de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog
Posts tonen met het label embosingfolder NS. EEB012. Alle posts tonen
Posts tonen met het label embosingfolder NS. EEB012. Alle posts tonen

donderdag 5 maart 2020

Merry Christmas (8x)


Hallo Allemaal,

Meestal maak ik in het begin van 't jaar 2 kerstkaarten per week, dat is me dit jaar nog niet echt gelukt en daarom dacht ik, ik moet er even wat extra maken, omdat ik er ca.80 nodig heb.
Ik heb het knipvel van MD, Christmas Robins, gebruikt en DP uit een Engels hobbyblad..

Ik heb de 8 plaatjes gemat op rood en een stans van Ali..


De sketch is van Cheerful Sketches, een sterrenrand aan de bovenkant, een glitterstrik met belletjes,
de tekst zat ook bij het DP, afgewerkt met een poinsettia en een zilveren ster. De achtergrond bewerkt met een embossing folder van NS...

Ik laat ze niet allemaal apart zien, maar deze doet mee aan een challenge..




steeds ander papier gebruikt..


..en allemaal bij elkaar, het was een dagje hard doorwerken, maar het is gelukt, dan heb ik er nu 22.


..de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
ABC Christmas challenge (embossing) - Cheerful Sketches - Crafty Sentiments - Two Sisters (stippen/strepen) - Christmas Crafts all year round (gingerbread) - Sweet Stampin'Christmas - The Holly & Ivy - Merry Little Christmas - 52 Weeks to Christmas - Crafty Animals - Alphabet challenge   - The Sisterhood of Crafters - Christmas with the Cuties - Daisy Chain challenges - Cute Card Thursday.