de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog
Posts tonen met het label swirl Magnolia. Alle posts tonen
Posts tonen met het label swirl Magnolia. Alle posts tonen

maandag 1 oktober 2018

Happy Birthday


Hallo Allemaal,

Vandaag nog een kaart in herfstkleuren, ik hou van deze kleuren,moest op zoek naar plaatjes, ik vind vossen echt bij de herfst horen (ook bij kerst trouwens) en heb er weer een aantal gevonden..Het Dp is van Pion, Summer Falls into Autumn..


Het plaatje gemat op een stans van Ali..


De chrysant is gemaakt met een combinatie van Ali en Crealies stansen..afgewerkt met een kanten bloem, de swirl is van Magnolia..


Aan de bovenkant een rand, een organzastrik, hoekje (Ali) het labeltje hoort bij het DP..

..het schattige plaatje..

 
..de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
Moving along with the times - Cute card Thursday - Creative Moments - Crafty Friends challenge - Crazy for challenges - Allsorts challenge blog - Alphabeth challenge - Crafty Catz - Scrapping 4 fun - Crafty Gals corner - 4 Crafty chicks - Crafty sentiments - Always Happy Birthday - Animal Friends challenge - Always fun challenge.