de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 2 maart 2020

Happy Birthday


Hallo Allemaal,

Hebben jullie dat nou ook ? koop je nieuw papier en dan blijft het gewoon 3 maanden liggen tot je er mee aan de slag gaat. Ik heb er nu maar meteen 2 gemaakt, het DP en cardstock is van Maja, Litlle Street Café, ook de plaatjes zijn van Maja..

een van mijn favoriete sketches gebruikt..


Aan de bovenkant de serviesrand van Ali in 2 kleuren, aan de zijkant een sierlijke border.. een kantje in de breedte met een toefje bloemen, afgewerkt met een organzastrik, sentiment (Craft Sensattions) en 3 plakparels..


..en de 2de, deze is meer in lila/paarse kleurtjes..

Vóór deze kaart op de post ging, plakte ik in de binnenkant, dit thee-envelopje.. met honing sticks en 2 theetjes..




..en nog even samen..


..de gebruikte stansen...

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
A bit more time to craft - Kreativ Scrapping Bloggen - Pearly Sparkles challenge - Alphabet challenge - Scrapping 4 Fun - Crafty Catz - Allsorts challenge (add 3 pearls) - Krafty Chicks - The Sisterhood of crafters - Crafty Sentiments - Creative Moments - Creative Sketchy Girls - Creative Fingers challenge - Aud Sentiments  - Crazy 4 challenges.

52 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg mooi Ans! En ja dat gebeurd mij ook hihih. Maar vind dat wel wat hebben, iedereen gaat gelijk aan de slag met het nieuwe dsp en zie je het overal verschijnen..en nu kom je ermee achterop.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig alle 2 de kaarten, het serviesrandje is erg leuk. Alles past mooi bij elkaar.
    Fijne dag, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo herkenbaar met dat nieuwe papier.....gewoon zonde om te gebruiken.
    Mooie kaarten heb je gemaakt. Prachtig randje met het theeservies. Echt iets voor een echte theeleut (zoals ik)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow , twee mooie kaarten Ans.
    Het mooie papier en plaatje van Maja.
    Alles past zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, oh, laat ik dit papier ook nog ongebruikt hebben liggen, en het is zo mooi! Jij hebt er nu een paar geweldig leuke kaarten meegemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelijk heb je, Ans. Lekker aan de slag met het nieuwe papier. Je kaarten zijn ook super mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahahaha....dat je het papier eigenlijk te mooi vindt om in de gaan knippen?! dat heb ik wel met een mooi blok.
    Maar wat een leuke en vrolijke kaarten zijn dit. gezellig papier! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige kaarten! Mooi zoals alles perfect bij elkaar past!
    Ik werk bijna nooit met papier, maar heb nog een mand met restjes over waar meestal wel wat bij zit indien nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A pretty feminine creation and lovely images, many thanks for joining in with our 'Pearls' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaarten met prachtig papier en leuke plaatjes!
    Heel herkenbaar dat papier blijft liggen. Ik vind het altijd zonde om te gaan snijden!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn weer twee prachtige kaarten Ans!
    Had dat eerst wel dat ik het papier liet liggen maar nu zet ik er meteen de schaar in.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Two beautiful cards in gorgeous colours, love your toppers, papers and fabulous die cuts,thank you for joining in at the Alphabet Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is gorgeous, very pretty card. Thanks for sharing with us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Ans
    Mooi deze 2 kaarten, gemaakt met prachtig dp!
    Mij gebeurt dat bijna altijd, ik koop op de beurs of bij de hobbywinkels dp wat ik mooi vind en dat gaat de voorraad in en daar kan een tijdje overheen gaan eer ik er aan toekom....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeer herkenbaar om mooi papier te laten liggen. Ik ben altijd in vertraging met nieuwe materialen. Jij hebt weer 2 superwerkjes gemaakt. Hele vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee prachtige kaarten gemaakt Ans. Mooi papier ook gebruikt. Ik ken het met het papier. Ik heb het wel eens dat ik het jaren niet gebruikt heb en dan ineens pak, erg hé!!!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige deze roze dameskaartjes Ans echt mooi papier is dit ...echt iets voor theeleuten...weer zulke mooie borderstansjes erop ...allebei weer echte toppertjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zó herkenbaar, Ans. En niet alleen papiertjes, ook met stempels en stansen overkomt me dat. En toch maar steeds bij blijven kopen....
    Deze 2 kaarten zijn iig supermooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart Ans .....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Two beautiful cards Ans, lovely images and your die cut border is perfect.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 2 prachtige kaarten.
    Ze zien er zo gezellig uit en het serviesje bovenaan past er zo leuk bij.
    Wat zitten ze weer knap in elkaar.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Herkenbaar Iets kopen en vooral papier dat blijft dan vaak nog wel even liggen. Sommig papier gebruik ik heel snel.. Maar die mooie blokken van Maja, daar heb ik soms wel even wat moeite mee. Je hebt weer twee schitterende kaarten gemaakt en dit papier is geweldig mooi! De kaarten zijn beide even mooi. Alles weer perfect gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee schitterende kaarten Ans!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaartjes met hele mooie kleuren! Ik heb nog diverse stempels niet gebruikt, dus ik herken het wel.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kaart leuk ik idee met de kopje en theepot
    Boven aan de kaart
    Voor mijn is het herkenbaar ik kom nu dingen tegen die zeker meer als een jaar geleden heb gekocht die ik nu gaat gebruiken
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Twee prachtige kaarten Ans!
    Het papier herkende ik meteen.
    Afgelopen zaterdag heb ik een workshop gedaan en hebben wij dit papier gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaartjes Ans.
    Mooie kleurtjes ook.
    Heel herkenbaar, dat pas gekocht papier nog ffkes blijft liggen haha. Vind het dan weer zo sonde om erin te snijden;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. WOW what gorgeous designs! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hahaha, met papier gebeurt me dat niet zo snel, soms wel eens met stansen. En als ik een nieuwe scrapkit krijg moet ik eerst even 'wennen' aan het papier, dan pas ga ik er iets mee doen.
    Je hebt mooie kaarten gemaakt, meteen 2, gebruik je het papier meteen goed toch ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je kaarten zijn weer super mooi Ans!
    Prachtige kleuren en leuk plaatje.
    Hier kan ik de plaatjes niet vinden.
    Misschien kom ik ze nog eens tegen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt ANs. Mooi Maja papier, leuke design en het bovenste randje met servies past er perfect bij. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat zijn ze weer super mooi Ans heel gaaf die stans
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  33. oh wat een leuke kaarten ans heb je weer gemaakt...

