de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 11 juni 2020

Winter


Hallo Allemaal,

Vandaag weer 2 kaarten met een andere stans van Déco Time, ik vind het best wel lastig om er een kaart mee te maken, mijn favoriet blijft toch een 15 x 15 cm kaart. Het DP komt uit een Engels tijdschrift..

Achter het plaatje een cirkel van spiegelkarton, de grote cirkel is van Ali..


Aan de bovenkant een randje, in stukjes geknipt.. De sterrenrand in de breedte is van MD, ingelegd met blauw papier, waar ook de bloem mee gemaakt is (Ali). Strik van glitter tule, klein strikje van Kraft en vastgezet met een brad, Winter is van Craft Emotions. De houten ster is bewerkt met Tipp-ex en zilveren embossingpoeder..


Bij deze kaart rode kleurtjes gebruikt voor de bloem en de sterrenrand.. (kaart 47 en 48).


..de gebruikte stansen..

Vandaag ben ik jarig, we gaan zo meteen met de honden wandelen en daarna mijn verjaardagspost uitpakken, er ligt een behoorlijke stapel zó leuk!

We zouden vanavond uit eten gaan, maar helaas, mijn oudste dochter gaat altijd mee, ze eet ook een paar keer per week bij ons, wij passen op haar hondje en ze gebruikt onze auto. Maar wij mogen haar niet meenemen in de auto én als we gaan eten, moet ze 1,5 meter afstand houden, het is allemaal zo krom..Er mag wel gedemonstreerd worden met duizenden mensen., er vertrekken weer volle vliegtuigen.. ik snap het echt niet meer..zucht..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
Winter Wonderland  - Crafty Sentiments - Crafty Friends - The Holly & Ivy - Merry Little Christmas - 52 Weeks to Christmas - CHNC - Christmas with the Cuties - The 12 Months of Christmas - Jingle Bells - Creative Craft Cottage - Craft Dee BowZ - Kerst-Mix - Krafty Chicks.

55 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag, Ans. En ondanks alles toch een fijne dag gewenst.
    Je beide kaarten zijn weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag en straks veel plezier met het uitpakken van je post! En ja.....de regels zijn erg krom af en toe.
    Je kerstkaartjes zijn weer mooi maar ik begrijp denk ik wel waarom je liever met 15x15 werkt. Volgens mij kun je daar meer werken met verschillende papiertjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag en je hebt weer 2 prachtige kaarten gemaakt, alles past weer mooi bij elkaar.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart heb je gemaakt!
    En van harte gefeliciteerd met je verjaardag wens je een fijne dag toe.
    Ja het is moeilijk te snappen allemaal en te weten hoeveel er gewoon nu bij elkaar in de auto stappen en dan zou het met je eigen dochter niet mogen.
    Heel veel plezier met het uitpakken van je post, zo leuk altijd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Ans! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze 2 kerstkaartjes Ans...en je heb ze toch weer prachtig opgemaakt met leuke plaatjes en de mooie strikken mogen bij jou echt niet ontbreken...Ik vind ze geweldigEn dan GEFELICITEERD met je verjaardag vandaag een hele fijne dag vandaag ..jammer ja dat je dan niet uit eten kan gaan...soms zijn die regels echt niet leuk..
    Veel plezier met het openen van je verjaardagspost en geniet ervan...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ans en dan maar thuis vieren met elkaar, maar verwarrend word het wel! Dit model kaart is wel heel leuk om te zien hoor het zijn weer 2 hele mooie!!! Veel plezier met het open maken van de clipjes! Fijne dag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je twee kaartjes zijn schitterend gemaakt.
    Persoonlijk vind ik dit een prachtige mal.
    Alles past zo mooi bij elkaar.
    Een fijne dag gewenst.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd Ans, geniet van jou dag!
    Twee prachtige winterse kaarten Ans, mooie details, papiertjes en materialen heel mooie combi.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Ans met jouw verjaardag vandaag !!
    En wat is je kaart wéér leuk gemaakt met lief plaatje en mooie DP uit UK , écht supers gemaakt x
    Wens je een goede verjaardag toe met allen die je lief zijn , groetjes Epie en Birdie. DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een superfijne verjaardag Ans! Wat heb je dit weer leuk gedaan in dit model en toch ook weer een plekje gevonden voor je mooie randstansjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ans, ik zie hier je prachtige kaart, wat is hij weer leuk...toppie!
    Nogmaals van harte gefeliciteerd (mijn mail kreeg je eerder haha) en jammer dat uit eten gaan met elkaar nu super lastig is...misschien iets laten bezorgen, is ook gezellig toch!
    Fijne dag en geniet van het bekijken van alle kaartjes, leuk als je er zoveel krijgt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ja niet iedereen houdt zich helaas aan de regels.
    Je kaartjes zijn weer prachtig.
    Fijne dag en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd Ans! En een fijne dag, ook al kan het geplande etentje niet door gaan.
    Je kaart is weer prachtig, ook al vind je het lastig om met die stansen te werken, het is erg goed gelukt!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Ans !
    Je kaarten weer prachtig ,leuk model is dit.
    Ondanks de beperkingen een fijne dag met elkaar!
    Leuk om zo veel post te krijgen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Ans! En toch een fijne dag gewenst, ondanks dat de plannen een beetje in het water vallen! Deze kaarten zijn weer top, al is het geen 15 x 15, toch komt jouw stijl op deze mal ook prachtig uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Ans!
    Door omstandigheden is mijn kaartje voor jouw nog niet af, maar het komt zo spoedig mogelijk!
    Ah ja jammer dat vanwege de C jullie etentje niet door kan gaan...ik roep al sinds het begin van de uitbraak dat alle logica is verdwenen....
    Maar heb een gezellige dag met elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vergeet je kaart te complimenteren, heel mooi met die grote mal!
      Liefs Martha

      Verwijderen
  18. van harte gefeliciteerd met je verjaardag je kaart is weer een kunstwerkje geworden mooie details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn je kerstkaarten weer schitterend Ans! Altijd een genot om je blog te bezoeken.... helaas komt het er hier niet van de laatste maanden. Coronatijd is écht een heel rare tijd met heel inconsequente regels. Hoe langer we er in zitten, hoe minder ik er van snap.

    Nogmaals van harte gefeliciteerd (hopelijk is mijn kaart binnen) en geniet van je verjaardag.... ondanks alle 'regeltjes'.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook al werk je liever in een ander formaat, dit is weer een pracht van een kaart. Ik vind dit een heel mooie mal, helaas heb ik ze zelf niet te pakken gekregen. Gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk kan je toch een beetje genieten van het moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het zijn toch weer twee prachtige kerstkaarten in jouw herkenbare stijl geworden Ans. Alles ziet er weer tot in de puntjes verzorgd uit.
    Nogmaals gefeliciteerd en hopelijk zit mijn kaart ook tussen de stapel, veel plezier met openmaken en ondanks alles toch een gezellige dag gewenst.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer zo een mooie kaart, geweldig hoe het meisje is verwerkt erop.
    Dank je wel voor het meedoen bij onze challenge.
    Liefs Bianca.
    The Holly and Ivy Christmas Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ans, hopelijk mag je toch nog een gezellige dag hebben ondanks alles! Je kerstkaart is weer prachtig, lief plaatje gebruikt! Bedankt voor je deelname bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd !!!!
    Geniet van deze dag !
    Prachtige kaarten !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je verjaardag. Ondanks de beperkingen een hele fijne dag toegewenst.
    Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt. Schattige plaatjes ook.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is so stunning. A beautiful card and gorgeous colours and details added. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaarten Ans, het is nooit te merken dat jij moeite hebt met deze mallen.
    En van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Twee hele mooie kaarten. Het is niet te zien dat je het een lastige stans vindt om mee te werken.
    En van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een fijne dag ondanks de beperkingen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ja het blijft vreemd allemaal! Hopelijk gaat het een keertje veranderen en wordt het weer normaal! Toch een gezellige dag vandaag en geniet van al je kaartjes! Had ik het eerder geweten had ik ook wel een kaartje willen sturen, volgend jaar even onthouden! Je kaartjes zijn prachtig! Ik vind dit een mooi model alleen een passende envelop is even moeilijk! Nogmaals een fijne dag en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een prachtige kerstkaart Ans. Proficiat met je verjaardag. Gelijk heb je om thuis te blijven eten. Al die regels, ze weten echt niet meer hoe wat waar. Ik vraag me ook af waar is de wet op de privacy gebleven met dat je overal waar je wilt gaan eten al je gegevens moet geven.
    Geniet van deze dag!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ans! Ik wens je toch alle corona toestanden een heel fijne dag!
    Je kaartjes zijn echt prachtig. Het is je niet aan te zien dat je deze vorm moeilijk vindt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ans van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je ondanks alles een hele fijns dag. Je kaarten zijn supermooi, ook op deze stans.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Proficiat met je verjaardag en geniet er van op je eigen manier. Je kaarten zijn weer bewonderenswaardig net zoals dat uit je vorige post.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van harte proficiat met je verjaardag ! En je kaarten zijn zo prachtig, mooi model, papier en super versieringen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Eerst mijn felicitaties voor je verjaardag en geniet van deze mooie dag. Gelijk heb je om niet uit eten te gaan, want op de manier zoals het nu moet heb je daar niks aan.
    De kaart die je gemaakt hebt ziet er weer fantastisch uit.
    Een heel mooi model, leuke kleuren en prachtige materialen.
    Je weet het zo fijn in elkaar te puzzelen.
    Heel mooi gedaan Ans.
    Geniet van jouw dagske.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Van harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Je kaartje zijn weer prachtig!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk model is dit! Je hebt met dit papier en de schattige plaatjes weer mooie kaarten getoverd, Ans! Nogmaals van harte, mijn kaart is er denk ik ook wel bij op die stapel.
    Ja, ik vind ook dat de regels niet bepaald duidelijk en consequent zijn, heel vervelend. Ik vier mijn 65e verjaardag gewoon maar op 65 en een half ergens in oktober.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Proficiat Ans. Ik hoop de je een leuke dag hebt (gehad). Je kaart vind ik prachtig. Kan niet zien dat je wat moeite hebt met de vorm.
    Dan maar samen uit eten. Al ben ik het met je eens dat het superkrom is dat je dochter niet mee mag. Wij hebben datzelfde met mijn moeder.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Eerst wil ik je feliciteren met je verjaardag, en maak er ondanks de situatie toch een leuke dag/avond van.
    Je kaartjes zijn zoals gewoonlijk prachtig. Ook al maak je liever 15x15 kaarten is deze ook goed gelukt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  40. `Hoi Ans,
    nogmaals van harte met je verjaardag! Fijn dat je laat weten dat de kaart er is, want ik had hem dinsdag al op de bus gedaan...
    Jouw kaarten zijn heel mooi. Ik snap wel dat je aan de vorm moet wennen. Maar het is je prima gelukt.
    Ik hoop dat je een hele stapel post had! Maar dat zal wel, want je bent zelf ook altijd zo trouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo jarige Ans,
    Van harte gefeliciteerd nogmaals....hopelijk heb je een hele leuke dag gehad met lekker veel post....dat is zoooooooooooo leuk!
    Je kaartjes zijn prachtig....wat heb je dat weer mooi gedaan!
    Groetjes en nog een fijne avond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Allereerst vn harte gefeliciteerd met e verjaardag! Ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt...
    Je kaart is weer heel mooi en wat een mooi model is dit!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een mooie kaart weer Ans, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ans. Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt en die vorm is heel leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Beautiful cards Ans, a lovely shape - I am trying to create different size cards but like you, often stick to square designs.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Beautiful card with a gorgeous image, thanks for sharing at Christmas with the Cuties.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wonderful creation. Thanks for entering you card at Creative Craft Cottage
    Das een hele mooie creatie. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Craft Cottage
    hugs
    Claudia
    DT Creative Craft Cottage
    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/
    https://creativecraftcottage.blogspot.com/ </o:p

    BeantwoordenVerwijderen
  48. twee prachtige kerstkaarten Ans. Ik vind die grote basisvormen mooi maar moeilijk om te 'vullen'. Papier uit een blokje van 15/15 is er ook te klein voor. Mooi gedaan met die prachtige cirkel in het midden.
    Ik hoop dat je ondanks alle coronamaatregelen toch een leuke verjaardag had!
    Groetjes
    nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Eerst wil ik je toch nog feliciteren met je verjaardag, ik kwam op m'n blogronde al 3 kaarten tegen die voor u bestemd waren. Deze kaarten heb je ook weer mooi aangekleed. Voor het eerst sinds enkele maanden ben ik ook naar Action geweest maar geen mallen te vinden hier, het leek wel of er al die weken niets werd aangevuld of misschien was alles al geplunderd wie weet.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  50. what fun shaped dies ... so very glad you shared your ribbon creation with us at jingle belles.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. i love everything about both of these gorgeous cards but its the tulle and twine combo that really takes them to the next level! thanks for joining our ribbon fun at JINGLE BELLES!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hello... Thanks for entering your lovely card into our ‘Anything Goes’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  53. You have used some gorgeous dies to produce this very pretty card. Thank you for joining in the Gingham Challenge at 12 Months of Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen