de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 22 juni 2020

Zomergroetjes..en puppy's


Hallo Allemaal,

Vandaag een zomers kaartje,omdat de zomer begonnen is en we mooi weer hebben.. Ik had nog een schattig plaatje met een meisje met ijsje ..de sketch is van Crazy4challenges..

Het plaatje gemat op een stans van Ali..


Het randje aan de bovenkant is van SL, de banners van MFT, bloem van Ali.. Het sentiment van Crealies, banner van Ali. De flip flops weer eens gebruikt, afgewerkt met een strik van tule en een ijsje charm..


..de gebruikte stansen..


Afgelopen donderdag gingen mijn oudste dochter en ik, naar mijn jongste dochter.. Het regende toen we hier vertrokken, in Klarenbeek was het heerlijk weer, we hebben de hele middag buiten gezeten en genoten van de puppy's en haar andere honden..



..eentje blijft bij Karin wonen..

..en dan deel ik dit ook nog even, de spoedwet, die gelukkig niet door gaat per 1 juli, die er van mij niet hoeft te komen en lees a.u.b. eens door wat deze wet inhoudt en hoe we onze vrijheid hier door verliezen!!
Het recht op demonstratie bv. en als iemand onwel wordt op straat, dan mag je die persoon niet meer helpen.. Het is dan verboden om je kleinkinderen te knuffelen en kinderen die niet thuis wonen, mag je niet aanraken!!
Deze wet is voor minstens 1 jaar en kan steeds verlengd worden, dan zijn we géén democratie meer, maar een totalitair regime.

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
Crazy4challenges (sketch) - Knutsels en Kadootjes - Cute Card Thursday - Scrapping4Fun - Crafty Sentiments - A bit more time to craft - My time to craft (summertime) - Crafty Catz - Daisy Chain challenge - A perfect time to craft - Lil Patch of Crafty Friends - Craft-Dee BowZ - Creative Fingers - Cute as a button - Dream Valley.

47 opmerkingen:

  1. Hoi Ans,
    wat een leuke zomerse kaart! Enig plaatje met de grote zonnehoed! Dank je wel voor het meedoen bij onze zomer challenge van K&K.
    En ik schreef toen toch ook inderdaad dat het hier tuinweer werd, toen jij in Klarenbeek was! Kan zo verschillen. Fijn dat het niet andersom was, hihihi...
    En die wet.. ja ik zag dat op FB ook al een keer voorbij komen. Ik maak me nooit druk om dingen die misschien niet gaan gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi zomers kaartje heb je gemaakt, Ans.
    En wat een leuke foto´s van de puppy´s!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk zomers kaartje heb je gemaakt Ans.
    Kijk de puppy's eens plezier hebben....wat schattig.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met dat roze! Wat een schattige puppy's en je zou ze wel allemaal in huis willen nemen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijk zomers kaartje. Het wordt echt ijsjes weer deze week!
    Wat een droppies zijn die puppies. Zo op het beeldscherm vind ik ze super maar in het echt moet ik niks van honden hebben.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijke, zomerse kaart in frisse kleurtjes. Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige puppy`s wat hebben jullie een fijne middag gehad.
    Je kaartje is weer top mooi dp leuk plaatje.
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely summery card. I like the layout of the card too. Thank you for joining in the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is weer super! Mooie zomerse kleurtjes. Die puppies blijven leuk! En die wet,ja ik weet het niet is nog maar de vraag of die er ook echt komt. Veel dingen zijn momenteel stemming makerij heb ik het idee van. Ben toevallig een paar weken geleden gevallen en mensen hielpen me heel lief,dus het is maar de vraag of mensen zich er iets aantrekken Ik wacht het allemaal eerst maar af. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Ans en de puppies zijn schattig...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie zomerse kaart Ans
    En wat zijn die puppies lief je zou zw allemaal willen houden....
    Bedankt voor het delen van die spoedwet, inderdaad gelukkig dat het niet doorgaat, wij gaan de petitie zeker ondertekenen wij gaan absoluut niet zitten afwachten misschien loopt het zo'n vaart niet maar ik ben wel op mijn hoede ik ga mijn vrijheid echt niet inleveren...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A beautiful card Ans, a lovely image - so pretty.
    Fabulous photographs, I'm glad you enjoyed your afternoon with your daughters.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A lovely card with a beautiful design, the image and colours just shout 'summer'.
    LOvely puppy photos too, I can never resist a puppy!
    Thank you for joining us at Crafty Catz this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige kaart Ans...zo heerlijk vrolijk en zonnig!
    Fijn dat jullie een leuke middag hadden met elkaar en de pups, ze zijn ook super lief op de foto dus in het eggie zullen de show wel stelen!
    Ja die wet is beneden peil hoor...kan echt niet dus we gaan het zien!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart met een lief plaatje
    Wat zijn ze prachtig de puppy's
    Je zou er zo er kocht aan zijn
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Ans.
    Lekker met een ijsje.
    Wat zijn ze schattig die puppy' s.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellige zomerse kaart Ans!
    Een super mooie kleuren combinatie.
    En weer zo,n heel lief plaatje.
    De puppy,s zijn heel schattig.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi zomers kaartje Ans!....het wordt hier deze week ook weer voor ijsjes.
    Wat een schattige puppys.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart met een prachtige afbeelding ook weer.
    Wat een schatjes die puppies, dan wordt je wel gelijk verliefd.
    Ja ik las het ook, laten we hopen dat we dat niet gaan meemaken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een mooie kaart heb je gemaakt Elly.

    ja laten we hopen dat alles goed gaat maar wat nodig is is nodig.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooie kaart in lekkere kleurtjes! Schattig zijn die kleine wolletjes. Ik had het ook gelezen, vind het ook erg ver gaan. Hopelijk is dit niet wat er komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke zomerse kaart ans. En de hondjes..... wat een schatjes.. jullie hebben vast genoten met elkaar... Die wet! Gelukkig dat het niet door gaat... ik vind dat mensen op zijn tijd eigen verantwoording moeten dragen dragen .... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel mooi kaartje in voor jou wel felle kleurtjes.
    Dat was vast buiten je comfortzone gaan, moet af en toe kunnen Ans.
    Mooi plaatje en een leuke afwerking.
    Oh wat zijn het toch prachtige hondjes, ik zou zo weer ééntje in huis nemen, alleen te weinig tijd voor de opvoeding en dan komt het niet goed.
    Geniet er maar van.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig kaartje met al die mooie stansjes.
    Jeetje, dat zijn veel hondjes zeg, maar ze hebben er wel de ruimte.
    Er moet nog maar eens goed over die wet nagedacht worden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi zomerskaartje heb je gemaakt. Leuk met dat roze wat er zo uit knalt.
    Dat zal nog moeilijk worden om van die hondjes afscheid te gaan nemen, wel heel lief.
    Groetjes Rina
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is een vrolijke zomerse kaart geworden Ans. Mooie kleuren en een lief plaatje. Een ijsje zal er de komende dagen zeker ingaan en de flipflops kunnen ook uit de kast dus wat dat betreft lekker actueel :) Ik smelt bij het zien van die puppies..😍😍😍😍. Van die berichten over die wet krijg ik het Spaans benauwd..pfft.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een schattig kaartje net als die lieve puppy's bij je dochter.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en natuurlijk bedankt voor het meedoen bij K&K.

      groetjes Hermien

      Verwijderen
  28. Stunning project! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!Hugs, JoyJoyfully StampsLil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator
    Joyfully Stamps

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ans you have the most cutest images to use on your fabulous cards, honestly you are amazing...The pups need a home and I am sure one will be dearly loved by your daughter.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, supermooi deze kaart, alle details van de zomer zijn er op te zien. De puppy's zien er schattig uit, dat wordt nog moeilijk kiezen wil ze wil houden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een mooi kaartje in die frisse kleurtjes en met leuke details erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie, vrolijke, frisse zomer kaart Ans! en wat een schattige puppy's

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kaartjes. Die puppy's zijn zo schattig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldig mooi kaartje en een wat schattige hondjes!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beautiful Summery card and love the sweet image and great selection of dies.Thank you for joining us at Daisy Chain
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schattige kaart! Het ijsje en de Flip flops kan ik al afstrepen vandaag haha.
    Groetjes en een fijne zomer week.
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Such a sweet card! Thank you for sharing with us over at Cute As A Button. We hope to see you again.
    ~ DT Nan

    BeantwoordenVerwijderen
  38. WoW! such an amazing make, love it.
    Thanks for sharing your work with ushttps://scrapping4funchallenges.blogspot.com/
    DT Sneha

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een vrolijk kaartje, alles weer perfect gecombineerd, zelfs een ijsjesbedeltje!
    Je dochter heeft haar handen meer dan vol met haar schattige kroost!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een leuke kaart en lekker fleurig ook.
    Wat zijn ze schattig de puppy's. Ze hoeven zich niet te vervelen met al het speelgoed, zie ik.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heel mooi jouw kaartje en hoe schattig de hondenfoto's ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Ans, wat een leuke zomerse kaart. En die pups, daar smelt je toch helemaal bij weg. Ik zou er zo eentje meenemen ;-)
    Wat die wet betreft, kan ik me toch helemaal niet voorstellen dat die er komt. Daar stemt toch niemand voor. Ik wordt op de hoogte gehouden door Kevin, die zorgt wel dat me dit soort dingen niet ontgaan. Maar ik hoop dat het zo'n vaart niet zal lopen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, en dan vergeet ik helemaal jou te bedanken voor je deelname bij K&K. Bij deze!

      Verwijderen
  43. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Ans, leuk zomers....en de puppy's zijn zo schattig allemaal. Bedankt voor je deelname bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Beautiful creation, love the pictures too! Thank you for sharing with us over at Cute As A Button. We hope to see you again.
    ~ Sherry DT/Admin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Lovely card and such a cute image :) Thanks for sharing your creations with us at Creative Fingers
    DT Tindaloo ~ I have a sweet Blogcandy if you wanna join in!

    BeantwoordenVerwijderen