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh zeker! Soms wel langer dan 3 maanden! Maar je kaartjes zijn allebei heel mooi! Leuk dat verschil in kleur in een en hetzelfde blokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Two really lovely creations, gorgeous colours and some great images and super designs. Thank you for joining our 'Use three pearls' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Love how you used these gorgeous papers and that die cut along the top is so cute. Thanks for sharing with us at Allsorts.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dat heb ik nou nooit .... ;)
    Ik zeg altijd maar dat het eerst moet bezinken voordat je er iets mee kunt doen.
    Maar jij hebt er weer iets schitterends mee gemaakt, vooral de bovenste vind ik super, maar dat komt puur door de kleur.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kaarten Ans. Vroeger liet ik het ook altijd even liggen, tegenwoordig zet ik er al snel de schaar er in.
    Groetjes Nicolette 

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooie kaart en leuke rand met de theekopjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Haha dat ken ik ook wel Ans. Maar dan ineens komt de inspiratie en nu heb je weer twee prachtige kaarten gemaakt. Ik heb het papier ook maar er is privé op het moment zoveel aan de hand dat ik alleen toekom aan dingen die moeten :(
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Knappe kaartjes met een leuk boordje en in mooie kleuren. Top!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heel erg mooi weer Ans en nee hoor, ik ga er nu vaak meteen mee aan de gang met nieuw papier.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  43. This is so stunning and beautifully detailed. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  44. wauw 2 prachtige kaarten Ans en zo mooi papier is ook zonde om te laten liggen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Een hele mooie kaart met héél mooi papier en een superleuke serviesrand!!! Ik ben hem nog niet tegengekomen bij Ali, hij is geweldig leuk...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtige kaart Ans.

    En ja dat gebeurd ook bij mij, we hebben gewoon (te) veel spulletjes.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Two beautiful feminine cards. Thanks for playing with us last week at Krafty Chicks Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gorgeous card, love all the details
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. What a lovely card! Beautiful papers and so well put together:-)
    Thanks for Scrapping with us at Kreativ Scrapping.
    Best wishes from Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  50. What a beautiful card:) Thank you for joining Our Challenge at Kreativ scrapping. Hugs DT Gunn Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Beautiful! Thanks so much for participating in the Pearly Sparkles Challenge this time and good luc

    BeantwoordenVerwijderen