de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog
Posts tonen met het label plaatje MB 0207. Alle posts tonen
Posts tonen met het label plaatje MB 0207. Alle posts tonen

maandag 27 maart 2023

Bloemen groetjes

 
Hallo Allemaal,

Met een nieuw knipvel van MD CS 1128, maakte ik deze bloemenkaart. Het  DP is uit verschillende blokjes van MD, het groene is een stukje behangpapier..


Het plaatje gemat op effen cardstock en één van mijn favoriete stansen van MD.


De bloemenrand is van Noor Design, de bloemetjes en blaadjes van MD, het sentiment van MD op een label van Ali met een stukje jute touw. De strik is van zalmkleurige glittertule.. de dubbele vlinder van Ali..


Ik maakte meteen 2 kaarten, bij de onderste een andere kleur groen gebruikt.


... de gebruikte stansen..

en..ik maakte nog een labelkaart met de stans van MD en ook een plaatje van MD (MB0208) in voorjaarskleuren.


Het DP is van MD , jammer genoeg bijna op maar... ik heb het nieuwe papier vrijdag binnen gekregen en is ook erg mooi. De cirkelstans is van Ali, net als de takjes. De narcissen zijn van MD. Afgewerkt met organza lint en een vlinder.


Wens iedereen een fijne dag, bij ons is het Voorjaarskermis en elk jaar hetzelfde, met heel slecht weer. Gelukkig gisteren een droge dag.
Groetjes,
Ansx.

Challenges: