de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 21 september 2020

Babykaarten

 

Hallo Allemaal,

Babykaarten, ik maak ze graag en gelukkig werden er weer 2 baby's geboren. Bij ons in de straat is een jong gezin komen wonen (met een staartloze kat) ze kregen een meisje..


 Ik had nog een leuke sketch liggen en een schattig plaatje..


Het DP is van Pebbles, Special Delivery, het hartjesrandje van Ali, afgewerkt met een roze kantje, babylint, een zachtroze tule strikje met belletjes en een bloemetje..

Langs onze wandelroute werd ook een baby geboren, een zoon Jim en ze houden van geel.. dus maakte ik deze kaart..



Helemaal andere kleuren, afgewerkt met een kroontjesrand van Magnolia en geel lint. Omdat ik de naam wist, deze ook op de kaart..


 de gebruikte stansen...

En wat bof ik toch, er zijn 7 !! collega's van mijn man zwanger, dus ik kan mijn hartje nog ophalen..

Dit is mijn eerste blogbericht in de nieuwe versie..en..geen enkel probleem, het ging vanzelf..
Ik weet alleen niet hoe ik een afbeelding in de leeslijst kan krijgen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansxx

Challenges:

41 opmerkingen:

  1. Twee hele leuke kaartjes Ans....hetzelfde model maar heel anders door de kleuren.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend lieve kaartjes heb je gemaakt.
    Zo mooi weer van opmaak en deze keer heel erg rustig voor jou doen.
    Fijn dat het gelukt is om de nieuwe versie te gebruiken, er staat alleen in mijn lijstje geen foto van je kaart. Alleen je naam en titel
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat leuk bij jou ook geboortekaarten! Ze zijn allebei heel erg mooi geworden. En je kunt nog flink aan de slag met 7 kaarten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige babykaarten Ans.
    Het zelfde patroon,en anders van kleur.Ziet er meteen anders uit.
    Je kunt nog even vooruit met babykaarten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat zijn ze mooi Ans, prachtige kleuren en mooie sketch!
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah deze babykaartjes zijn schattig, Ans!
    Mooi gemaakt allebei!
    En jij kunt je hart ophalen, 7 collega's zwanger wat leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAt zijn ze allebei mooi zeg. Dan heb je een mooi vooruitzicht qua kaarten maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik zie het nu bij mij ook dat er geen foto tevoorschijnkomt, dat is balen!

      Verwijderen
  8. Heel leuke, schattige en totaal verschillende kaartjes! Gezellig dat je meedoet bij Craft Rocket Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee prachtige babykaarten. Schattige plaatjes ook.
    Je kan je hart ophalen dan, als je 7 babykaarten nog moet maken. Wel leuk.

