de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 23 maart 2020

Happy Birthday


Hallo Allemaal,

Verjaardagskaarten heb ik veel nodig, dus daarmee verder gegaan, gewoon een blokje gepakt, er zaten ook nog plaatjes bij, van Maja Design. Ik heb gelukkig heel veel voorraad (hamsteren) dus ik kan nog heel lang vooruit.. Heb nog wel rollen tape en lijm gekocht, stel je voor dat ik niet meer kan plakken haha..

Het plaatje gemat op Kraft, stans is van Ali..


Aan de bovenkant een rand van Noor, achter het plaatje een doily (Ali), een strook in de breedte afgezet met een smal kantje. Een toef gemaakt met verschillende bloemetjes, takjes (Ali en MD)..
Afgewerkt met een organzastrik, sentiment en tag (Ali) en kleine bloemetjes (Engeland)..


..deze meer in blauwtinten en een ander plaatje ..

 ..samen..

..de gebruikte stansen..

Volgens mij gaan we regelrecht op een lockdown af, wat zijn er toch veel mensen, die zich absoluut niet aan de voorschriften houden, dat is nog altijd beter, dan echt helemaal binnen zitten..zucht.

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx -

Challenges:
Crafty Gals Corner - Creative Fingers - Polkadoodles challenge - The Creative crafters - Creations in pink - Crafty Friends - Creatalicious challenge - Shopping our Stash - Through the purple haze - Scrapping 4 Fun - Daisy Chain - Creative Craft Cottage - Craft Rocket.

45 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart en alles is echt helemaal mijn kleur, super mooi.
    Ja ben er ook bang voor hoor Ans. Zei vanmorgen nieuwe week maar vind het elke keer steeds enger worden
    Fijne dag vandaag en slim van je tape en lijm, ik heb dat ook gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaarten Ans, toffe plaatjes en supermooi papier en de Ans-strik...!
    Daar zeg je wat van die tape. Ik zei gisteren nog tegen mijn man dat ik op dat vlak straks zonder zit. Ik koop tape niet te lang op voorhand, ondervond al dat de tape van A. na een tijdje gewoon in de prullenbak mag... Gisteren wat kaartjes beginnen maken voor de komende maanden voor CH.Sk. en zie mijn tapevoorraad slinken... Eens kijken of ik dat online ergens kan bestellen...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaarten Ans.
    Ik heb gelukkig een tijdje geleden mijn tape aangevuld....ben wel meteen gaan kijken toen ik het las bij je hahaha.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee schitterende kaarten Ans.
    Mooie plaatjes van Maja.
    Ook ik heb wat tape extra besteld.
    Want we moeten toch kunnen hobbyen.
    Erg ja , dat mensen zich niet aan de regels houden.
    Ze zijn er niet voor niks.
    Zorg goed voor jezelf en voor elkaar.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes Ans! Super die kleurtjes en de mooie bloemen en stansen! Ik heb gelukkig ook wel voorraad genoeg. Wat dat betreft ben Ik ook wel een hamsteraar! Haha. We gaan zullen wat het allemaal wordt! Hopelijk duurt het niet te lang. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Ans
    Wat een mooie felicitatiekaarten heb je weer gemaakt, kompleet met strik, heel mooi!
    Ja, hier ook genoeg voorraad, geen probleem, ik kreeg van mijn dochter een doorgestuurd appje dat sommigen lijden aan het zogenaamde Debiel virus, die de hersens aantast....helaaas....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super awesome creative post, love it.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt weer superrrr mooie kaarten gemaakt Ans!
    Helemaal mijn stijl , ook de plaatjes zijn leuk.
    Het is een nare onzekere tijd , heel veel onrust.
    En veel mensen doen gewoon wat ze zelf willen.
    Brengen daarmee anderen in gevaar helaas.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaarten Ans alles is weer perfect
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten Ans, mooie stansen en het papier is heel mooi. Inderdaad de mensen die nu zo onverschillig zijn maken het er niet beter op.
    Hou je goed, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee prachtige kaarten, Ans.
    Ja, daar ben ik ook bang voor. Het zal van de week wel duidelijk worden welke kant we op gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt twee mooie kaarten gemaakt Ans. Prachtig papier ook voor gebruikt.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor, al die lagen en bij elkaar passende kleuren!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige set in fijn roze, heel mooi!
    Ja, ik loop nog wel halve uurtjes een paar keer per week, houd dan flink afstand met anderen, maar zie ze nog steeds sporten in het parkje... hutje mutje op elkaar. Dan snap ik dat we op lockdown afstevenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee hele mooie kaarten Ans. Mooie plaatjes, kleuren en aankleding.
    Ja, ik denk ook,dat we richting een lockdown gaan, nu er nog steeds mensen zijn die de regels negeren.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaarten Ans, met mooi papier en stansen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Ans. Deze materialen zijn zo mooi! Leuk zoals je de mallen weer hebt gecombineerd. Ik ben er ook bang voor dat er een lockdown komt. Ik hoop het niet... Want als je verder niet veel meer kan dan is het heerlijk om te wandelen en te fietsen en bij ons in de regio valt het mee met de drukte . Er zijn voldoende plekken die rustig zijn vooral door de week. We wachten maar af. Jullie ook maar veel sterkte. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaarten zijn weer prachtig zoals altijd. Alles weer heel leuk bij elkaar uitgezocht.
    Ik zie er nog van komen dat het in Nederland dezelfde kant opgaat als in België. Hier is alles al gesloten, en mag je alleen buiten voor boodschappen of een wandeling.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaarten zijn weer een lust voor het oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful cards as always Ans, I'm sure most of us have enough stash to keep us going for some time.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zijn we niet allemaal hamsteraars maar dan op hobbygebied, ik kan nog jaren verder met mijn voorraad. Je kaarten zijn weer super en wel slim om er meteen 2 te maken. Hier zijn de regels al strikter het is dan ook een ernstige zaak, velen zien dat nog niet in.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kaart en alles past weer geweldig mooi bij elkaar!
    Ik snap veel mensen ook niet, maar hopelijk komen we er allemaal goed uit!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Supermooie kaarten weer, Ans. Gave stansen heb je gebruikt.
    Ik vrees ook voor een lockdown. Wat een domme mensen om gewoon weekend buiten te vieren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaarten Ans. Ik heb ook nog spullen voor de komende 20 jaar, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het zijn weer twee beauty's Ans! Hele mooie papiertjes en materialen, leuke plaatjes top.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful card, love all the lacy panels and frames, great dies and papers. Thanks for joining our challenge this month at Daisy Chains and good luck! Michelle DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een prachtige kaart Ans. Mooi papier in mooie kleurtjes, een lief plaatje en leuke mallen heb je weer gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Haha, ik ben ook zo blij dat "gehamsterd" heb met knutselspullen Ans. Ik kan ook lekker vooruit. Het zijn weer twee hele mooie kaarten geworden, lief die bloementoef erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Ans, de papiercombi en de kleuren vind ik prachtig. En zoals altijd heb je weer leuke stansen gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh wauw wat een supermooie kaarten zijn dit weer! Handig als je verzamelaar bent he, Ans?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gorgeous card and bow-love the image and fabulous die-cuts.THank you for joining us at Daisy Chain
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat fijn he dat we nog lekker door kunnen knutselen. En met zulke mooie kaarten kun je iedereen weer even laten genieten.
    Hier gaat vandaag ook een bestelling de deur uit voor dubbelzijdig tape. Nog maar 2 rolletjes op voorraad....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke kaartjes in deze zachte tinten Ans!
    Ik heb ook nog vlug papier besteld om te kunnen kleuren..kan dat ook niet missen. Verder is mijn voorraad ook groot genoeg.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super mooi kaartje laat je ons weer zien Ans. En de corona perikelen omtrent de post blijken toch niet helemaal te zijn zoals in het bericht van gisteren vermeld stond. En kanjerpost start ook weer met de oproepjes voor post.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Supermooie kaarten weer Ans...zeer elegant ook! Mooi papier bij elkaar gekozen hoor!
    Fijn hè dat je hebt gehamsterd...nu dus genoeg! Ik ook hoor!
    Blijf gezond en groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. I love both of your cards, they are wonderful. Thank you for joining us at Creatalicious Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hello… Thanks for sharing your lovely girly cards with us at Crafty Friends. They fit perfectly with our ‘Ladies/Girls’ challenge theme. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hi just popping back to say-Thank you for joining us at Creative Craft Cottage
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Beautiful cards. Love the bicycle one. Thanks for joining the challenge at Crafty Gals Corner.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. How lovely! Gorgeous colours and details. Thanks for sharing over at Scrapping4Fun Challenges and good luck. :)

    - Hanna, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  41. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "ladies and/or girls” challenge over at Crafty Friends.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Kreativtanten)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. what a beautiful and elegant pair of cards! so much detail and texture WOW! thanks for SHOPPING YOUR (birthday!) STASH with us this fortnight! stay well and keep crafting! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Cute card, I love lace and flowers.
    Thanks for sharing over at Creations in Pink. Danka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Beautiful! Thanks so much for participating in the Creative Crafters Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional layer it up” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Kreativtanten)

    BeantwoordenVerwijderen