de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog
Posts tonen met het label tak en bladeren JoyCrafts. Alle posts tonen
Posts tonen met het label tak en bladeren JoyCrafts. Alle posts tonen

donderdag 19 maart 2020

With love at Christmas


Hallo Allemaal,

Kerstkaarten vandaag, ik moet eerlijk zeggen dat ik totaal géén zin heb in kaarten maken, maar om  iets te doen te hebben, er toch maar  voor gaan zitten.
Het knipvel gekregen, lastige plaatjes zijn dit, ik heb er 2 jaar geleden ook al eens kaarten mee gemaakt, ik heb het bijpassende DP, maar dat heb ik niet gebruikt, dan werd het zo somber..

Achter het plaatje donkergrijs cardstock, de mooie stans is van Ali..


Aan de bovenkant een rand van spiegelkarton (Ali), de sterrenswirl is van MD, poinsettia met tak Joy Crafts, ik heb uit het DP een bloem geknipt en deze op de kaart geplakt met wat losse bladeren. Afgewerkt met een glitterstrik met bellen..


.. en de 2de kaart met een ander plaatje.. ( 27)


..en nog even samen..


..de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
Fab 'N Funky - The Sketchy challenges - Creatalicious challenges - Daisy Chain challenges - ABC Christmas challenge (embossing) - The Holly & Ivy - Merry Little Christmas - 52 Weeks to Christmas - Crafty Animals - Scrapping 4 Fun - Creative Fingers - Crafty Gals Corner - ABMTTC extra - The Creative Crafters - C.R.A.F.T. challenge.