    Ik denk ook niet dat het lukt met een plaatje in je leeslijst. Bij mij lukt het ook niet. Toevallig heb ik vandaag wel een plaatje, omdat ik deze al een poosje geleden had ingepland. Maar ik denk dat die volgende keer er ook niet meer bij zal staan.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer twee heel leuke babykaarten Ans, en heel verschillend door de kleuren. Wat leuk dat je de naam van JIM wist, dat maakt het net iets persoonlijker. Een mooi vooruitzicht met al die baby's op komst.
    Jou fotootje staat bij mij wel in de leeslijst. Ik weet niet waar het aan ligt, bij de ene wel, en de ander niet. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 prachtige en lieve babykaartjes Ans.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige babykaarten. Heel leuk in die verschillende kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee superlieve en mooie babykaartjes! Ik heb ze nauwelijks nodig, dus maak ze bijna nooit meer. Maar blijft leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful cards and spectacular colours xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Adorable cards Ans, sweet images and pretty designs.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke babykaartjes Ans zal ook erg gewaardeerd worden als nieuwe buurtjes. De laatste keer heb ik eerst de kaarten in mijn blog bericht gezet en opgeslagen en daarna de tekst getypt, maar of dit de oplossing is??? Blogger doet z'n eigen ding.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind ze allebei superschattig, Ans. Die kroontjesmal is erg leuk.
    7 zwangere collega's? Dan gaan ze daar vast een probleem krijgen met invallers.
    Ik dacht blogger onder de knie te hebben, maar sinds gisteren kan ik haast niets meer kopiëren in mijn blogbericht. Geen idee waar dat aan ligt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Babykaartjes zijn altijd leuk om te maken. Ik maak ze,veel te weinig,maar in mijn omgeving weinig zwangere mensen! Dus ook geen babykaartjes! Jouw kaartjes zijn er mooi geworden.leuk die kleurtjes zo verschillend! Dat ktoontjesrandje is een leuke, maar die hartjes ook. Helemaal leuk allebei! Ik weet niet hoe het met de nieuwe blogger nu gaat,maar ik ergerde me al bij het inbrengen van al mijn berichten. Hoop dat het een en ander toch is veranderd als ik weer thuis ben! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Ans,
    Bij mijn weten gebruik ik de nieuwe blogger ook, maar ik zou niet weten waarom bij mij de kaart wel zichtbaar is. Ik doe er in ieder geval geen extra moeite voor ;)
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Ans, het zijn twee hele mooie kaarten. Lekker fris vind ik dat geel met blauw. Ik heb ook al van alles geprobeerd en samen met Tanika gekeken (zij werkt in Social Media) en in de versie die ik heb kan het niet. Zij zegt dat soms meerdere versies worden gelanceerd om te kijken wat het beste werkt en komen ze uiteindelijk met een nieuwe versie voor iedereen. Dus misschien ligt het daaraan?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige babykaartjes, leuke embossingfolder met die voetjes, geeft toch altijd net iets extra aan een kaart.
    Amai, 7 collega's zwanger!
    ik weet ook niet echt hoe het werkt met de fotootjes in de leeslijst, ik zie dat het bij mij ook niet de bovenste foto uit het bericht is...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie babykaartjes Ans.
    Allebei met een supermooie, fijne afwerking.
    Prachtig gedaan.
    Ja we zitten er stilaan allemaal aan vast.
    Ik ben zelf ook geen voorstander van het nieuw Blog en zij beslissen.
    Omwille van de kaarten die niet meer verschijnen of in de foute volgorde verschijnen vond ik het maar niks, de rest lukt allemaal wel.
    We zullen er ons maar niet teveel aan ergeren zeker ?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke b szbykaarten heb je gemaakt Ans. Beide kleurencombi's zijn erg mooi . Leuke mallen heb je gecombineerd. Bij komen ook geen plaatjes meer in de leeslijst. Heb geen idee hoe dat werkt? Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lieve kaartjes, heel verschillend.
    Je kan inderdaad lekker je hart ophalen met babykaarten maken haha. BLijft wel altijd leuk om te doen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh Ans wat een schatjes deze kaartjes...leuke sketch ook!
    Wat gaaf dat je er 7 kan gaan maken, veel plezier!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wat zijn die kaarten weer mooi. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Such a beautiful new baby card.
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards
    Hugs
    Sheryl xx
    TTCRD DT Crazy Craft Corner{My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh Ans, wat zijn deze kaarten ontzettend leuk! Zo lief in deze kleuren. En wat een bof, nog 7 te gaan! Leuk, he, babykaartjes maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. 2 super lieve babykaartjes Ans...en ook weer heel leuk opgemaakt....en tjee nog 7 baby's op komst....jij hoef je voorlopig niet te vervelen...veel plezier met het maken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schattige baby kaarten Ans!
    Heel leuk is het om baby kaarten te maken.
    Leuk voor je dat er nog meer baby,s aankomen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat zijn deze babykaartjes geweldig Ans!!
    Kan me voorstellend dat je het geweldig vind.... maar liefs 7 collega's die een baby krijgen.
    Op mijn eigen blog heb ik ook vrijwel geen problemen, nu met het nieuwe blogs, maar kan ook geen kaartjes plaatsen op het designteamblog van Cheerful. Gek toch hè. Ik lees dat meer mensen geen afbeelding van hun laatste kaartje in de leeslijst krijgen. Had ik vorige week ook, maar nu zie ik dat er ineens wel weer een afbeelding bij mijn naam staat. Raar toch allemaal hè

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super schattige kaartje! Mijn oma had trouwens ook een kat zonder staart.
    Geen idee waarom bij de een wel een plaatje staat en bij de ander niet. Ik heb niks gedaan en bij mij staat wel een plaatje! Heel vreemd.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een lieve kaartjes heb je gemaakt Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat zijn je kaarten schattig Ans! Leuk om baby kaarten te maken en je mag nog vaker lees ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Cute cards and thanks for joining us at Crafty Calendar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een supermooie babykaartjes zo leuk met al die verschillende details erop
    nou je kan je hart ophalen hoor met al die zwangere collega's van je man
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Both are sweet baby cards. Thank you so much for linking up twice so far this week at Crafting Happiness Challenges. Hope you'll link up again! Don't forget to click on LIKE for all the other entries you like. The Most Liked Project will be featured on Sunday along with some of my favorite picks.
    Smiles!
    :) Janis, Owner & Design Team Member @ Crafting Happiness Challenges
    My Craft Blog: PauseDreamEnjoy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Twee superleuke babykaartjes ! Wow ! 7 collega's die een kindje verwachten ! Je hebt nog wat werk voor de boeg ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Beautiful baby cards Ans! Thank you for sharing with us over at Cute As A Button. We hope to see you again.
    ~ DT Gale

    BeantwoordenVerwijderen