspot.nl/     thema alles mag..

Zo, dat was het weer..vanmorgen scheen de zon nog en nu...wordt het ontzettend koud.
Wens jullie allemaal een fijne dag, liefs en groetjes Ans.