de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 12 december 2019

Christmas


Hallo Allemaal,

Vandaag een kerstkaart met het nieuwe papier van Maja Design, Holiday in the Alps, het lag er al een poosje en nog niet gebruikt. Het plaatje hoort bij het zelfde papier..

Achter het plaatje een ovaal in rood en een mooie ovale stans van Ali..


Prachtige rand aan de bovenkant, een glitterstrik met gouden bellen, de tak is van Amy Design, daarop een poinsettia van Joy Crafts, hoekje van Ali,labels en sentiment van Ali (77).


..de gebruikte stansen..


Mijn kerstpost van dit jaar, ik kreeg gisteren al berichtjes dat er kaarten ontvangen waren, gelukkig.

Ik heb nu wel een beetje last van het LEGE DOOS syndroom, hihi, hebben jullie dat ook ??

Update! Vanmorgen zat ik al om half negen bij de orthopeed en..mijn voet is weer helemaal goed gekeurd, ik kan weer prima lopen .. echt heel blij mee..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
Papercraft challenges - Crafty Cardmakers - Brown Sugar - Crafty Catz - Winter Wonderland - ABC Christmas challenge - Creative Inspirations - The 12 Months of Christmas - 52 Weeks to Christmas - Merry Little Christmas - The Holly & Ivy - Scrapping 4 Fun - Friendship challenge - Love to Craft - Crazy 4 challenges (favorite die, border die).

53 opmerkingen:

  1. Het is weer een pracht van een kerstkaart, Ans.
    Ook hier viel gistermiddag jouw kaartje ook in de bus, bedankt daarvoor!
    En nee...geen last van een lege-doos-syndroom, maar héél blij dat het me gelukt is om op tijd zoveel mogelijk zelfgemaakte kerstkaarten te versturen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Ans! En idd heel mooi design papier.
    Ja ik was blij dat mijn doosjes ook leeg waren..maar wel een raar idee. Die stokjes vroeg je hoe lang die waren...ongeveer net zo groot als je hand...
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous papers, dies and stunning card...x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Ans, super gewoon.
    Liefs Bianca DT The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart is dit geworden. Super hoe alles weer bij elkaar past.
    Nu maar gauw weer verder om de doos weer gevuld te krijgen;-)
    Wat een goed nieuws dat je voet weer helemaal beter is verklaard!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je prachtige kerstkaart Ans, ik heb hem net uit debrievenbus gehaald!
      Groetjes, Eri

      Verwijderen
  6. Mooie kerstkaart met mooi papier en plaatje. Prachtige mallen heb je erbij gebruikt.
    Ik heb gisteren mijn kaarten op de bus gedaan. Ik ben benieuwd wanneer je hem binnen krijgt.
    Fijn om te horen dat het met je voet goed is.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi papier en wat een mooie klassieke kerstman! Daar hou ik wel van! Ik heb dat ook wel een beetje hoor dat mijn doos zo leeg is,een raar gezicht maar het wordt vanzelf weer aangevuld. Fijn dat je voet helemaal goed is! Weer een zorg minder zou mijn moeder zeggen! hihi! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eerst DANKJEWEL voor de prachtige kaart! ik geniet ervan!
    De kaart die je nu laat zien is ook wel weer prachtig zeg.
    Hihi...het legedoossyndroom... betekend gewoon weer hard aan het werk voor volgend jaar ;-).
    Fijn dat het goed gaat met je voet! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeel mooi weer deze kerstkaart Ans...wat heb je weer prachtige stansjes erop verwerkt en die kerstman past daat weer perfect bij...
    Fijn dat je voet weer helemaal genezen is verklaard endat je weer lekker kan lopen...heel belangrijk is dat...
    en hahaha lege doos syndroom... Dan weet je wat je te doen staat he....Ik ga ze vandaag allemaal inpakken en in een vlopje stoppen...
    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart laat je weer zien Ans. Ik ben meteen verliefd op de mooie rand aan de bovenkant. Mooi zoals je alles weer gecombineerd hebt.
    Gelukkig dat je weer lekker kunt lopen op je voet, duimen dat het zo blijft.
    Ach die doos zal niet lang leeg blijven toch. Ik heb wel wat rust in mijn hoofd sinds gisteren alles op de post is gegaan :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kerstkaart heb je toch weer gemaakt, echt helemaal in jouw stijl.
    Nu maar snel de lege doos weer gaan vullen.... dan is het syndroom zo weer over.
    Fijn dat je voet goedgekeurd is, je hebt er ook lang genoeg mee getobd.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart met dat bovenstuk, woww.En zo leuk met dat plaatje erbij.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
    Mooie border heb je gebruikt.
    En het mooie papier van Maja.
    Een top kaartje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtig kaartje met al dat bij elkaar passende papier en plaatje mooie rand heb je ook gebruikt
    fijn dat je voet weer helemaal is goed gekeurd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart, Ans, mooie afbeelding, mooie kleuren. En het lege doos-syndroom, ik kan me er iets bij voorstellen. Ik ben nog aan het schrijven, dus bij mij is het nog niet leeg...
    Succes met weer vullen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. fabulous make and thanks for sharing at crafty catz this week

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 't Jonge wat is dit weer prachtig. Echte kunst. Fijn dat het met je voet helemaal goed is gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankjewel Ans voor je prachtige kerstkaart en hangt te shinen tussen de kerstlampjes, lekker op tijd dan kan ik er lang van genieten!!! Maar het mooiste kado toch dit keer van je Orthopeed zo'n goede uitslag voor de kerst! Heerlijk dat het helemaal weer goed is hersteld!!! Deze kerstkaart is ook weer beeldig en vanaf nu de kerstdoos maar weer wekelijks vullen hè!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow deze is mooi!!...prachtige rand heb je boven aan de kaart gebruikt.
    Kreeg gisteren ook al zo'n mooie kaart van je in mijn brievenbus...deze staat nu op een ere plaatsje in de kamer.
    Hier zijn ook de kerstkaarten verstuurd en staat er een lege doos zielig in een hoekje...
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn dat het weer goed gaat met je voet! Je kaartje is weer schitterend! Succes met het weer vullen van je kerstdoos!! Ik moet nog beginnen met het schrijven.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige kaart Ans en dank je wel voor je mooie kaart, het hangt alweer tepronken.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart Ans, wat fijn dat je weer goed kunt lopen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart heb je met dit papier gemaakt. Ik ben er al lekker mee bezig geweest hoor haha.
    En jouw kaartje viel hier vanmiddag ook op de mat, dank je wel, heel mooi weer!
    En wat fijn dat je weer uit de voeten kan ;-)
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart met die nostalgische Santa!
    Ik ben juist blij als de kerstdoos leeg is, kan ik weer lekker opnieuw gaan vullen.
    Wat fijn dat je voet weer goed is!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart Ans, ook het kerstman plaatje. Een klein beetje heb ik daar ook last van dat de doos leeg is. Nu nog te druk met andere dingen om er echt veel last van te hebben.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wonderful and great! I like the layout and I like the colours.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and best wishes!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi hoi Ans
    Ah deze is ook weer zo mooi, ik houd ook zo van dit soort kerstman, prachtig nostalgisch!
    Jaaaa, vanmiddag hebben wij prachtige kerstkaart mogen ontvangen, samen de kaart zitten bewonderen, zo mooi! Heel erg bedankt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kaart Ans! Weer zo mooi afgewerkt met al die leuke stansen. Pff je hebt echt veel verstuurd zeg. Wat fijn dat je voet nu in orde is, kan me voorstellen dat je daar blij mee bent. Hahaha, lege doos syndroom, daar moet ik wel om lachen, ik begrijp wat je bedoelt ;-). Hup aan het werk dan maar weer hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een mooie kaart Ans, ja nu moeten we weer helemaal opnieuw beginnen nadat alles is verstuurt.
    Fijn dat het weer zo goed gaat met je voet!!
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een fijn nieuws van je voet!
    En je kaart is zweer zo mooi Ans. Hier ligt het papier ook nog nieuw te liggen.
    En inderdaad vreemd mijn kaartenmolen helemaal leeg.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Goed nieuws dat je voet weer helemaal is goedgekeurd. Je laat ons weer een prachtig kerstkaartje zien Ans. Ook hier is je kerstkaart aangekomen, bedankt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart met deze prachtige materialen. Maja heeft altijd prachtig papier en plaatjes je niet deze kaart ook wer geweldig samengesteld. Een plaatje. Ik wil je bedanken voor de prachtige kerstkasrt. Staat hier al mooi op een tafeltje. Mijn dozen zijn ook bijna leeg. Moet nog een paar kaarten schrijven.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fabulous creation again Ans. Love what you put together. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge :) Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  34. prachtige kaart met die toffe kerstman op!
    hier nog geen lege doos. De kaartjes voor Nederlandse blogdinnen zijn verstuurd, de Belgische moet ik nog schrijven, hoop in het weekend wat tijd te vinden...
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Allereerst bedankt voor je prachtige kerstkaart. Die viel vandaag in de bus. Je bent de eerste dus hij staat echt te pronken in de erker.
    Je kaart van vandaag is ook weer een mooie!
    En wat een fijn nieuws over je voet. Ga je lekker het nieuwe jaar in.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige kaart weer Ans,het plaatje zo perfect passend bij het papier en dan ie mooie stansen...schitterend.
    Jouw kaartje mocht ik vandaag ook ontvangen, zoooo mooi! Respect voor jou hoe je er zoveel gemaakt, geschreven en verpakt hebt,een monsterklus. Ik ben heel blij met je kaart,hartelijk bedankt xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps. Superfijn van je voet,kun jij het nieuwe jaar weer fit in!

