de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 9 december 2019

Birthday..


Hallo Allemaal,

poeh.. het hele weekend bezig geweest met de kerstpost, welke kaart gaat naar wie, labels printen, tekst stempelen en dan nog overal wat inschrijven. Dan netjes inpakken met noppenfolie in een zakje, postzegel er op en de klus is geklaard..

Ik heb nog een verjaardagskaart gemaakt, met een plaatje van Pinterest en het mooie DP van Kaisercraft..

De sketch is van Cheerful sketches..


Het randje aan de bovenkant is van Noor, ook de cirkel achter het plaatje is van Noor, daarop DP geplakt. Afgewerkt met een organzastrik met strik (Ali), hoekje en randje van Ali uit holografisch karton, het sentiment hoort bij het DP, de cirkel is van Crealies.


de gebruikte stansen..

Ook maakte ik nog een kaart voor de moeder van Jeanet, die helaas ongelukkig ten val kwam en haar been brak, mijn favoriete hondje gebruikt..


Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
Cheerful Sketches - Crafting with an attitude - Cute card Thursday - Crafty Sentiments - Crafty Friends - Creative Moments - A bit more time to craft - Crafty Creations - Love to craft - Not just cards - Lil Patch of Crafty Friends - Craft Dee BowZ.

41 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Ans!
    Ja ik beb gisteren ook bezig geweest met mijn kerstkaarten te schrijven. Idd een gepuzzel, en yes heb er nog maar een paar over...heerlijk, want ik had er echt gewoon teveel..had gehoopt dat er wat over de plank ging...dat waren en maar een paar.
    Maar ook een voordeel hoef ik ze niet bij te maken toch.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kaart heb je voor de challenge van Cheerful Sketches gemaakt, Ans. Als DT-er wil ik je hier graag voor bedanken. Je hebt weer prachtige mallen gebruikt. Dat strikje op de strik is tof!
    Ook je kaart voor de moeder van Jeanet is gaaf!
    Ik heb al wel de enveloppen geschreven, nu de rest nog.
    Fijne dag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kerstkaart Ans.
    Mooie mallen heb je gebruikt.
    Het strikje is heel leuk gedaan.
    Ook de andere kaa rt is weer top.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Ans je kaart, ook de kaart voor Jeanet haar moeder.
    Ik lig hopeloos achter met de kerstpost versturen, hopelijk vandaag starten aan het schrijven van de 75 kaarten die de post op gaan.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Ans, moet nog beginnen met uitzoeken.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten, Ans.
    En mams is zo blij met alle lieve kaarten die ze krijgt. Heel hartelijk bedankt voor dit leuke kaartje met het schattige hondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, deze is ook weer supergaaf, net als die voor de mams van Jeanet. Hier zijn de kaarten ook geschreven, en al een gedeelte op de post.
    Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaarten weer Ans! Hele mooi details weer.... zoals altijd!
    Ben nog niet eens klaar met het maken.... laat staan het versturen 😏...
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Ans...wat een beauty’s heb je gemaakt, echt schitterend hoor!
    Hele klus weer hè dat schrijven en kiezen wie welke kaart moet hebben...ik moet de puf ervoor nog zoeken!
    Fijne dag, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn twee schitterende kaarten geworden het hondje is wel superschattig in zijn roze ochtendjas.
    Succes met alle drukte!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 Prachtige kaarten Ans. Ik ga van de week de kaarten schrijven, stel het altijd uit, is zo'n klus.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Ans
    Ah wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt, dat plaatje van dat hondje vind ik ook zo leuk!
    Ja die kerstkaarten is toch altijd een dingetje....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaarten heb je weer gemaakt Ans en wat een superleuk plaatje van dat hondje. Dat fleurde de ontvanger zeker op. Ik moet mijn kaarten nog schrijven, staat voor deze week op de planning :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee prachtige kaarten met schattige plaatjes.
    Ik moet mijn kerstkaarten nog schrijven. Ik wil dat van de week gaan doen. Maar inderdaad, dat heb ik ook, bij wie past welke kaart. Hihihi.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allebei zijn het super mooie kaartjes! De kerstkaarten moet ik nog schrijven. Sterkte met het gedoe met je voeten. Ik hoop dat het snel weer in orde komt.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 2 prachtige kaarten zoals jij ze alleen kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vanmorgen zei ik tegen mijn man ; 'ik heb helemaal geen zin/puf om de kerstkaarten te schrijven. Ik laat ze wel liggen tot volgend jaar....'hahahaha. En jij bent al klaar. Mijn complimenten!

    En wat heb je weer een geweldig mooie kaarten gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps...vergeten je te bedanken voor je deelname bij Cheerful sketches. DANKJEWEL!

      Verwijderen
  18. Twee prachtige kaarten ! Zo grappig met dat hondje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige winterse kaart Ans met haar col sjaal en warme muts en een heel lief kaartje voor de pechvogel!
    Heb ook het hele weekend kerstkaarten zitten schrijven, die klus is klaar en had genoeg voor de iedereen uit blogland, maar moest nog wel alle zeilen bijzetten, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alletwee zijn ze weer zo leuk!
    Ja, het is zo'n klus he die kerstkaarten maar net als jij vind ik het ook zo leuk om te kijken wat naar wie gaat.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Twee mooie kaarten,die blauwe is prachtig maar de roze is ook super! Ik heb mijn kaarten vandaag de deur uit gedaan.nog een paar met Sandzegels van vorig jaar,ben benieuwd of dat goed gaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaarten Ans, zoals altijd heb je alles weer perfect gecombineerd. Ja, jij pakt je kaarten goed in hè, dat viel me vorig jaar op. Ik ben benieuwd of dit jaar alles aan komt, vorig jaar waren er enkele kaarten zoek geraakt :-(.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaarten zien er super mooi uit Ans!!
    Wat een klus ieder jaar de kerst post!
    Fijn dat het achter de rug is!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat weer een beeldig kaartje heb je met deze sketch gemaakt Ans...prachtig in die mooie blauwe kleurtjes...
    en ook je 2e kaartje is prachtig met een super lief plaatje erop
    Knap hoor dat je kaartjes al verzendklaar zijn...Ik zie er ook tegenop ...maar weet al wel welke jij krijgt hahaha

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een mooie kaart en stanzen Ans en een super lieve mooie kaart
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Ans,
    het zijn twee heel mooie kaarten! De verjaardagskaart is heel mooi van kleur en de kaart voor de moeder van Jeanet is ook erg leuk!! Lief dat je dat doet. Ik heb al lang geen kaarten gemaakt. Alles wat je de laatste twee zag, was al voor mijn verjaardag gemaakt...is altijd druk deze tijd..

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat klusje is hier ook geklaard Ans, en nu maar hopen dat iedereen zijn kaart ook werkelijk gaat ontvangen! De kaartjes die je ons laat zien zijn ook weer prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Great cards, I love the dies you have used. Thanks for sharing your creation with us at Crafty Friends, we hope to see you back again

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Ans. Wat twee prachtige kaarten ik had ze al op het fb gezien. Zo schitterend samengesteld. Mooie kleuren combi'sBen zelf ook druk aan het schrijven inderdaad een klus. Ben nog lang niet klaar... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat ene prachtige kaarten Ans, de eerste knalt van het scherm af. Zo mooi dat blauw. Ook je 2e kaart mag er zijn, je hebt soms dingen die altijd fijn zijn om te gebruiken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaarten Ans! Fijn dat jouw kerstpost klaar is. Ik moet nog beginnen!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Ans, Het zijn twee prachtige kaarten. Mooie papiertjes en stansjes, strikjes toppertjes Ans.
    Mijn kerstkaarten zijn ook al allemaal klaar, de klus is weer geklaard hihi Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beautiful cards Ans, I especially like the adorable little dog all dressed up - such a pretty card.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een geweldig leuke kaart Ans!
    Heel erg leuk dat je onze sketch van Cheerful Sketches hebt gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Love the lacy dies and the blue tones.

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Anything Goes challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaart Ans en die voor Jeanet haar moeder is ook erg mooi en lief van je. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Schitterende kaarten heb je gemaakt.
    Fijn voor je dat de kerstkaarten geschreven zijn, echt altijd een hele klus ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh wat zijn ze weer leuk!!! Vooral de tweede is fantastisch...wat een leuk plaatje...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Stunning projects, I love the personal touches! Thanks for joining us and good luck with with your entry!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Great cards! Thank you so much for playing along at Creative Moments Challenges. Looking forward to seeing you again!
    Crafty Hugs

    BeantwoordenVerwijderen