de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 6 mei 2021

Seasons Greetings

 
Hallo Allemaal,

Het is me niet gelukt om een kerstkaart met meerdere vouwen te maken, ben duidelijk nog niet gewend aan ons nieuwe ritme, nu Ed thuis is, heb ik minder hobbytijd merk ik wel.. Maar gelukkig had ik nog wel genoeg kerstkaarten op voorraad..

Ik heb 2 plaatjes van MD gebruikt, 2 knipvellen gekocht, ze zijn nu bijna op..

Het plaatje geplaatst achter een vierkante stans van MD en ingelegd met een andere kleur..


De rand aan de bovenkant is van Magnolia, het DP is van Craft Sensations en Déco Time, het sterretjes papier is van Ali. De tak is ook van Ali, de poinsettia is van Joy Crafts. Een gouden strik van tule met glitters, het sentiment is van Joy Crafts..


..en ook nog een roze versie.. met zilveren accenten... (kaart 31 + 32).


..de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:


45 opmerkingen:

  1. Dat zijn weer twee toffe kerstkaartjes Ans !
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten en een leuke rand aan de bovenkant!
    Succes met het vinden van ritme!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw twee hele mooie kaarten.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten en wat een lieve hertjes. En dat ritme, ja dat zal nog wel even duren voor je dat weer hebt gevonden. Het is ook een hele verandering in jullie leven. Maar alles went en dat weet je niet beter meer.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten heb je weer gemaakt. Zo leuk om te zien wat kleur met een kaart doet.
    Succes met wennen aan het nieuwe ritme. Jullie vinden daar vast je weg wel weer in.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaarten Ans.
    Ik snap wat je bedoeld , met je ritme.
    Wij zijn ook samen thuis.
    Dat gaat best lukken, even wennen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaarten! Ik vind het altijd zo knap hoe jij de kleuren bij elkaar zoekt!
    En ik snap dat het wennen is....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaarten zijn prachtig geworden, leuk DP heb je bij de plaatjes gevonden. Volgend jaar maart is het hier ook zover, ik zal er dan ook flink aan moeten wennen, na zoveel jaar vrij veel alleen. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee schitterende kerstkaartjes Ans ik vind die gele zo mooi is prachtig van kleur voor de Kerst Dankje voor je deelname wéér hoor , Fîjne dag
    Groetjes Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 prachtige kaartjes met deze mooie plaatjes! En mooi deze verschillende kleuren. En het zal zeker nog een tijdje wennen zijn om je ritme terug te vinden maar dat komt en dan gaat het allemaal weer goed. Veel succes! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn twee mooie kerstkaarten met die lieve plaatjes geworden Ans. Leuk om te zien wat een andere kleurencombinatie doet.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 leuke kerstkaarten zijn het weer geworden Ans.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee prachtige kaartjes heb je weer gemaakt! Sinds mijn man thuis werkt ben ik constant aan het koffie zetten, tosti's maken of eieren bakken! Daarom moest ik ook eigenlijk wel lachen dat je zei dat je minder tijd had sinds Ed thuis is! De tijd gaat veel sneller sinds mijn man thuis werkt!
    Succes en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee prachtige kerstkaarten heb je gemaakt Ans. Schattige plaatjes ook. Mooi sterretjes papier van Ali.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten Ans!
    Heerlijk toch dat je saampjes mag genieten!
    Richard werkt onregelmatig koppt veel vrije tijd in is dus al vaker thuis, voor ons zal de verandering minder zijn denk ik...
    Fijnecdag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie kaartjes met de leuke plaatjes papiertjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Two super cards Ans, beautiful toppers and I like the non traditional Christmas colours.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Twee hele mooie kaarten met een lichte voorkeur voor de eerste. Je hebt alles weer prachtig gecombineerd.
    Ja je man vraagt natuurlijk ook aandacht nu hij thuis is, je zult een nieuwe dagindeling krijgen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 2 prachtige kaarten Ans de kleurencombi van de eerste kaart is mijn favoriet
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaarten zijn weer super mooi Ans!
    Weer prachtige combinatie van kleuren.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja dat zal best wennen zijn, je moet allebei je ritme gaan vinden. Je kaarten zijn prachtig. Mooie kleurencombinatie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig Ans, en ik kan me voorstellen dat je moet zoeken naar een nieuw ritme. Dat had ik al toen mijn man regelmatige uren ging werken ipv onregelmatige. Voorheen knutselde ik veel als hij late dienst had, maar die heeft hij nu niet meer...
    Komt vanzelf weer en het is ook gezellig dat Ed er nu meer is, denk ik.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. 2 prachtige kaarten al heeft de eerste mijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke kaarten Ans. Vooral de eerste met het geel en grijs ben ik helemaal weg van.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Twee prachtige kaarten. Vooral de eerste vind ik erg mooi qua kleuren.
    Ja, je moet er eerst aan wennen om samen steeds thuis te zijn. Maar dat andere ritme komt er vanzelf wel.
    Wij wennen nu al wat aan die situatie nu mijn man veel thuis werkt. Ik ben al met pensioen en hij kan vanaf eind dit jaar met pensioen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat knap van je om met dezelfde stans en sketch toch weer een hele andere kaart te maken. Ze zijn dan beide weer heel mooi geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaarten zijn het Ans. Ik kan me voorstellen hoor, dat je aan het nieuwe ritme moet wennen. Samen weer een dagritme vinden en toch je eigen dingen kunnen blijven doen, maar zeker samen genieten! Dat is belangrijker dan een kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. 2 schitterende kerstkaartjes heb je gemaakt Ans, en zeker zijn dat hele leuke plaatjes en ook weer die moie vierkante stans ervoor gebruikt
    Het zal zeker wennen zijn nu Ed heel de dag thuis is...maar daar ga je vast ook wel weer je ritme in vinden...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat zijn ze weer mooi, echt Ans kaarten.
    Ja is ook moeilijker je hebt dan zeker minder tijd...en je moet je draai allebei gaan vinden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Twee hele mooie kaarten Ans!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. I love the border die and those colours work together so well, thanks for sharing at Crafty Catz challenge, Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kaarten heb je weer gemaakt ans

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je bent een ster in alles mooi met elkaar matchen en dat zie je ook weer goed op deze twee prachtige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. I love these your colour choices are stunning!
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge, looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx CRAFT DT

    BeantwoordenVerwijderen
  35. I love the yellow and grey colour combination on this beautiful card.
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx
    TTCRD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie kaartjes weerAns, de knipvellen blijven mooi om te gebruiken. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ja dat is wel effe aanpassen als je man ook altijd thuis is, dat zal wel vlug wennen. Je kaarten zijn nog altijd even mooi, die knipvellen heb ik ook nog.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Het xijn 2 prachtige kaarten geworden met deze leuke plaatjes . Alles weer perfect gecombineerd. Je moet samen even een ritme vinden. Dat is logisch. Maar dat komt vast goed.. geniet maar lekker samen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Twee hele mooie kerstkaarten met die mooie plaatjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Beautiful cards, Ans, the reindeer look so cute in their knitted hats! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige kaart. Leuk dat je meedoet bij CRAFT Challenge. Groetjes Sylvia Hoekman-DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Stunning Christmas cards. The deer are beautiful. Thanks for joining us at MLCCB
    Tina DT

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Beautiful cards Ans. Thank you for entering the Gnomes Challenge at 12 Months of Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen