de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 17 september 2020

Winter


Hallo Allemaal,

Ook vandaag weer 2 kerstkaarten, dan komt mijn totaal op 70 stuks, het einde komt in zicht, maar straks na de operatie gaat het een poosje niet lukken om kaarten te maken, dus ik kan maar klaar zijn.
Ik heb de nieuwe stans van MD gebruikt Lr0677, was er heel enthousiast over, maar vond het toch lastig om er iets mee te maken..

Ik heb 3 plaatjes gecombineerd en daar deze kaart mee gemaakt..


Ik ben in de blauwe tinten gebleven, afgewerkt met een strikje, een poinsettia, een ijskristal en de Winter tekst..


Ik maakte ook een roze versie, hier de tekst met wit gedaan.. Ik heb eerst de witte stans ingelegd met Kraft stukjes en daarop de plaatjes geplakt..


Ik heb er een staander achter gemaakt, de cirkel nog een keer gestanst, gerild op 2 cm en onderaan een klein stukje eraf gesneden, zo blijft de kaart prima staan..


..de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:
Christmas Craft Creations (shaped card) - ABC Christmas challenge (snow) - The Holly & Ivy - Merry Little Christmas - TTCD - CHNC - 52 Weeks to Christmas - Christmas with the Cuties - Crafting Happiness - Sparkles Christmas challenges - Cute as a button - The Creative Crafters - Creative Craft Cottage - Crafty Animals - The crafty critter crazies.




57 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaarten heb je met de stans gemaakt, Ans!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je kaarten mooi! Ja zag hem al vaker voorbijkomen, vindt hem wel mooi...was ook aan de twijfel om hem misschien aan te schaffen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze prachtig Ans maar lijkt me idd moeilijk om te kiezen waar je wat uit stanst want het moet in 1 keer denk ik...of even flink puzzelen. Maar ze zijn prachtig hoor.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Ans, je hebt er weer iets moois van gemaakt!!
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartjes met alle leuke details deze layout mal lijkt me inderdaad lastig ik heb de vierkante en die gebruik ik graag maar deze weet ik nog niet of ik hem aanschaf ik vind hem persoonlijk ook minder mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige ronde kerstkaartjes Ans , héél bewerkelijk dit mooie malletje van MD dank voor je bijdrage aan week 38 . Fijne dag Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt.
    Zo mooi met de ronde stans.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is je toch gelukt om met deze mal iets heel moois te maken! En zoals altijd weer met een prachtige strik en kerstroos.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze zijn prachtig leuk is de mal he...
    En inderdaad je kunt maar klaar zijn.
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow.....twee SCHITTERENDE kaartjes heb je gemaakt Ans.
    Wat mooi in deze kleuren.
    Daar ga je vast weer mee scoren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt 2 mooie kerstkaarten gemaakt met deze mal. Lijkt me inderdaad best moeilijk om er de juiste plaatjes voor te vinden en zo te plaatsen dat het goed komt. Maar het is je goed gelukt.
    Ik zit nog te twijfelen om die mal te kopen.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn prachtige kaarten, Ans. Ik heb de mal op mijn verlanglijstje gezet, maar ik twijfel toch ook een beetje, of ik het makkelijk te gebruiken vindt. Maar de kaarten die ik er her en der mee zie vind ik prachtig. Ook die van jou!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is heel goed gelukt Ans!
    Je kaarten zijn weer super mooi.
    Je hebt al heel veel kerstkaarten.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 schitterende kaarten. Ik twijfel dikwijls om bepaalde mallen aan te kopen tot ik zie wat jij er mee doet, wie weet komt deze op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee mooie kerstkaarten Ans, heel leuk dat ronde model met vakjes. Ook de afwerking is weer mooi gedaan.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi in een ronde vorm, het zijn twee beauty's! Die roze vind ik het mooist! En al 70!! Jeetje! Ik mag blij zijn als ik het weer voor elkaar krijg, dit jaar heb ik er niet veel zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaarten Ans.
    Mooie ronde mal met al die vakjes heb je gebruikt.
    Mooi afgewerkt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige deze 2 ronde kerstkaartjes Ans wat leuk gedaan met die verschillende plaatjes...Ik zat gisteren ook te zoeken naar een leuk plaatje...en ze waren allemaal te klein of te smal...maar zo heb je dat prachtig opgelost
    Mooi hoe je die mal opgevuld hebt...weer een gaaf idee...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig je kaart ,, je andere kaarten zijn ook zo prachtig het is altijd leuk om wat voorbeeldjes te zien
    grtjs Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie ronde kerstkaarten, Ans!
    Ja dat heb ik ook weleens, dat je enthousiast bent over een artikel en dat je dan niet goed weet hoe...
    Maar isjou goed gelukt!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldig leuke kaarten! Je hebt de mal geweldig goed gebruikt. Ik ben benieuwd hoe ik het ervaar, want de mijne komt vandaag binnen.
    De voorraad loopt goed op.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ontzettend mooi gemaakt met die ronde stans! Echt lekker winters!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaarten het is zo mooi van zulke mallen je kan er zoveel mee.
    Elk jaar getij kan je het gebruiken
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die mal is inderdaad heel leuk om kaarten mee te maken. Het is je deze week dan weer goed gelukt om ons iets moois te laten zien. Maar goed dat je al zoveel kaarten hebt gemaakt voor als je er straks een tijdje uit ligt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind dit een mooie mal,net als de vierkante! Heel leuk met al die plaatjes. Mooi dat je al zoveel hebt,je kam ze maar hebben. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze mal staat nog op mijn twijfellijst maar als ik jouw kaarten zie kan dat nog wel veranderen. Prachtige uitvoeringen en de strik en kerstroos vullen ook al een vakje.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel knap hoe je deze kaartjes maakte Ans, leuk ook de staander erbij.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je hebt er toch mooie kaarten mee gemaakt. Dit is ook stans waar ik niet veel zou kunnen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige winterse kaarten heb je gemaakt. Zo mooi zijn de plaatjes in deze stans verwerkt. Ik denk ook dat ik moeite zou hebben met deze stans, ik koop hem ook niet, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi zijn deze kaarten Ans. Ik wil ook nog met deze mal aan de gang. Jij hebt de vakken erg leuk opgevuld . Met deze leuke plaatjes. Heel mooi! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterende kaart met de ronde stans Ans!
    Heel mooi strikje en tekst als afwerking super mooi geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  32. WOW these cards are stunning! I love the circle design and all of the different images! Thanks for joining us at Sparkles Christmas.
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaarten heb je gemaakt met de mooie mal!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw ! Twee mooie kaarten met al die ingevulde vakjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. nochtans heel tof met die cirkelmal en de mooi opgevulde vakjes!
    2 mooie kerstkaarten!
    Weet je al wanneer je operatie zal zijn?
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dit is zo speciaal en heel mooi.
    Een leuke ronde kaart, waar veel op te zien is.
    Leuke plaatjes en mooie afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie kaartjes Ans, soort collage lijkt het wel, zo mooi qua kleurstelling. Is dit trouwens een al oudere stans?

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Aw, beautiful little bluebirds, Ans - I love them! And what great dies - that window action is amazing! Thanks so much for playing at Sparkles!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ook al vond je het lastig, je hebt met de ronde mal toch twee mooie kerstkaarten gemaakt. Mooie kleurencombinaties.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  40. (Daar ging iets mis.... wel even opletten Marjolein, zo laat op de avond...) Je hebt twee prachtige kaarten gemaakt Ans! Erg mooi met de lay-outmal.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Delightfully gorgeous post, two stunning cards. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Beautiful project Ans. Thank you so much for joining us at Cute as a Button Challenge and best of luck with your entry. Wendy Batchen DT for https://cuteasabuttonchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  43. 2 prachtige winterse kaarten Ans, leuke gedaan met die ronde stans....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtige patchwork kaartjes Ans, een leuke mal en mooi papier.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Heel leuk gemaakt Ans!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Both lovely cards and such a super way to incorporate critters into designs. So glad you shared with us at 2 Crafty Critter Crazies, CarolG

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Prachtige kerstkaarten. Tjee, wat knap dat je al zoveel kerstkaarten hebt gemaakt. Ik moet nog beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Those dies are great, I havent seen them before. Such a nice way to use various papers and images. Thanks for playing in the Christmas Craft Creations challenge,
    Penny DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Beautiful cards Ans, lots of fabulous images - a super design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Beautiful card. Those dies you used are wonderful. Thank you for joining in the Plaid, Checked or Gingham Paper Challenge at CHNC.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Beautiful layout with so many lovely scenes and the elements you added are perfect. So glad you joined us for our Bring on the Bling Challenge at Christmas with the Cuties!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. What a lovely card and great idera with the miltiple panels to share the different scenes. Thanks for joining us at Christmas Craft Creations this month. Tristan DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. A great design - love all the details you've added.

    Thanks for joining us at the Sparkles Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Really lovely shaped design and great framing of the different imagery. Thank you for joining us at Christmas Craft Creations - Charlotte/Lady Joyful, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Me again!

    Thanks for joining us at Christmas Craft Creations too.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen