Hallo Allemaal,
Een poosje geleden kocht ik een leuke set stansen, die bleven maar liggen en vandaag laat ik de CAS kerstkaarten zien, die ik er mee maakte.
Ik gebruikte een laagje gouden spiegelkarton, daarop een laagje glitterkarton en daarop een laagje parelmoer glanskarton, verhoogd opgeplakt en de sneeuw stans gebruikt.
De tak gestanst uit bruin cardstock, daarop 2 rode kardinalen, gestanst uit rood glaskarton, de tekst en de ijskristal, gestanst uit goudkarton. Daarna kwam er nog een rand bovenaan, die er weer af ging, een strikje, dat was het ook niet, dus deze is écht CAS geworden..
Ik maakte er meteen 2, de linker verhoogd opgeplakt, bij de rechter (die ik eerst maakte) was ik dat vergeten.. (kaart 33+34).
..de gebruikte stansen..
Zijn jullie die lockdown ook zó zat ? Ik hoop toch echt dat Rutte volgende week beter nieuws heeft, hoelang kun je dit volhouden, om iedereen maar binnen te houden ? en als je dan leest dat in de verpleeghuizen 5300 besmettingen zijn, dan helpt het ??
Wens iedereen een fijne dag, blijf gezond, Ansxx
Challenges:
Always Fun challenges (CAS) - Sparkles Christmas challenges (critters) - Fezziwigs Festive Frolics - The Holly & Ivy - Merry Little Christmas - 52 Weeks to Christmas - Christmas Crafts all year round - Crafty Sentiments - Fab 'N Funky (snow dots) - Crafty Friends - Winter Wonderland - Christmas 24 (sparkle) - Krafty Chicks (CAS) - Cute Card Thursday (Wings).
