      Verwijderen
  37. Wat fijn van je voet, Ans! Dat is toch wat je hoopt..
    Je kaart is echt supermooi. Alles van Majadesign vind ik zo mooi.
    En lege doossyndroom, hihihi... ga ik nog krijgen. De mijne zijn nog niet allemaal verstuurd, maar de jouwe kreeg ik vandaag! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dit is weer een beauty hoor met die allermooiste kerstman, de ontvanger gaat je eeuwig dankbaar zijn. Fijn dat je voet volledig hersteld is.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige kaart met heel mooi papier!
    Wat super fijn dat het met je voet weer helemaal goed is.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtige kaart Ans!!
    Wow zoveel moois te zien, heel mooi plaatje, papiertjes details.
    Fijn dat het weer goed is met je voet Ans.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  41. A gorgeous card Ans, a fabulous image and beautiful die cut details.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtig Ans !
    En jouw kaart hangt hier te pronken !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige kaart met de gouden accenten. Wat een ontzettend goed nieuws over je voet, ik ben zo blij voor je. Dank je wel voor je prachtige kaart.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtige kaart Ans!
    En wat een post heb je klaarliggen....daar zat het prachtige kaartje ook tussen dat ik mocht ontvangen....bedankt heel erg leuk!
    Fijn dat het zo goed met je gaat Ans.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hi Ans,
    ik ben deze week wat later met mijn blogronde maar kom toch graag nog even bij je kijken.
    Wat een prachtige kaart laat je ons weer zien ! Jij hebt duidelijk ook een grote stapel post te versturen met kerst !
    Hopelijk krijg je ook snel kerstpost bij jou thuis in de bus, dat is toch altijd supergezellig he !
    Wat een ontzettend goed nieuws over je voet ! Jij zet het nieuwe jaar alvast goed in !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Beautiful Santa card. Such pretty details. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers this month. Hope to see you back here again 2020. Season Greeting. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  47. This is a lovely Christmas card with beautiful embellishments and detail. Thanks for taking the time to enter our challenge at Creative Inspirations and good luck, Jayne DT

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wow,so beautiful, loving the layout and all the detail. Well done! Thanks for sharing with us at Crafty Cardmakers Christmas challenge!
    hugs
    Glenda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Thank you for sharing your oh so pretty card with us at Love To Craft; I especially like that dainty border on the top

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Your creation is wonderful
    Thanks for joining us at Friendship
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Beautiful card! Thanks for joining us at MLC challenge blog!
    Monica- DT
    https://monicascraftcorner.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen